home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 95348 gange)
fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #285: 06 Jul 2013, 18:26 »

Meget kan man sige om Amstrong eraen, men hans hjælperyttere var aldrig så stærke, sidste år sad Sky med to mand i de fleste finaler og i år har de også to EKSTREMT stærke mand, måske skulle man droppe EPO og bare få en svømmetræner.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #286: 06 Jul 2013, 18:30 »

Jeg husker nu et år, hvor Heras virkede til at have samme styrke som Porte. Men ja, det er jo simpelthen for vanvittigt det her.. selv ikke Rubiera, Landis, Hamilton, Azavedo eller Popovych var i stand til at gøre det, som Porte gjorde idag
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #287: 06 Jul 2013, 18:34 »

Jeg er 110% overbevist om at ingen på Team Sky nogensinde har rørt doping. De er bare bedre forberedte og sådan er det.
http://www.youtube.com/v/0-WYlOuAP88
Denne video - og mange andre - viser hvordan de nærmest er besat af at have alle detaljer på plads. Så har de altså også skrevet kontrakt med de helt rigtige ryttere, f. eks. Porte fra Bjarne Riis' hold, igen et eksempel på sublim tilrettelæggelse af Team Sky organisationen.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #288: 06 Jul 2013, 18:37 »

Jeg husker nu et år, hvor Heras virkede til at have samme styrke som Porte. Men ja, det er jo simpelthen for vanvittigt det her.. selv ikke Rubiera, Landis, Hamilton, Azavedo eller Popovych var i stand til at gøre det, som Porte gjorde idag

Det kan være at Heras var med et år, men for silvan det lugter af mere end klor når man smadre afsted med alle de watt og ens hjælper er nummer to og man slår sådan et hul på kun 8 km. Valverde slået med 1.25, og han kommer ind i det som man ca beregner man skulle kunne køre "ren". Man skal heller ikke glemme at Porte har smadret opad i psykofart inden han også slå Valverde med 30 sekunder..... Men synes også flere af sportschefernes udmeldinger lyder lidt som om de er overrasket over tempoet.

Men Conta må lave en Landis i morgen Smiley
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #289: 06 Jul 2013, 18:39 »

Jeg er 110% overbevist om at ingen på Team Sky nogensinde har rørt doping. De er bare bedre forberedte og sådan er det.
http://www.youtube.com/v/0-WYlOuAP88
Denne video - og mange andre - viser hvordan de nærmest er besat af at have alle detaljer på plads. Så har de altså også skrevet kontrakt med de helt rigtige ryttere, f. eks. Porte fra Bjarne Riis' hold, igen et eksempel på sublim tilrettelæggelse af Team Sky organisationen.

Mon ikke alle top hold har styr på detaljerne, det har Riis jo vægtet højt alle år med saxo bank holdet
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #290: 06 Jul 2013, 18:41 »

Mon ikke alle top hold har styr på detaljerne, det har Riis jo vægtet højt alle år med saxo bank holdet

Jo, det er da klart, men der vil altid være folk som sætter standarderne, hvilket i disse år er Team Sky
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #291: 06 Jul 2013, 18:43 »

Jo, det er da klart, men der vil altid være folk som sætter standarderne, hvilket i disse år er Team Sky

Helt klart er der altid nogen der finder de magiske sekunder, men at man sover bedre og man sidder anderledes på cyklen virker som meget lidt at ændre for at være så ekstremt stærke. Men som Riss altid sagde, jeg er aldrig testet positiv og så er man Ren som Rolf
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #292: 06 Jul 2013, 18:45 »

Jeg er 110% overbevist om at ingen på Team Sky nogensinde har rørt doping. De er bare bedre forberedte og sådan er det.
http://www.youtube.com/v/0-WYlOuAP88
Denne video - og mange andre - viser hvordan de nærmest er besat af at have alle detaljer på plads. Så har de altså også skrevet kontrakt med de helt rigtige ryttere, f. eks. Porte fra Bjarne Riis' hold, igen et eksempel på sublim tilrettelæggelse af Team Sky organisationen.

Helt seriøst, lad nu være at komme med sådan et statement. Især når du åbenlyst ikke har fandens meget viden på området. Sky snakker om at træne anderledes, men er højdetræning noget, som ingen nogensinde har prøvet? Nej vel. Brailsford og hans doping-kompaner prøver at fremlægge et glansbillede af situationen, men vælger alligevel at lade være at lægge sine data ud, som er fuldstændigt imperative, når man vil analysere. At de ikke gør det skaber blot større mistanke. Prøv alle sammen at læse nedenstående.

Three quick thoughts on ‎#Froome's performance in the ‎#TDF today:

1. It was fast, very fast. The 23:14 ascent of Ax-3-Domaines puts Froome in third on the all-time list for the climb, behind only Laiseka and Armstrong in 2001. The VAM of 1715 m/h converts to a power output of 6.3 W/kg (Ferrari method) and about 6.5 W/kg with other models (CPL, rst). Very fast.

2. Before today's performance is instantly condemned as proof of nefarious pharmacology in the sport, keep in mind what I've tried to emphasize many times over the last few years, which is the context of the climb and variability around performance. For example, this climb was done in Stage 12, 13 and 14 of the 2001, 2003 and 2005 Tours, respectively. The earlier placement in week 1 as the first climb of the Tour may affect performance. Also, variability in conditions (particularly wind and heat) make it impossible to make 'guilt by performance' proclamations. Let's wait to analyze the entire Tour, the collection of climbs, and then compare to history's known dopers. The problem when you get too close in is a kind of "performance pixelation", so step back and see the whole screen. That will happen in time.

