home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Velkommen tilbage til "The Special One"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til "The Special One"  (Læst 49462 gange)
mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #90: 05 Aug 2013, 11:31 »

Så er jeg også kommet igang. Valget faldt på PSG. Håber på hurtigt avancement til step 2, dog har jeg set Dehlis problemer med PSG, håber ikke jeg løber ind i sammen vanskeligheder.
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #91: 05 Aug 2013, 11:51 »

Så er jeg også kommet igang. Valget faldt på PSG. Håber på hurtigt avancement til step 2, dog har jeg set Dehlis problemer med PSG, håber ikke jeg løber ind i sammen vanskeligheder.
Hvis du vil slippe for problemerne, vil jeg råde dig til og købe meget få spillere i første transfervindue, fordi PSG i forvejen stiller med et næsten helt ny indkøbt hold Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #92: 05 Aug 2013, 12:08 »

Som skrevet tidligere overtog jeg Valencia til step 4. Jeg overtog dem på en 8 plads efter 11 kampe.

Ligaen endte således:


De var stadig med i Champions League da jeg overtog, men havde ikke rigtig forventninger om at komme meget længere end kvartfinalen, da jeg rendte ind i Real Madrid, efter og have slået PSG ud.

Pokaltuneringen mødte jeg At. Madrid i finalen:


Til den næste sæson hvor jeg forventer og være mere med i toppen af ligaen, ser mit hold sådan her ud:


Min Champions League gruppe består af:
1. Man City
2. Valencia
3. Celtic
4. Basel

Her forventer jeg da at jeg snupper en anden plads i gruppen efter City, så må vi se hvor lodtrækningen bærer mig hen.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #93: 05 Aug 2013, 19:17 »

Lyder til at være en meget spændene challange. Nu må jeg se om jeg når at komme til at prøve krafter med den inden fm14.
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #94: 05 Aug 2013, 19:51 »

Åha, Jamen dog - allerede fra starten af 2. Sæson fandt jeg ud af at det heller ikke bliver her, at jeg vinder CL.
Jeg skulle grundet 3. pladsen spille kvalifikation, som satte mig op mod Galatasaray. Det blev til 1-0 nederlag ude, og 1-1 hjemme.
Jeg tror det skyldes de mange indkøb.. De skulle først spilles på plads. I ligaen går det strålende, med en 1. Plads. Dog er Cardozo og Rodrigo skadet. Heldigvis har den unge Markovic gjort det fantastisk med 7 mål i 5 startede og 2 indstiftede ...

I EL møder jeg Swansea, og derefter enten Roma eller Sevilla. Holder fokus på ligaen i år, og har troen på at CL kan hentes næste år. Mine spillere spiller virkelig godt.

Indkøb, 2. Sæson:

Giovinco, Astori, Begovic, Monreal
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #95: 06 Aug 2013, 15:46 »

En lille update fra min anden sæson i Valencia med step 4.

Ligaen:
I ligaen har jeg faktisk kun tabt 2 kampe ud af mine første 14, problemet er at jeg har spillet 5 af dem uafgjort i kampe jeg har domineret hvor boldene bare ikke ville i kassen. Jeg ligger på nuværende tidspunkt nr. 5 dog 2 kampe mindre end At. Madrid som jeg kan rykke forbi bare med en enkelt sejr.

Champions League:


For andet år i træk, får jeg PSG i første knockout runde....
« Seneste Redigering: 06 Aug 2013, 15:49 af Ready123 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #96: 07 Aug 2013, 14:44 »

Anden sæson sluttede med en 3 plads 6 point efter Real Madrid som blev mestre med 86 point, så vi kommer da tættere og tættere på.

Champions League blev det til et samlet 1-0 nederlag mod FC Porto i kvartfinalen.

