home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AaB - Guldet skal til Nordjylland !
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AaB - Guldet skal til Nordjylland !  (Læst 6388 gange)
Møller
Gæst
 
AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« : 25 Okt 2006, 21:27 »

Aalborg Boldspilklub - Guldet skal til Nordjylland


Navn: Aalborg BK - AaB
Manager: Mads Møller Nielsen (Den)
Klubejer: Lynga Jakobsen
Liga: SAS Liga
Klubkassen: 50 mio.
Transferbudget: 16 mio , tilbage; 7 mio.
Klubværdi: 72.5 mio.
Medieprognose: 4
Mine mål: Top 3





Velkommen til min første blog i FM07, jeg valgte norjyderne fordi jeg synes de har en spændende, men smal trup, der ligger en udfordring i denne klub. Jeg vil meget gerne op i Top 3 i denne sæson, det skulle også gerne være muligt med de indkøb jeg allerede har hentet. Mine indkøb er baseret på at de skal være reserver/fremtidensspillere. Så nu efter indkøbene er jeg tæt på at have min. 1 spiller som gardering på hver position. Jeg vil lige sige jeg har spillet frem til d. 16 Juli 06. Så det er lige før sæsonstart, der er ikke spillet nogle træningskampe Skuffet

Indkøb:

Jakob Rasmussen - FC Fredericia - 950k - 18 år
Nicklas Carlsson - AIK - 1.5 mio. - 26 år
Jaime Peters - Ipswich - 4.75 mio. - 19 år
Nik Besagno - Salt Lake - 700k - 17 år
Daniel Forsell - Häcken - 1 mio. - 24 år

Jeg vil sige der er 3 ud af de 5 der er til fremtiden, men sagtens kan gå ind i en startopstilling i SAS Ligaen det er Jakob Rasmussen, Nik Besagno og Jaime Peters. De 2 andre er 2 som kort sagt er gardering for center og højre forsvar. Dog får Carlsson nok en del kampe. Jeg forventer mig meget af Jakob Rasmussen, den unge midtbaneslider er klar til at træde ind når Würtz smutter til udlandet.

Jeg vil lige sige at jeg forsøger at hente en spiller mere i øjeblikket, det er en svensk offensiv spiller, mere når han har skrevet under.

Mere kommer Smiley

Mads / Møller
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #1: 25 Okt 2006, 21:35 »

Rent designtmæssigt er det rigtig flot! Godt sat op, gode billeder, og nice med SS Smiley
Logged


DelPiero
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #2: 25 Okt 2006, 22:15 »

Du er kommet godt fra start! Prøv så og se om du kan få den til at køre optimalt!
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #3: 25 Okt 2006, 22:29 »

Glæder mig meget til at følge med.. Smiley
Bliver spændene om du kan tage guldet med Aab..  Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #4: 25 Okt 2006, 22:39 »

Tak til alle Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #5: 25 Okt 2006, 22:42 »

Super klubvalg. Glæder mig til at høre mere.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #6: 26 Okt 2006, 22:10 »

Starten perfekt


Min første sæson i det nordjydske er startet. Der er nu spillet 7 ligakampe og 1 pokalkampe. Jeg kan røbe så meget at det er gået langt over forventningerne. Fansne i klubben elsker mig rent faktisk allerede, jeg kan mærke stemningen bag det ene mål på Aalborg Stadion bare stiger og stiger for hver sejr vi får.

Vi lagde ud mod Silkeborg i Silkeborg, vores taktik var 4-2-3-1 med Prica alene i front. Efter denne kamp troede jeg taktikken virkede. Vi vandt kampen 0-2, på mål af nyindkøbene Rade Prica og Nicklas Carlsson. Vi dominerede hele kampen, og de 4600 tilskuere der var mødt op kunne gå sure hjem med et nederlag.
Silkeborg - AaB 0-2

Efter den kamp skulle vi i årets første hjemmekamp op mod de farlige Herning løver, FC Midtjylland. Som sagt troede jeg taktikken virkede perfekt til mit hold. Men nej i denne kamp gik det galt, FCM dominans hele vejen igennem, vi var heldige med at komme foran på Rade Prica men efter det scorede FCM 2 mål så kampen endte 1-2.
AaB - FCM 1-2

Ikke godt nok og det fik mig til at skifte taktik til 4-2-2 med offensive kanter. Før kampen mod midtjylland havde jeg fået en aftale med Jonas Borring fra OB på plads, men han var ikke med i truppen. I ugen efter kampen, blev det til endnu et indkøb, efter vi har skiftet taktik måtte jeg ud og hente en angriber mere, og det passede jo fint med at jeg netop fik tilbudt danske Marc Nygaard for 70k. Det sagde jeg selvfølgelig ja til, og nu er han så AaB spiller.