3. Having said that, what was noteworthy today were the enormous gaps created on the final climb. That's because with the exception of Froome and perhaps Porte, the rest of the peloton performed in a manner that is typical of cycling over the last few years. Their performances were consistent with post-biological passport levels, and matched or even fell short of the prediction models. It was only Froome and Sky who exceeded them. Therefore, skepticism is normal, and failing to appreciate that will come only from extreme naivety or patriotism. History has taught us the value of some healthy cynicism, and if this level continues for three weeks, it makes for an uncomfortable Tour, of that there is no doubt.

Either it is one exceptional individual, or...well, we know the rest, we have seen this movie too often in the sport.

But, this is something only time will tell, as it always does.

Ross
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #293: 06 Jul 2013, 18:48 »

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?38129-Ammattilaispy%F6r%E4ilij%F6iden-nousutietoja-%28aika-km-h-VAM-W-W-kg-etc-%29&p=2045251#post2045251

listen over top 100 tider på AX 3, frisk fart og nummer 3 som SC30 skriver. Svømmetræning er det nye sort
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #294: 06 Jul 2013, 18:51 »

Det er ingen overraskelse at Froome fører - men det overrasker mig at Contador er så ringe at selv en kreuziger ville have sat ham med 1 minut idag.

Froome angriber på en hård dag og efter en hård etape igår hvor der blev kørt stærkt - det er godt set  Thumbs Up

Valverde overraskede mig - jeg havde ikke troet han var så stærk som idag - Porte er en underlig størelse men i år ligner han en rytter som ender på podiet.

Sky har et suverænt hold og skulle de anvende doping så tror jeg også de andre hold vil have samme adgang til samme stoffer.... men det er nu lige gyldigt - vi kan konkludere at Froome er der hvor han skal være og det er Contador ikke.
Logged

YNWA

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #295: 06 Jul 2013, 18:59 »

Det er ingen overraskelse at Froome fører - men det overrasker mig at Contador er så ringe at selv en kreuziger ville have sat ham med 1 minut idag.

Froome angriber på en hård dag og efter en hård etape igår hvor der blev kørt stærkt - det er godt set  Thumbs Up

Valverde overraskede mig - jeg havde ikke troet han var så stærk som idag - Porte er en underlig størelse men i år ligner han en rytter som ender på podiet.

Sky har et suverænt hold og skulle de anvende doping så tror jeg også de andre hold vil have samme adgang til samme stoffer.... men det er nu lige gyldigt - vi kan konkludere at Froome er der hvor han skal være og det er Contador ikke.

Word.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #296: 06 Jul 2013, 19:33 »

Og skræmmende er det, hvis SKY stilte med stærkeste hold overhovedet kunne de vel næsten kører 5 ryttere på holdet i top5. Scary shit Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #297: 06 Jul 2013, 20:36 »

http://sporten.tv2.dk/tour/2013-07-06-skepsis-er-super-froome-dopet

hvad mener folk om det, ret intra at han har trådt så mange wat og Sky ikke vil udlevere målinger?
Professionalisme? taktisk? eller bare snyd?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #298: 06 Jul 2013, 20:42 »

http://sporten.tv2.dk/tour/2013-07-06-skepsis-er-super-froome-dopet

hvad mener folk om det, ret intra at han har trådt så mange wat og Sky ikke vil udlevere målinger?
Professionalisme? taktisk? eller bare snyd?

Jeg er ikke meget for at mistænkeliggøre ham bare fordi han leverer en kraftpræstation. Dermed ikke sagt at jeg ikke tror han er dopet. Men jeg gider slet ikke forholde mig til det så længe man ingen beviser har! Så vil jeg sgu bare se lækker cykling!
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #299: 06 Jul 2013, 20:58 »

http://sporten.tv2.dk/tour/2013-07-06-skepsis-er-super-froome-dopet

hvad mener folk om det, ret intra at han har trådt så mange wat og Sky ikke vil udlevere målinger?
Professionalisme? taktisk? eller bare snyd?

Da jeg sad og så etapen i dag, kom jeg til at tænke tilbage på min skønne ungdom , det er længe siden jeg har set noget der mindede så meget om Riis og Pantani, faktisk har løb været sparet for den slags super præstationer siden Landis og kyllingen. Så kom watt tallene og så var det som at være helt ung igen, da en rytter kunne have hvile puls på minus en og på 5 år gå fra at være total amatør til at være en fantastisk etappeløbs rytter. Er cykelsport ren? kører Contador og Fuglsang på sødmælk og c vitamin?Huh hmmmm, men efter i dag ligner det at et hold fandt en pose på hotelværelset Geweiss balan, Festina, Telekom, US postal eller Banesto havde glemt i de glade dage.

Hvis man nu var klog, så holdt man nok lidt igen de næste par etaper, ellers kunne det være at selv den presse man har fortalt hvor ren man var, begyndte at skrive kritisk, Wiggins sad jo ikke engang med så meget overskud som de to i dag. Trist dag for cykling.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010