home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Den perfekte forsvars spiller!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte forsvars spiller!  (Læst 9439 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Den perfekte forsvars spiller!
« : 16 Jun 2013, 14:58 »

jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg har oplevet at de "store" stjerner ikke altid er de bedste! så jeg kunne godt tænke , at høre jer andre om hvem i har MEGA gode erfaringer med i forsvaret og hvorfor!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #1: 16 Jun 2013, 15:00 »

Ved godt det ikke er så orginalt, men køber næsten altid Okore. Han simpelthen den billigste forsvar jeg kender, der bliver så god som han gør. Hvis han bliver udviklet rigtigt kan han meget vel gå hen op blive en af de bedste forsvarsspillere i verden. Smiley
Logged

Varto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #2: 16 Jun 2013, 15:04 »

Jeg købte Dedé fra Vasco til Liverpool, det bedste køb jeg nogensinde har købt i sæsonen 2014-2015 blev han kårets som verdens bedste spille over messi og ronaldo !!
Logged

Liverpool FC YNWA <3

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #3: 16 Jun 2013, 15:31 »

Evens fra united gør det også altid fantastisk for mig, har i tre save over 5 sæsoner altid fået en gennemsnitsbedømmel se over 7,4 så ganske godkendt Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #4: 16 Jun 2013, 15:45 »

Der er efterhånden så ufatteligt mange parametre at tage højde for i FM, at man nok aldrig finder den "perfekte".

Spillere som Kompany og Pique, er nok de mest komplette centralforsvarer der er.
Jeg kan dog sige, at jeg har haft størst succes med de tre græske centralforsvarer, papastathopoulos og 2x papadopoulos, i mine forskellige spil.
Men igen det handler meget om hvordan man spiller, hvilken liga, og meget andet.


Logged




PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #5: 16 Jun 2013, 15:55 »

Mertesacker er et monster
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #6: 16 Jun 2013, 15:59 »

Som Rolighed99 så rigtigt er inde på, så er der mange parametre man skal tage hensyn til. Ikke mindst egen formation, og hvilke støttespillere forsvaret har. Det er klart, at spiller man f.eks. uden backs, så vil man kunne forvente mange indlæg, hvorfor ens forsvarsspillere skal være gode i luftrummet. Omvendt, så kan det også være vigtigt at de er gode duelspillere, såfremt man centralt på banen ikke har tilstrækkelig med support.

Spiller man højt på banen, så er det vigtigt med hurtige forsvarsspillere, da lange bolde ellers kan blive et problem - Etc etc.. Så det er vigtigt at man kigger på hele holdet, når det er at man skal vælge forsvarsspillere - Derfor findes begrebet "den perfekte forsvarsspiller".

Desuden skal man også huske at kigge på målmandens egenskaber, når det er at man skal vælge sine forsvarsspillere..
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #7: 17 Jun 2013, 13:21 »

Jeg blir nød til, at fortælle at chillini fra Juventus gør det upåklageligt!! Han er her der og alle vejne!! Han piller bolde fra de bedste angribere om det så er på jorden eller i luften!! Og så score han okay med mål!! 1 sæson 9 mål i 33 kampe, 2. Sæson 14 mål i 39 kampe!! Glæder mig allerede til 3 sæson!!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #8: 17 Jun 2013, 13:24 »

Alvaro Dominguez fra Gladbach er crazy - virkeligt en hjernedød spiller. Han scorede mål på samlebånd for mig på hjørnespark, og samtidig er han rigtigt god defensivt. Han spillede vist 4 sæsoner for mit Atletico-hold, hvor han scorede 48 mål og spillede til +7,85 sammenlagt i de sæsoner inden jeg solgte ham for 300 mio til Malaga. Han er virkeligt i særklasse! Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #9: 17 Jun 2013, 13:59 »

Kurt Zouma fra AS. Saint Etienne. Han er og blivet et monster...
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Svartovich
Gæst
 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #10: 17 Jun 2013, 14:29 »

Kurt Zouma fra AS. Saint Etienne. Han er og blivet et monster...
Kan jeg kun give dig ret i, en sand klippe i midterforsvaret!
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #11: 17 Jun 2013, 16:12 »

henter altid Kurt Zouma og Okore til midterforsvaret. :-)
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #12: 17 Jun 2013, 16:52 »

Har på nuværende tidspunkt i mit save (starten af 2021) stort held med at bruge Jan Kirchhoff, han sætter stort set ikke en fod forkert, og så er han målfarlig som bare pokker. Men ellers har jeg også haft gode erfaringer med både Dede, Dominguez og de tre nævnte grækere. Dog synes jeg ofte de er for dyre at hente, så det bliver ofte en billig men god regen i stedet...
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #13: 17 Jun 2013, 20:27 »

Dedryck Boyata er også en super spiller til prisen. Han bliver altid sat til salg og kan hentes for mellem 10-20 mil. Har har et gnm. på 7.7 i mit Wigan-save og hans stats stiger og stiger.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Den perfekte forsvars spiller!
« Svar #14: 17 Jun 2013, 20:48 »

Dedryck Boyata er også en super spiller til prisen. Han bliver altid sat til salg og kan hentes for mellem 10-20 mil. Har har et gnm. på 7.7 i mit Wigan-save og hans stats stiger og stiger.
Fik ham på fri i Brøndby, der var han godt nok også konge. Men det jo også lidt en selvfølge i Superligaen med det niveau han har. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010