Nu stod menuen på fisk, nemlig vestjyllands hovedstad Esbjerg fB. Det blev en god oplevelse, trods Esbjerg dominans i første halveg stod det 1-1, vores mål scoret af hvem andre en Prica. I anden halveg blev det meget bedre, vi dominerede og gav ikke en eneste chance til hjemmeholdet, kun den de scorede på. Men altså det blev først til 2 AaB mål af Prica og Nygaard, i hans debut. EfB reducerede først til sidst.
Esbjerg fB - AaB 2-3

Så kom en af de kampe jeg forventede blev en af de svære i vores start. FC Nordsjælland i egen hule. Det blev en meget kedelig kamp, men vi trak til sidst det længste strå ved et flot mål af Rade Prica. Rade er uden tvivl en af SAS Ligaens skarpeste angribere, og han blev også rost af selv M. Wieghorst efter kampen.
AaB - FCN 1-0

Oprykkerne og pokalmestrene fra Randers FC var næste modstander. Vi lagde rigtig godt ud da Marc Nygaard efter 18 min. gjorde det til 0-1, ved et fantastisk mål. Og efter det var vi dominerende, og da Rasmus Würtz efter 50 min. gjorde det til 0-2 ved et RIGTIGT DRØMMEHUK !!
Randers FC - AaB 0-2

Viborg FF var næste modstander, et rigtig brag, i Viborg. Igen ligesom i Randers gjorde vi det allerede efter et kvarters spil til 0-1, ved Rade Prica. Det viste sig at blive en kamp der meget lignede Randers kampen, vi dominerede nemlig resten af kampen, Rade Prica gjorde det derfor efter en halv time til 0-2. Fremragende.
Viborg FF - AaB 0-2

Pokalturneringen startede nu for os, vi skulle en tur til amatørholdet fra Ballerup. Vores reserver spillede denne kamp. Det viste sig at der ikke var nogen modstand i Ballerup, og det viser det vist, hvis man kigger på skudstatestikken, som siger 1-30 og deres chance kom 2 min inde i anden halvegs overtid og røg langt ved siden af. Men altså det blev til en ørehænger på 0-10. Bl.a. scorede Jakob Rasmussen hele 4 mål som midtbanespillere.
Ballerup - AaB 0-10

Før sidste kamp i denne update skal vi lige have med at klubbens pt. største talent i mine øjne, U-21 landsholdets tidligere anfører. Rasmus Würtz er solgt til Æresdivisions topklubben PSV Eindhoven. Prisen på herren lyder på 19 mio. og med Winsnes, Rasmussen og Augustinussen som midtbanespillere ud over Cacá.

Sidste kamp i denne omgang var imod Horsens på Aalborg Stadion. Det blev meget som vi kendetegner Horsens en kedelig kamp. Med kun 1 mål. Heldigvis scorede Nicklas Carlsson det, så vi vandt 1-0. Dermed topper vi ligaen her efter 7 kampe.
AaB - AC Horsens 1-0
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #7: 26 Okt 2006, 22:16 »

Yes endelig en AaB blog! (siger stolt AaB fan mens han gnækker ondskabsfuldt med tanke på AaB sejr over BIF Djævel)

Men nu uden vidunderdreng Würtz Græder
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #8: 26 Okt 2006, 22:21 »

Naughty blog Opstemt
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #9: 26 Okt 2006, 22:24 »


 jeg kan mærke stemningen bag det ene mål på Aalborg Stadion bare stiger og stiger for hver sejr vi får.


Kald den bare Spar nord tribune!!!
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

DelPiero
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #10: 26 Okt 2006, 22:33 »

Godt gået Møller. Flot update hvor man får det hele med!
KGM!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #11: 26 Okt 2006, 23:00 »

Tak Smiley jeg kalder dem lægterne bag målet Peace
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #12: 27 Okt 2006, 14:05 »

Nice blog du har bikset sammen her, Mads Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #13: 27 Okt 2006, 14:06 »

Tak Kasper Peace
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AaB - Guldet skal til Nordjylland !
« Svar #14: 27 Okt 2006, 14:12 »

hvornår kommer der en ny update.... glæder mig til at se du tager røver på FCK og BIF Peace
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010