home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 91973 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Tour-tråden
« : 18 Jun 2013, 21:40 »

Med blot 11 dage til starten af jubilæumsløbet er det på tide at åbne op for dette års Tour-sektion. Så det vil jeg lige informere om.

Dernæst har jeg oprettet Tour-tråden her, hvor snak om løbet, etaperne, nyheder etc. kan finde sted.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2013, 15:07 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #1: 18 Jun 2013, 21:57 »

Bliver sgu spændende at se om Fulgsang kan levere noget i år, efter hans fjerde plads i Criterium og hans kaptajnrolle på Astana!

Er det realistisk at han kører en top10 hjem eller hvad skal man forvente af ham??
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #2: 18 Jun 2013, 22:09 »

Bliver sgu spændende at se om Fulgsang kan levere noget i år, efter hans fjerde plads i Criterium og hans kaptajnrolle på Astana!

Er det realistisk at han kører en top10 hjem eller hvad skal man forvente af ham??

En top 10 placering er realistisk, men heller ikke mere. Han virker til at være i god form, og er klar til at præstere. Astana har også flere gode ryttere i bjergene, der kan hjælpe ham især Frederik Keissakoff og Janez Brajkovic. Hvis han udgår styrt og andre uheld, tror jeg godt han kan køre i top 10. Hans styrt forleden tror jeg ikke, får den store indflydelse.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #3: 18 Jun 2013, 22:42 »

Jeg glæder mig rigtig meget til årets Tour!

Jeg tror godt Jakob Fuglsang kan køre i top 10 - men det kræver han er der fra start. Ryttere som Kessiakoff og Brajkovic kan sagtens overtage kaptajnrollen, hvis det ligger bedre til dem.

Froome/Porte, Contador, Evans/van Garderen, Valverde, Schleck og van den Broeck ser jeg som de tydelige klassementsfolk. Favoritten må være Froome, da han selv er i rigtig god form, samt har Richie Porte som sin hjælper. Tror desuden at BMC-holdet vil være stærkere, hvis de vælger at køre for van Garderen.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se Robert Gesink, Taaramae, Pinot, Hesjedal og Rolland. Gesink har været oppe hvor det er sjovt, men har ikke været der på det seneste. Det bliver fedt at se hvor godt disse kan sidde med i bjergene - og om de kan udfordre de store drenge.

De flade etaper ligger til Cavendish, Sagan og Greipel. Måske endda Kittel fra Argos-Shimano, da han kan få meget godt hjælp af et evt. stærkt tog - som skal bestå af Degenkolb og Veelers.
Det bliver spændende at se hvor mange top 10-placeringer Farrar, Kristoff, Turgot, Goss og Renshaw kan få skrabet sig sammen.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #4: 18 Jun 2013, 22:51 »

Go Cavendish!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #5: 18 Jun 2013, 23:08 »

Gessink er ikke kaptajn for Blanco.. Quintana er nok også værd at holde øje med

Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #6: 18 Jun 2013, 23:27 »

Det gør det ikke mindre spændende Smiley

Mindre pres, og større mulighed for at overraske Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #7: 18 Jun 2013, 23:38 »

En afstemning er oprettet. Begrund gerne her i tråden. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #8: 19 Jun 2013, 06:18 »

Contador simpelthen fordi han er verdens klart bedste cykelrytter i et 3 ugers etapeløb..
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #9: 19 Jun 2013, 07:35 »

Jeg tror, Contador vinder Tour de France, fordi han ikke har været helt oppe at toppe endnu. Så i den tredje uge tror jeg, vi får en Contador i hopla, i mens jeg tror Froome, er lidt mere træt. Contador taber tid på enkelstarten, men Rodríguez er med i år, og jeg tror han kan blive god for Contador, da han er en meget eksplosiv og angribende rytter. Så hvis de to kan finde ind i egoet samarbejde, tror jeg de kan knække Froome.