Til den nye sæson, hvor jeg er startet ud med og vinde 2-1 over Barca hjemme ser min trup sådan her ud:
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #97: 07 Aug 2013, 16:10 »

OMG! Det havde jeg satme ikke regnet med... I 3. sæson, skulle det blive min tur til at hive Champions League trofæet hjem. Det skulle ske i denne sæson, ellers var jeg nødt til at skifte til en anden klub. Økonomien her i Benfica er fuldstændig vanvittig .... elendig. Underskud på 600 mio, her dagen efter Champions League sejren...

Mesterskabet kom også i hus - faktisk på sidste dag. Var 1 point bag Porto, indtil sidste kampdag, hvor 'finalen' skulle spilles om mesterskabet. Her hev vi en 1-0 sejr i land.

Vejen til Champions League trofæet bød på:

Real Madrid i 1. knockout runde. 1-1 udebane, 4-1 sejr hjemme
Bayern München i kvartfinalen. 1-1 hjemme, 3-4 sejr ude
Dortmund i semifinalen. 1-0 nederlag ude. 0-2 sejr ude.
Chelsea i finalen. 1-0 sejr!!!

Videre til step 2!!! United tilbød mig jobbet tidligere i sæsonen, men måtte jo sige nej tak. Så det bliver nok ikke dem, som kommer med et jobtilbud - desværre!!!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #98: 07 Aug 2013, 16:19 »

OMG! Det havde jeg satme ikke regnet med... I 3. sæson, skulle det blive min tur til at hive Champions League trofæet hjem. Det skulle ske i denne sæson, ellers var jeg nødt til at skifte til en anden klub. Økonomien her i Benfica er fuldstændig vanvittig .... elendig. Underskud på 600 mio, her dagen efter Champions League sejren...

Mesterskabet kom også i hus - faktisk på sidste dag. Var 1 point bag Porto, indtil sidste kampdag, hvor 'finalen' skulle spilles om mesterskabet. Her hev vi en 1-0 sejr i land.

Vejen til Champions League trofæet bød på:

Real Madrid i 1. knockout runde. 1-1 udebane, 4-1 sejr hjemme
Bayern München i kvartfinalen. 1-1 hjemme, 3-4 sejr ude
Dortmund i semifinalen. 1-0 nederlag ude. 0-2 sejr ude.
Chelsea i finalen. 1-0 sejr!!!

Videre til step 2!!! United tilbød mig jobbet tidligere i sæsonen, men måtte jo sige nej tak. Så det bliver nok ikke dem, som kommer med et jobtilbud - desværre!!!
Lækkert at du kom videre, og træls med United...
Så må du håbe på Chelsea, Arsenal, Tottenham eller City.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #99: 08 Aug 2013, 16:16 »

Så er der lige lille update fra min 3 sæson i Valencia. Sæson 2020/21

Ligaen efter 22 runder ser således ud:


Champions Leauge vandt jeg for andet år i træk min gruppe og har trukket Dortmund i første knockout runde.

På sidste dagen af vinterens transfervindue, dukkede der en velkendt person op på Nuevo Mestalla, nemlig Victor Wanyama som var blevet sat til salg for 70mio.
Som der kan ses her er det den 3 klub at jeg har ham, i dette save.


Som der kan ses så har han under mine sæsoner spillet intet mindre end fantastisk og det håber jeg da han fortsætter med i Valencia tiden.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #100: 08 Aug 2013, 22:43 »

The Special One v2 - DONE

Sæsonen 2020/21 blev den sæson hvor det hele gik op i en højere enhed på flere måde, både op og nedture.

I ligaen var vi stabile fra start til slut, kun med få udfald, og det gav os en sikker første plads foran Real Madrid og Barcelona.


Efter for andet år at have vundet min Champions League gruppe, og med 2 kvartfinaler de sidste 2 år, følte jeg at i år skulle vi længere og jeg syntes også vi havde holdet til det.

Første knockout runde skulle jeg møde Dortmund, første kamp på udebane ender 4-2 til Dortmund og jeg kunne rigtig føle presset. De spillede os simpelthen ud af banen, og vi skal være glade for vores angriber Facundo Ferreyra som alene mand sørgede for at vi havde en lille chance i returen med 2 mål.
I returen hang spillet meget bedre sammen, og vi kom allerede efter 30min foran 4-0 og kampen skulle derefter bare cruise' hjem, hvilket den blev 5-1 og derfor 7-5 samlet.

