home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Velkommen tilbage til "The Special One"
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til "The Special One"  (Læst 49340 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #30: 23 Jul 2013, 14:49 »

Ahh hvor nitten boxx0775 men godt at se, at challengen ikke er en ren walk over.. Jeg håber satme jeg klare den med Tottenham, hvor jeg har to sæsoner mere til at nå de 95 point.. Jeg tror dog trin 3 er den sværeste..

Bare kald mig Boxx Smiley Ja, den er ikke ligetil, og tror du har ret med trin 3, hvilket kræver gode managerevner og en pæn portion held! Glæder mig til at læse mere i din Blog
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #31: 23 Jul 2013, 15:15 »

Går i gang med den her challenge, en blog kan måske komme på tale, men bloggen bliver nok ikke super aktiv, da jeg smutter på efterskole on 2-3 ugers tid Opstemt
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #32: 23 Jul 2013, 15:31 »

Går i gang med den her challenge, en blog kan måske komme på tale, men bloggen bliver nok ikke super aktiv, da jeg smutter på efterskole on 2-3 ugers tid Opstemt

Efterskole er awesome! Hvor skal du hen?

P.s. Jeg er begyndt på denne challenge igen, og holdet er måske endnu sværer end Celtic, eftersom valget er faldet på Anderlecht Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #33: 23 Jul 2013, 15:41 »

Efterskole er awesome! Hvor skal du hen?

P.s. Jeg er begyndt på denne challenge igen, og holdet er måske endnu sværer end Celtic, eftersom valget er faldet på Anderlecht Opstemt

Har valgt samme klub lol Opstemt

Skal på Hårslev Efterskole Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #34: 23 Jul 2013, 15:49 »

Har valgt samme klub lol Opstemt

Skal på Hårslev Efterskole Smiley

Lol Opstemt

Fedt, fedt Smiley var selv på SINE for år tilbage
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #35: 23 Jul 2013, 15:51 »

Du kommer nok til at klare det bedre end jeg, men det vil navnet på bloggen nok også give udtryk for Opstemt
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #36: 23 Jul 2013, 17:10 »

Du kommer nok til at klare det bedre end jeg, men det vil navnet på bloggen nok også give udtryk for Opstemt

Vi Burde måske have lavet bloggen som en konkurrence Opstemt men jeg følger da med Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #37: 26 Jul 2013, 11:05 »

Jeg har tilføjet følgende.. Der er ingen grund til at blive hængende, hvis man allerede har klaret kravet.. Derudover skal man ikke straffes for at overtage et hold midt i en sæson...
 
Trin 2

(Vinder du de to mesterskaber og slår pointrekorden før de 4 sæsoner, så må du gerne bevæge dig videre.)

(Hvis du overtager holdet midt i sæsonen, så tæller sæsonen ikke)

Trin 3

(Vinder du The Treble i første sæson må du gerne bevæge dig videre)

(Hvis du overtager holdet midt i sæsonen, så tæller sæsonen ikke)
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dida
Gæst
 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #38: 27 Jul 2013, 15:17 »



TRIN 1
Jeg har også valgt at starte på denne spændende udfordring. For at komme til at ligge så tæt på Mourinho som muligt, så har jeg valgt at starte med portugisiske Benfica. En klub med store stjerner som Cardozo og Garay og unge talenter som Jan Oblak og Rodrigo. Målet for det første trin i denne udfordring er at man skal vinde Champions League. En svær opgave for at en klub som Benfica, men jeg havde sat mig det mål, at jeg ville nå det inden for fire år.

1. Sæson:

Den første sæson valgte jeg at bruge alle mine transferpenge på en enkelt spiller, nemlig Radja Nainggolan, som blev hentet til Portugal for 110.000.000 kroner. Det skulle senere hen vise sig at være en meget god investering.

Første sæson gik faktisk ganske godt. I ligaen førte vi fra start til slut, og endte med et forspring på fire point ned til FC Porto på andenpladsen. Dermed sikrede jeg klubben første mesterskab i tre år. Ikke nok med det, men så blev Taca de Portugal også vundet med en flot 1:2 sejr over FC Porto i finalen. De spillere der præsterede bedst for mig den sæson, kan nævnes Cardozo som blev topscore med hele 22 mål i ligaen og Nainggolan, som bare spillede helt fænomenalt.

