home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Vestsjælland tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Vestsjælland tråden  (Læst 1873 gange)
Erzael
Manager

FC Vestsjælland tråden
« : 19 Jun 2013, 11:30 »

Synes lige at oprykkerklubben fortjente en tråd for sig selv. Og vi kan jo starte ud med nyheden om, at vikingerne har hentet Michael Lumb ind på en fri transfer

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Lumb-til-FC-Vestsjaelland
« Seneste Redigering: 19 Jun 2013, 11:59 af Risom » Logged

champione
Reserveholdsspiller

Sv: FC Vestsjælland
« Svar #1: 19 Jun 2013, 11:45 »

Virkelig overraskende signing.. Og "dejligt" at se de opruster (Dennis Sørensen også)..
Hellere det end et elevator-hold som forsvarer og prøver det bedste de har lært i en hel sæson..

Spændende...

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #2: 19 Jun 2013, 11:52 »

De opruster markant og har hentet flere gode rutinerede spillere. Det bliver spændende at se om de kan spille flot fodbold, fordi i Nordic Bet Ligaen spillede de godt nok kedelig fodbold.

Det er fint de opruster meget, men der er jo ikke mange hold der har råd til det. Tror de skal være glade, fordi de har Kurt med masser af penge.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager

Sv: FC Vestsjælland tråden
« Svar #3: 19 Jun 2013, 14:30 »

Ove Pedersen er en fantastisk træner intet mindre - det er bestemt ikke sprudlende fodbold han står for - men han kan om nogen skabe en vinder mentalitet - det vil alle der har prøvet at træne under ham kunne beskæftige.

Som oprykker vil FCV få det svært - men de har åbenbart midler til at forstærke sig og Michael Lumb er et godt køb Thumbs Up

YNWA

Erzael
Manager

« Svar #4: 19 Jun 2013, 16:11 »

De opruster markant og har hentet flere gode rutinerede spillere. Det bliver spændende at se om de kan spille flot fodbold, fordi i Nordic Bet Ligaen spillede de godt nok kedelig fodbold.

Det er fint de opruster meget, men der er jo ikke mange hold der har råd til det. Tror de skal være glade, fordi de har Kurt med masser af penge.

De spillede kedeligt fodbold, ja. Men det var om noget effektivt. Deres forsvarsspil var forrygende, hvilket især gjorde sig gældende på hjemmebane, hvor de kun lukkede 9 mål ind i 17 kampe. Det bliver spændende at se, om deres offensiv bliver forbedret af deres oprustning, da de kun var 7. mest scorende hold i 1. Divison ud af 12 hold. Ikke prangende.

Og som det bliver nævnt, så bliver det også spændende med en Dennis Sørensen på holdkortet.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #5: 19 Jun 2013, 16:17 »

De spillede kedeligt fodbold, ja. Men det var om noget effektivt. Deres forsvarsspil var forrygende, hvilket især gjorde sig gældende på hjemmebane, hvor de kun lukkede 9 mål ind i 17 kampe. Det bliver spændende at se, om deres offensiv bliver forbedret af deres oprustning, da de kun var 7. mest scorende hold i 1. Divison ud af 12 hold. Ikke prangende.

Og som det bliver nævnt, så bliver det også spændende med en Dennis Sørensen på holdkortet.

Deres spillemåde var hamrende effektiv, men det var bare så kedeligt at se på. Noget der ikke ligefrem giver en lyst til at se en Vestsjælland kamp, men med deres forstærkninger burde de spille mere attraktiv fodbold. Dennis Sørensen er da spændende, men jeg har ikke set ham spille i mange år.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Erzael
Manager

« Svar #6: 19 Jun 2013, 16:39 »

Hvis han fortsat har samme målnæse, så er det bestemt ikke dårligt Smiley

http://www.youtube.com/v/KHei1ur_vDI

Erzael
Manager

« Svar #7: 15 Jul 2013, 20:17 »

Så kom Jan Kristiansen i den røde trøje. Ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde...

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/superliga/ECE5722775/fc-vestsjaelland-henter-jan-kristiansen?ref=lokalavisen

Svartovich
Gæst

« Svar #8: 15 Jul 2013, 20:44 »

Så kom Jan Kristiansen i den røde trøje. Ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde...

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/superliga/ECE5722775/fc-vestsjaelland-henter-jan-kristiansen?ref=lokalavisen
Hvis han kommer i god form igen er det jo super, man må bare håbe at han kan præstere bedre end han har gjort på det sidste. Men kan være han får lidt mere selvtillid, når der ikke er så meget ballade i hans klub. En ting er sikkert, han har engang været klasse i Superligaen, det er bare noget tid siden efterhånden..

Erzael
Manager

« Svar #9: 15 Jul 2013, 21:59 »

Ja, det tør siges. Men jo, det vil da helt sikkert være en kanon transfer, hvis han genoplever til fordoms styrke. Uden tvivl. Og måske har du ret i, at det kan ske, når der ikke er det fokus rette mod ham, som der var i Brøndby. Det kan måske gøre, at han har lidt mere frihed til at spille bedre, end han gjorde.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010