Kvartfinalen trak jeg Italienske Roma som jeg startede med og vinde 2-1 over hjemme på en scoring af "Bengo" efter 94min.
I returen fik jeg fedtet en 1-1 kamp hjem og gik derfor videre samlet 3-2.

Semifinalen blev mod At. Madrid, som jeg har haft mange problemer med i ligaen især på Vicente Calderon. Første kamp hjemme vinder jeg dog forholdsvis sikkert 3-1, selv om jeg burde have vundet meget større da jeg havde 4 afslutninger på træværket.
Returen blev igen fedtet hjem, også denne gang blev det til en 1-1 kamp. Samlet videre 4-2.

Finalen blev mod mægtige Manchester City, som siden jeg tog fra United har vundet det engelske mesterskab. Finalen blev en tæt affære hvor City havde bolden med hele 59% boldbesiddelse, dog havde jeg 12 afslutninger mod deres 8. I det 81min får Arturo Vidal sit andet gule kort og City er derfor en mand i undertal de sidste 9min plus ekstratid. Derfor vælger jeg så at sætte den på offensiv for at presse en scoring ind til og afgøre kampen i ordinær tid. I det 89 min skete det så endelig. Jeffrey Bruma, som ellers har skrevet under med rivalerne fra At. Madrid fra næste sæson af brager bolden i nettet efter et hjørnespark, og jeg vinder derfor Champions Leauge.




Ud over de 2 store triumfer denne sæson vil jeg lige vise disse 3 kampe.








Dette save har fra start til slut indbragt disse pokaler:
3 Pokalturneringer: 1 Tysk, 1 Spansk og 1 Italiensk
2 Charity Shield
1 VM for klubhold
1 Europæisk Super Cup
5 Ligasejre: 2 Engelske, 2 Italienske og 1 Spansk
4 Champions Leauge: 1 med Schalke, 1 med Manchester United, 1 med Juventus og 1 med Valencia
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #101: 08 Aug 2013, 22:50 »

Tillykke... Jeg notere det lige i 1. indlæg engang i morgen..

Så samler vi lige "The Special One's" der...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #102: 09 Aug 2013, 10:12 »

Så er jeg gået i gang med en deltager og fuldført liste...

Så er du igang med denne challenge, så giv lyd fra dig..

Følgende er indtil videre tilføjet 1.indlæg


Deltagere

Wester - FMD - Celtic - Trin 1 - 3.sæson

Le Sygnok - FMD - Bordeaux - Trin 1 - 3.sæson

Druck - FMD - Schalke - Trin 1 - 2.sæson

Snowflake - FMD - Lyon - Trin 1 - 2.sæson

Herlev - FMD - Valencia - Trin 4 - 7.sæson


 
"The Special Ones"


Ready123 - FMF
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #103: 09 Aug 2013, 11:13 »

Jeg er i step 1 med shaktar og skal til at starte 2. sæson Smiley
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #104: 09 Aug 2013, 21:43 »

Så er jeg gået i gang med en deltager og fuldført liste...

Så er du igang med denne challenge, så giv lyd fra dig..

Følgende er indtil videre tilføjet 1.indlæg


Deltagere

Wester - FMD - Celtic - Trin 1 - 3.sæson

Le Sygnok - FMD - Bordeaux - Trin 1 - 3.sæson

Druck - FMD - Schalke - Trin 1 - 2.sæson

Snowflake - FMD - Lyon - Trin 1 - 2.sæson

Herlev - FMD - Valencia - Trin 4 - 7.sæson

Frandsen - FMF - Shaktar - Trin 1 - 2.sæson



"The Special Ones"


Ready123 - FMF


Så er Frandsen fra FMF tilføjet listen af deltagere... Andre vi mangler???
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010