Sky har et godt hold, men det har Saxo-Tinkoff også med ryttere som Kreuziger, Rogers, Roche og Blasquez. De andre hold har en stjernehjælper til deres kaptajn men heller ikke meget mere. Der er Quintana, Moreno og TJ/Evans.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #10: 19 Jun 2013, 14:19 »

Det bliver ikke en kamp mellem Froome og Contador alene - Team Sky, Saxo bank og BMC stiller med 3 ubegribelig stærke hold derudover har vi en masse ryttere som kan være med til at lave revage i bjergene.

BMC stiller med en Evans og Van Garderen som hvis de kører offensivt kan sætte pres på Sky og Saxo Bank.

Valverde og Rodriguez vil typisk også skulle ud og angribe og de har begge 2 gode hold i ryggen hvor de får støtte hvis det er det de vil have.

Blanco Teamet bliver også interessant - Mollerma som kaptajn og Gesink som dark horse det giver også muligheder.

Så har vi jo Jakob Fuglsang - ham ser jeg ganske enkelt ikke som en rytter der kommer til at spille med i klassementet - men jeg tror vi ser ham stærk i sidste uge og måske der kan gå efter en etape sejr 19 etape kunne være der han fik sit gennembrud efter et langt udbrud - men skal det ske skal han være langt nede i klassementet.

Udover klassementet så glæder jeg mig til at følge Peter Sagan og de kampe han vil komme til at have med de andre supersprintere
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #11: 19 Jun 2013, 14:39 »

Der blev TdF lige det ringere - Ingen dansker på Saxo Bank IMO er det ok hvis danskerne ikke er bedre - men Chris Anker er jeg sgu ked af vi skal undværre Skuffet

http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/TourdeFrance2013/2013/06/19/135038.htm
Logged

YNWA

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #12: 19 Jun 2013, 14:46 »

Der blev TdF lige det ringere - Ingen dansker på Saxo Bank IMO er det ok hvis danskerne ikke er bedre - men Chris Anker er jeg sgu ked af vi skal undværre Skuffet

http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/TourdeFrance2013/2013/06/19/135038.htm

Øv, øv, øv. Det er jeg godt nok ærgerlig over...  Skuffet

Havde regnet med Nicki, eftersom han blev rykket fra giroholdet til Tour-truppen, men de andre to havde jeg faktisk godt troet på ikke kom med efter Chris' sygdom. Men der er stadig Bak og Vandborg og måske Alex Rasmussen(?).
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #13: 19 Jun 2013, 15:05 »

Øv, øv, øv. Det er jeg godt nok ærgerlig over...  Skuffet

Havde regnet med Nicki, eftersom han blev rykket fra giroholdet til Tour-truppen, men de andre to havde jeg faktisk godt troet på ikke kom med efter Chris' sygdom. Men der er stadig Bak og Vandborg og måske Alex Rasmussen(?).

Og så selvfølgelig Jakob Fuglsang Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #14: 19 Jun 2013, 15:07 »

Det værste er at Noval er blevet udtaget! Han er kun kommet med p.g.a Contador. Selvfølgelig skal Contador have nogen af sine nærmeste, men han har Blasquez og Paulinho der støttede ham trofast, da der var Armstrong VS Contador krig på Astana. Tossato er en rutineret herre, der kender spillet ud og ind, men jeg mener Nicki ville have været ligeså god. Tosatto skal vel køre Bennati frem til spurterne, ellers havde man vel tagte Nicki med. Nicki ville dog være en fin mand i bunden af bjergene, men der er jo rigeligt med bjergryttere. Chris Anker havde jeg gerne set på holdet, men håber han får en god rolle i Vueltaen. Noval håber jeg godt nok ikke får forlænget sin kontrakt. Jeg væmmes ved tanken om, at han skal med til Touren. Han kan tage vinden for Contador, fordi han er så stor, det er det eneste positive jeg kan se, udover han er Contadors ven.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010