home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AaB - Guldet skal til Nordjylland !
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: AaB - Guldet skal til Nordjylland !  (Læst 6384 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #30: 27 Okt 2006, 19:14 »

nå okay han er ikk lige så god i dit som i mit karrie spil

som jeg da lige kan nævne

startet uden job fik tilbudt jobbet i Vålengrå sagde op blev tilbudt et job i st. mirren(skotland) og så tilbud Stuttgart mig et job det skal lige siger at første sæson ikk er spillet færdig
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #31: 27 Okt 2006, 19:57 »

Pyha, sejre igen


Så er vi igen igang efter vi må sige at have været langt nede efter FCK kampen. Nu kan vi sige og kalde os nr. 1 igen, her hvor vi netop har overstået det halve af sæsonen. Vi lagde dog skidt ud i denne periode med et nederlag til FC Midtjylland, et af topholdene. Det var også en topkamp værdig, der var det hele fight, nærkampe, chancer også ikke så mange mål desværre.

Men efter det kamp fik vi pludselig et slags nyt liv. Vi slog hele 4 hold lige på stribe, og i de 4 kampe har vi kun lukket et enkelt mål. Det er hvad jeg kalder fremragende. Vi startede med hjemme at slå Esbjerg fB sikkert med 3-0, så kom Silkeborg på besøg, de var de eneste der fik scoret mod os i de 4 kampe, men det var stadig en sikker 3-1 sejr vi fik. Nu kom vi så til et af de meget talentfulde hold, nemlig Wieghorsts FC Nordsjælland. Men selv de havde ikke en chance, vi tævede dem 2-0 i Farum, men det kunne have været meget værre. Sidste kamp var på Aalborg Stadion mod Randers FC pokalmestrene havde dog ikke en chance mod mit hold i denne kamp, vi spille jo fantastisk for tiden.

Så tilbage til nogle nyheder, der er blandt andet kommet er der kommet overskrifter som disse i den seneste tid : Ejido tilbyder Víctor Salas (Jeg fik tilbudt ham for 3 mio. men har fået ham tilbudt et par gange og han afviser hver gang, så afviste det.), Møller Nielsen viser interesse for Delgado (Jeg er simpelthen interesseret i at hente den 31 årige angriber til nytår når hans kontrakt udløber.)


Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #32: 27 Okt 2006, 20:01 »

Stærkt gået! Opstemt kunne være flot med guld allerede i 1. sæson.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #33: 27 Okt 2006, 23:24 »

skide godt...bortset lige fra når man åbner billederne og gør dem store forblir de små...lidt ærgeligt:(...men ellers godt:)
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #34: 30 Okt 2006, 19:51 »


Så er jeg tilbage med nyt fra det nordjyske. Grunden til jeg er lidt langsom med updatesne er at jeg prøver at stable noget seriøst op i Counter Strike, hehe GEEK. Men altså nu er jeg her igen med en fyldig og spædende update. Vi lagde skidt ud efter kampen mod Viborg skulle vi til Vejle. Det blev et drama for os, og vi tabte 1-0 efter en elendig kamp.

Men vi kom på rette spor igen, i næste kamp mod Horsens igen på udebane vandt vi efter en meget kedelig kamp 1-2, på mål af Peters og Winsnes. Dejligt at få Peters lidt igang efter sit skifte fra England. Den næste kamp var ude mod Herfølge i Pokalturneringen. Det blev en sand gyser, Curth bragte os foran, godt jeg troede reserverne kørte den hjem. Men så både udlignede, bragte sig foran med en, men også med 2. 3-1 ved pausen, i pausen kom Prica så ind. Dog blev det en anden der fik hovedrollen, nemlig denne Curth, han lavede hele 3 mål, Rasmussen og Nygaard scorede vores 2 andre mål, og på den måde vandt vi gyseren med 4-5, Pyha.

Så til topkampen mellem os og OB på Aalborg Stadion. Vi kom tidligt foran ved Cacá, og nu gik jeg nærmest amok på Cacá af glæde, efter jeg har rykket ham op i angrebet har han ikke bare fungeret som en spilstation, men også som målscore 5 mål i 7 kampe er jo fremragende. Men tilbage til kampen, Lekic udlignede efter 20 min. men Augustinussen gjorde det til 2-1. Gyseren som det blev var ikke slut, 15 min før tid kom Esben Hansen heldigt frem til en chance, som så blev rettet af en af vores forsvarer og endte desværre i nettet til 2-2.

Sidste kamp i 2006 var en træningskamp mod LFA. Kampen endte 3-3, det var reserverne der spillede kampen.

Vi har iøvrigt fået tilbudt Ignacio Risso som er en Uruguayinsk angriber på 29 som jeg hentede til klubben for 0,- han kommer til Januar.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #35: 30 Okt 2006, 22:57 »

Lidt kommentare ville ikke skade :S
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #36: 30 Okt 2006, 23:07 »

Sikke en kamp mod Herfølge! Hvordan kan du lukke så mange mål ind mod dem? Ellers nogle gode resultater. Er det muligt at få et SS af stillingen i Sas Ligaen? God fyldig update, men det er jo stort set en selvfølge når det er dig der skriver Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #37: 31 Okt 2006, 14:46 »

Mikkellas Smiley @ Ja det var en gyser .... Ved jeg faktisk ikke Opstemt revner i forsvaret .... Ja det går godt .... Får du når jeg spiller igen Smiley .... Håber det var et kompliment Opstemt

Tak !
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #38: 31 Okt 2006, 14:51 »

den her blog er super godt sat op det elsker jeg ved den
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #39: 31 Okt 2006, 15:07 »

God blog møller.... Aab vinder vist guld i år Opstemt
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #40: 31 Okt 2006, 21:16 »

ja osse i dette spil
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #41: 31 Okt 2006, 22:46 »

Hehe Opstemt tak allesammen Smiley
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #42: 07 Nov 2006, 15:39 »

nu få du få fingrene ud og komme med en update vi er hungrende
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #43: 08 Nov 2006, 11:45 »

fed blog møller... jeg kan godt lide aab... de har et spænende hold
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #44: 08 Nov 2006, 11:51 »

Der er faktisk sket det jeg er kommet til at gemme over mit AaB spil :S eller JEG har ikke min bror har en af de gange han absolut skulle ind og røre mit spil Græder så kan ikke fortsætte :S
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010