home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Spørgsmål om træningsintensitet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål om træningsintensitet  (Læst 2501 gange)
marcusbruun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Spørgsmål om træningsintensitet
« : 22 Jun 2013, 16:02 »

Jeg ville lige spørge ind til træningsdelen. Størstedelen af min teoritiske viden omkring den individuelle træningsdel er på plads. Jeg fokuserer meget på at have en solid staff og at sørge for at mine spillere har den rette træning.

Der er bare en ting der undrer mig, men som jeg ikke har fået helt på plads: hvornår skal man justere intensiteten hos den inviduelles træning? Hvornår er det godt for den individuelle spiller at træne med en høj, middel eller lav træningsintensitet?

Er der nogen som har erfaringer med det - og hvordan man udnytter det bedst, for at få mest muligt ud af din spiller (uden at undgå skader).
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Spørgsmål om træningsintensitet
« Svar #1: 22 Jun 2013, 16:54 »

Skruer altid helt op, og sætter den kun ned igen hvis de skal træne en ny position eller de siger, at de er utilfredse med mængden af træning. Ved ikke om træningsmængden har inflydelse på skader i fm13.. Det lader ikke til det, for træner som sagt mange spillere på 'hård' og har utrolig nok aldrig fået flere skader af den grund. Smiley

BTW med 'individuel træning' mener du vel 'individuel rolle' og eller 'særlig evne' eller hvad?
« Seneste Redigering: 22 Jun 2013, 16:56 af Mangerel » Logged

marcusbruun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål om træningsintensitet
« Svar #2: 23 Jun 2013, 16:52 »

Skruer altid helt op, og sætter den kun ned igen hvis de skal træne en ny position eller de siger, at de er utilfredse med mængden af træning. Ved ikke om træningsmængden har inflydelse på skader i fm13.. Det lader ikke til det, for træner som sagt mange spillere på 'hård' og har utrolig nok aldrig fået flere skader af den grund. Smiley

BTW med 'individuel træning' mener du vel 'individuel rolle' og eller 'særlig evne' eller hvad?


Tak skal du have. Mon ikke også at intensiteten har noget at sige om holdets generelle træning om ugen?

Og mht. individuelle træning, jo så mener jeg det som du siger. "Fokusområde" kunne også være et ord at bruge her ;-)
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål om træningsintensitet
« Svar #3: 09 Aug 2013, 13:39 »

Men gør det ikke spillerne trætte før en kamp?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010