home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 186 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Velkommen tilbage til "The Special One"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til "The Special One"  (Læst 49304 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Velkommen tilbage til "The Special One"
« : 22 Jun 2013, 17:58 »



Velkommen tilbage til "The Special One"


Denne challenge er til ære for en af de største manager personligheder i nyere tid. Vi taler selvfølgelig om José ”The Special One” Mourinho, som endelig er tilbage i Chelsea, hvor han er elsket og hvor resten Premier League elsker at hade ham. Hvor har du været savnet, det var ikke det samme uden dig. Desværre bliver det ikke til den direkte kamp mellem Mourinho og SAF i denne omgang men mon ikke de to nok skal dele en flaske rødvin alligevel efter kampene.

Nå men meget kan man syntes og mene om den kontroversielle manager men hans flotte resultater, dem kan man ikke tage fra ham. Og det er med udgangspunkt i disse fantastiske resultater denne challenge udspiller sig.



Klubvalg

Start med at vælge en klub udenfor England, Italien og Spanien. Holdet må ikke have vundet CHL før, dermed er følgende hold ikke tilladte: Marseille, Ajax, Dortmund, FC Bayern og FC Porto.



Trin 1 – CHL underdog

I første omgang skal du skabe dig et managernavn ved at fører en underdog til Champions League triumf, som Mourinho gjorde det med FC Porto tilbage i sæsonen 2003-2004




Trin 2 – Pointrekord i Premier League


Når du har fuldført trin 1, så skal du videre til Premier League, hvor der er frit valg på alle hylder angående holdvalg. Her skal på du 4 sæsoner minimum vinde Premier League 2 gange samt overgå/matche Mourinho og Chelseas pointrekord fra sæsonen 2004-05 sæsonen, hvor de vandt Premier League med 95 point.

(Vinder du de to mesterskaber og slår pointrekorden før de 4 sæsoner, så må du gerne bevæge dig videre.)

(Hvis du overtager holdet midt i sæsonen, så tæller sæsonen ikke)



Trin 3 – The Treble

Efter 4 sæsoner i England går turen til Italien, hvor du skal vinde The Treble (Serie A, Coppa Italia og CHL) - og det har du kun 2 sæsoner til at opnå.

(Vinder du The Treble i første sæson må du gerne bevæge dig videre)

(Hvis du overtager holdet midt i sæsonen, så tæller sæsonen ikke)



Trin 4 – Bryd dominansen

Fra 2008 til 2011 dominerede Barcelona totalt den spanske Primera Division og der var ikke meget der tydede på at denne sejrsrække skulle brydes. Det lykkes dog José Mourinho men opholdet i Real Madrid blev nok ikke den succes alle forventede, for mon ikke CHL titlen også var en del af forventningerne.

I dette 4. og sidste trin laver vi lidt om på historien. Du skal bryde dominansen i Spanien ved at vælge et andet hold end Barcelona og Real Madrid. (Holdet må ikke have vundet mesterskabet i løbet af savegamet.) Du skal vinde mesterskabet og hele challengen slutter af hvor vi startede, du skal som vinde CHL med det spanske hold…



Deadline

Før FM 14 kommer ud



God fornøjelse…

Så er der vel ikke andet at sige end: Held og lykke. - Og stor tak til Major Lazer og FMD crewet, da jeg blev inspireret af deres SAF hyldest challenge, da jeg lavede denne…

 

Det er ikke muligt at klare udfordringen i FM Classic




Deltagere

Wester - FMD - Celtic - Trin 1 - 3.sæson

Le Sygnok - FMD - Bordeaux - Trin 1 - 3.sæson
 
Druck - FMD - Schalke - Trin 1 - 2.sæson
 
Snowflake - FMD - Lyon - Trin 1 - 2.sæson

GrineBajano - FMD - Leverkusen - Trin 1 - 2.sæson

dinhxa - FMD Shakhtar - Trin 1 - 1.sæson

Hr Brus - FMD - PSG - Trin 1 - 1.sæson

TDM - FMD -FCK - Trin 1 - 1.sæson
 
Frandsen - FMF - Shakhtar - Trin 1 - 2.sæson

boxx0775 - FMF - Montpellier - Trin 1 - 1.sæson

Fynbo - FMF - FC Roskilde - Trin 1 - 1.sæson

madsbrøns - FMF - Shakhtar - Trin 1 - 2.sæson

McI - FMF - FCK - Trin 1 - 1.sæson

Pjævs - FMF - Schalke - Trin 1 - 1.sæson

TMP - FMF - Man City - Trin 2 - 4.sæson

ReaLFCK - FMF - Celtic - Trin 1 - 1.sæson

Balslev - FMF - Benfica - Trin 1 - 1.sæson



"The Special Ones"


Ready123 - FMF

Herlev - FMD

Southside - FMD
« Seneste Redigering: 10 Okt 2013, 18:20 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #1: 22 Jun 2013, 18:47 »

Så må man vel heller ikke være "Fodboldspiller på internationalt niveau", ligesom Mourinho ikke var det. Eller hvad? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #2: 22 Jun 2013, 18:50 »

Så må man vel heller ikke være "Fodboldspiller på internationalt niveau", ligesom Mourinho ikke var det. Eller hvad? Smiley

Det bestemmer man selv men ideen er fed og tror jeg vil spille den sådan...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #3: 22 Jun 2013, 18:58 »

Det bestemmer man selv men ideen er fed og tror jeg vil spille den sådan...