Champions League var som sagt målet, og her gik det dog knapt så godt. I gruppespillet var jeg endt sammen med Arsenal, Udinese og Montpellier. En svær gruppe, som også endte med at blive meget tæt. Arsenal vandt naturligvis gruppen, men på mirakuløs vis, endte vi på en andenplads, og var dermed videre. I første Knockout runde skulle vi møde FC Bayern. Den første kamp blev spillet på udebane, og endte med et skuffende nederlag på hele 0:3. I returopgøret gik det ikke meget bedre, da vi tabte med hele 2:5 og dermed et samlet nederlag på 2:8.
 
2. Sæson:

I anden sæson hentede jeg hele tre spillere til klubben, foruden de spillere som klubben selv valgte at købe. De spillere jeg købte var Kevin Strootman fra PSV, som blev hentet for hele 240.000.000 kroner. Derudover købte jeg to regens for en samlet fris på 54.000.000 kroner. For at finansiere disse handler, var jeg naturligvis tvunget til at sælge lidt ud. Derfor valgte jeg at sælge Radja Nainggolan for hele 205.000.000 kroner.

Endnu engang havde vi stor succes i den hjemlige liga. Det blev til endnu et mesterskab, og denne gang havde vi et forspring på hele syv point ned til FC Porto på andenpladsen. Vi havde en målforskel på hele +76. Topscoren blev dette år Rodrigo, som var i særklasse. Det blev dog ikke til nogen sejr i pokalturneringen.
I Champions League var målet endnu engang sejr. Endnu engang var vi havnet i gruppe sammen med Arsenal. Derudover var også Sparta Prag og Anderlecht med i gruppen. En gruppe vi naturligvis bare skulle videre fra, og det kom vi da også. En sikker andenplads blev det til, tre point efter Arsenal og tre point foran Anderlecht. I Første Knockout Runde skulle vi møde Juventus fra Italien. Den første kamp endte overraskende med en 0:3 sejr til os, og selvom vi måtte lide et 1:3 nederlag på hjemmebane, var vi alligevel klar til kvartfinalen.

I kvartfinalen skulle vi møde vores gruppemodstander, nemlig Arsenal. Den første kamp blev spillet på Emirates, og her tabte vi desværre med hele 4:1. Alt håb synes derfor ude, men da Arsenal kom på besøg på vores hjemmebane, tabte de med hele 4:0, og vi var derfor klar til semifinalen med en sammenlagt 5:4 sejr over Arsenal. Selvom Arsenal  var en svær modstander, var det intet i forhold til vores modstander i semifinalen, som var selveste FC Barcelona. Efter et nederlag på 2:0 på Camp Nou, ventede den skæbnesvangre hjemmekamp. Ved pausen stod det forsat 0:0, men i anden halvleg kom der for alvor gang i drengene, og det hele endte med en 3:0 sejr til os, og så var vi klar til finalen.

I Champions League finalen ventede spanske Valencia. En overkommelig modstander, i forhold til de tidligere modstandere vi har slået ud. Derfor håbede jeg meget på en sejr. Allerede efter otte minutter kunne Nicolás Gaitán gøre det til 0:1. Spillet bølgede frem og tilbage, og begge hold kom til gode chancer. Det blev dog ikke til flere mål, og derfor vandt vi Champions League Trofæet. Efter Champions League trofæet og ligasuccesen, sagde jeg op i Benfica og begyndte at lede efter et nyt job i England.

TRIN 2:

Efter ca. 10 måneders søgen efter et nyt job, dukkede der endelig noget fristende op. Forinden havde klubber som Newcastle, Sunderland, Swansea og mange andre tilbudt mig et job i England. Jeg endte dog med at følge i Mourinhos fodspor og overtaget jobbet i Chelsea. Jeg overtog holdet den 10. marts 2015 og skal nu i gang med et større redningsprojekt. Glæder mig til at kunne opdatere jer, når jeg har overstået trin 2.

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #39: 27 Jul 2013, 15:27 »

fedt fedt fedt!!!!!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #40: 28 Jul 2013, 18:48 »

Det blir denne trup som jeg starter, denne challenge ud med. Som det nok kan ses så er det Schalke som får forsøget med Step 1.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #41: 28 Jul 2013, 20:47 »

Schalke er for seje
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #42: 28 Jul 2013, 20:52 »

Schalke er for seje
Men Timo Hildebrand er da lige til og få et vredesudbrud af en anden verden over, puha hvor er han skidt!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #43: 29 Jul 2013, 18:35 »

Endelig fik jeg motivationen til FM tilbage. Grundet alle jer, der har fortalt om jeres saves med denne challenge!

Tror jeg vil tage det nemme valg og starte med PSG, så jeg forhåbentligt hurtigt kan komme videre. Peace

EDIT: Må man spille med summerupdate?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #44: 29 Jul 2013, 19:13 »

Ja sommerupdate er fint Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010