home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 92448 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #60: 29 Jun 2013, 17:34 »

Det var da noget af en kaotisk afslutning.   Opstemt
Team Saxo Tinkoff Bank fik en rytter i ca. top hvilket kan være vigtigt, da der de næste to dage skal køres på meget smalle og kringlede veje. Så ligger de vel 12-13 stykker i holdklassementet, hvilket gør sportsdirektørbilen er højere oppe, og det tager mindre tid at få service, end hvis den lå bagerst, hvilket Skys bil næsten kommer til.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #61: 29 Jun 2013, 17:34 »

Av Av en pinlig afslutning - pinligt at den bus ikke blev flyttet og direkte pinligt at ASO først flytter målstregen og dernæst placerer den midt i et sving og så igen flytter afslutningen.... skandale og jeg er sikker på at der bliver råbt højt efter dagens etape.

Nu venter vi så spændt på at høre nyt om Contadors tilstand... det var ikke den start jeg havde håbet på
Logged

YNWA

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #62: 29 Jun 2013, 17:49 »

Synes "Kim Plesner-indslagene" er fuldstændig ligegyldige, og bliver irriteret af at høre på ham!  ticked off
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #63: 29 Jun 2013, 17:55 »

Synes "Kim Plesner-indslagene" er fuldstændig ligegyldige, og bliver irriteret af at høre på ham!  ticked off

+1
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #64: 29 Jun 2013, 18:31 »

Synes "Kim Plesner-indslagene" er fuldstændig ligegyldige, og bliver irriteret af at høre på ham!  ticked off

Kim Plesner er fantastisk, men mest på skrift. TV2 bruger ham slet ikke godt nok. De giver kun de store overskrifter ud af ham, og han er eller vanvittig dygtig til at analysere forskellige ting i sporten. Næsten alt hvad han siger under Touren, har han mere eller mindre postet på Twitter i løbet af dagen. Så man kan ikke give Plesner skylden, men TV2.


Contador skulle (efter Plesners kilder) være uskadt, med mindre knubs.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #65: 29 Jun 2013, 18:35 »

Men Brian Holm har lige sagt, at han har hørt rygter, der siger, at Contador har brækket kravebenet. Det håber jeg godt nok ikke, men lad os nu se... Synes ikke det lignede det, da han kom i mål, men jeg ved ikke.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #66: 29 Jun 2013, 18:35 »

Officielt:

Fortunately, Alberto suffered no fractures in today's crash and he'll be on the bike again tomorrow - bruised however.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #67: 29 Jun 2013, 18:36 »

Officielt:

Fortunately, Alberto suffered no fractures in today's crash and he'll be on the bike again tomorrow - bruised however.
Godt! Det var godt at høre. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #68: 29 Jun 2013, 18:38 »

Officielt:

Fortunately, Alberto suffered no fractures in today's crash and he'll be on the bike again tomorrow - bruised however.

Rigtig godt for løbet, selvom jeg håber Froome vinder! Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #69: 29 Jun 2013, 20:04 »

Godt at se Contador klarer den! Ikke at jeg holder med ham, men Froome skal heller ikke have det for nemt Smiley

2. etape i morgen. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan den kommer til at udarte sig! En kategori 2-stigning lyder svært for sprinterne, men det er også en ret kort stigning. Deres respektive hold har stadig friske ben, så jeg hælder nok mest til en massespurt.

Hvad siger I andre?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #70: 29 Jun 2013, 21:04 »

Godt at se Contador klarer den! Ikke at jeg holder med ham, men Froome skal heller ikke have det for nemt Smiley

2. etape i morgen. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan den kommer til at udarte sig! En kategori 2-stigning lyder svært for sprinterne, men det er også en ret kort stigning. Deres respektive hold har stadig friske ben, så jeg hælder nok mest til en massespurt.

Hvad siger I andre?

Jeg tror på en reduceret massespurt, hvor Peter Sagan tager sejren. Cavendish skal dog heller ikke afskrives, da jeg synes, han er blevet en smule bedre opad. Noget som man ikke kan sige om Kittel og Greipel. En Degenkolb kan måske godt komme med over stigningerne, så han skal ikke afskrives. Outsidere kan være Boasson Hagen, Gilbert, Chavanel eller Valverde.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #71: 29 Jun 2013, 21:18 »

Godt at se Contador klarer den! Ikke at jeg holder med ham, men Froome skal heller ikke have det for nemt Smiley

2. etape i morgen. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan den kommer til at udarte sig! En kategori 2-stigning lyder svært for sprinterne, men det er også en ret kort stigning. Deres respektive hold har stadig friske ben, så jeg hælder nok mest til en massespurt.

Hvad siger I andre?

Jeg havde Peter Sagan som vinder til i morgen, men spørgsmålet er pludselig hvor medtaget han er pga. styrtet. Det giver en lille fordel Chavanel - men jeg tror sgu Sagan tager den når alt kommer til alt.

Jeg tvivler voldsomt på at Cavendish kommer med henover i morgen. Smiley
Logged


ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #72: 29 Jun 2013, 21:21 »

Jeg tror på en reduceret massespurt, hvor Peter Sagan tager sejren. Cavendish skal dog heller ikke afskrives, da jeg synes, han er blevet en smule bedre opad. Noget som man ikke kan sige om Kittel og Greipel. En Degenkolb kan måske godt komme med over stigningerne, så han skal ikke afskrives. Outsidere kan være Boasson Hagen, Gilbert, Chavanel eller Valverde.

Den ligger til Sagan, ingen tvivl dér.

Nu har jeg kigget lidt på nogle bettingsites, og Kittel er på nogle af dem, slet ikke nævnt. Derimod er Greipel én af dem med de mindste odds på etapesejr. Jeg går ud fra, at du vurdere hvor stærkt holdet er til at køre sprinterne over 'bjerget'. Det modsiger så en smule, at Degenkolb kan sidde med - selvom han er noget lettere end Kittel. Cavendish er desuden næststørste favorit, iflg. bettingsites'ne.

Jeg er enig med dig i, at det bliver en reduceret massespurt, men det er satme svært at spå om, hvem der reduceres med.

Disse puncheurs og semisprintere som Sagan, Gilbert og Boasson er også nogle af mine favoritter.

Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #73: 29 Jun 2013, 21:23 »

Jeg havde Peter Sagan som vinder til i morgen, men spørgsmålet er pludselig hvor medtaget han er pga. styrtet. Det giver en lille fordel Chavanel - men jeg tror sgu Sagan tager den når alt kommer til alt.

Jeg tvivler voldsomt på at Cavendish kommer med henover i morgen. Smiley

Med den skuffelse i dag, så VIL Cavendish med over. Om han så kommer det, det ved jeg af gode grunde ikke. Men hvis Quick Step er fast besluttet på han skal med over, så tror jeg også godt han kan det. Men så kunne det nok også ligge til en forcering af Cannondale, hvis han skulle ligge godt til.

Det bliver satme spændende!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #74: 29 Jun 2013, 21:31 »

Det er en kategori 3-stigning på 1 km lige ud med 8,9 % i snit. Den er ikke forfærdeligt lang, så der skal i den grad sættes tempo for at ryste dem af. Men hvis Cav og de andre kommer med op over, kan de jo mærke den i benene, når den er så tæt på mål.

Personligt håber jeg på, at der kommer angreb på stigningen, så vi får en spændende afslutning! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010