Super, det gør jeg også Smiley

Tror jeg skal være Lyon, da Marseille "desværre" vandt det første CL-år Skuffet
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #4: 22 Jun 2013, 19:03 »

Super, det gør jeg også Smiley

Tror jeg skal være Lyon, da Marseille "desværre" vandt det første CL-år Skuffet

Ahh fedt du lige kom i tanke om dem. Dem havde jeg ikke lige skrevet på...

Jeg ved ikke helt endnu hvem jeg skal være... Overvejer Celtic, PSV, Schalke, Anderlecht og Sporting
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #5: 22 Jun 2013, 19:07 »

Ahh fedt du lige kom i tanke om dem. Dem havde jeg ikke lige skrevet på...

Jeg ved ikke helt endnu hvem jeg skal være... Overvejer Celtic, PSV, Schalke, Anderlecht og Sporting

Nå ja, gode bud! Men der er vel også nogle hold, der ikke har vundet CL, som alligevel er for stort et hold? Tænker her på hold som PSG. Men er Lyon i virkeligheden også for "stort" et hold? Kunne godt overveje Celtic!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #6: 22 Jun 2013, 20:29 »

Starter i første omgang op med Zenit, og så må vi se, hvordan det går Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #7: 23 Jun 2013, 09:41 »

Jeg hopper med på vognen med denne challenge! ved ikke om jeg er hurtig nok til at nå det før deadline men jeg forsøger! Opstemt

De hold man ikke kan vælge til Trin 1, er det kun hold der har vundet Champions league, siden navneændringen i 1993?
« Seneste Redigering: 23 Jun 2013, 09:58 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #8: 23 Jun 2013, 10:07 »

Jeg hopper med på vognen med denne challenge! ved ikke om jeg er hurtig nok til at nå det før deadline men jeg forsøger! Opstemt

De hold man ikke kan vælge til Trin 1, er det kun hold der har vundet Champions league, siden navneændringen i 1993?

Ja, for Porto vandt 87, mener jeg det var. Hvert fald en gang før navneforandringen Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #9: 23 Jun 2013, 10:20 »

Ja, for Porto vandt 87, mener jeg det var. Hvert fald en gang før navneforandringen Smiley

Porto vand da også i 2004 Smiley

Men det bliver intet probleb, da jeg via hjemmesiden: http://andrew.hedges.name/experiments/random/pickone.html fandt frem til mit hold skulle være Celtic Opstemt Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #10: 27 Jun 2013, 19:26 »

Er det i orden at skifte fra et hold til et andet, som endnu ikke har vundet CPL.. i dette tilfælde Celtic til Zenit ?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #11: 27 Jun 2013, 20:00 »

Ja altså starte op med et save hvor du er Zenit? Eller vil du skifte midt i savegamet? Altså for min skyld ingen alarm..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #12: 27 Jun 2013, 20:04 »

Ja altså starte op med et save hvor du er Zenit? Eller vil du skifte midt i savegamet? Altså for min skyld ingen alarm..

Super! Situationen er nemlig, at jeg i oktober fører min champions league pulje med Celtic (Valencia, Fernebache, FC Bayern) efter at have vundet over Valencia hjemme og fernebache ude. Det har Zenit fået øjnene op for, og da de lige har fyret dere manager er de interesseret i mig, og jeg ville blot høre om det var i orden så at skifte
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #13: 30 Jun 2013, 00:47 »

I min tid som FM Manager, har jeg sjældent, ja faktisk aldrig, oplevet noget lignende! Da jeg efter et stykke tid i Celtic, indså at det med at vinde Champions League kunne komme til at tage evigheder, mistede jeg lysten da savegamet ellers var totalt kedeligt! Jeg havde fuldstændig overlegen domineret den Skotske Premier League og vandt den med 25 point. oveni hentede jeg også den skotske pokalturnering

Dette var i sig selv en bedrift der faktisk gjorde mig glad, men jeg havde næsten ingen modstand mødt og tilværelsen i det skotske kedede mig! Det eneste der gjorde at jeg blev ved, var holdets helt igennem fremragende, forrygende, magiske og legendariske præstationer i champions league. Jeg er ovenud lykkelig for finalen

Taktikken der har været anvendt, har været defensiv, til tider grusomt meget, men den har virket!

Trin 1 bestået, og kaster mig ud i trin 2 hvor ingen ringere end Liverpool venter

Kæft jeg kunne danse nøgen rundt på Rådhuspladsen så glad er jeg!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #14: 30 Jun 2013, 00:50 »

I min tid som FM Manager, har jeg sjældent, ja faktisk aldrig, oplevet noget lignende! Da jeg efter et stykke tid i Celtic, indså at det med at vinde Champions League kunne komme til at tage evigheder, mistede jeg lysten da savegamet ellers var totalt kedeligt! Jeg havde fuldstændig overlegen domineret den Skotske Premier League og vandt den med 25 point. oveni hentede jeg også den skotske pokalturnering

Dette var i sig selv en bedrift der faktisk gjorde mig glad, men jeg havde næsten ingen modstand mødt og tilværelsen i det skotske kedede mig! Det eneste der gjorde at jeg blev ved, var holdets helt igennem fremragende, forrygende, magiske og legendariske præstationer i champions league. Jeg er ovenud lykkelig for finalen

Taktikken der har været anvendt, har været defensiv, til tider grusomt meget, men den har virket!

Trin 1 bestået, og kaster mig ud i trin 2 hvor ingen ringere end Liverpool venter

Kæft jeg kunne danse nøgen rundt på Rådhuspladsen så glad er jeg!


Det er godt nok imponerende, respekt!  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010