home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 533775 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Skole
« Svar #6225: 15 Jun 2011, 17:26 »

Det er jo også det han skriver? Folkeskolen har været meningsløs ret ofte?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager

« Svar #6226: 15 Jun 2011, 18:43 »

Du har glædet dig i 1 år, hold op med at lyve. Du havde mig i de øvrige år Hævet Øjenbryn

Du er det eneste der har gjort, at jeg har klaret den <3

Lavezzi: Hvor skriver jeg, det var hårdt og svært? Jeg skriver, som Hamza rigtig refererer til, at jeg synes der var alt for mange dage i folkeskolen der var uden mening. At lærerne havde mere travlt med, at kontrollere om alle var i skole, hvem der gjorde hvad, osv. istedet for rent faktisk at bruge tid på at lære noget. Jo, og så gjorde det at jeg havde en klasselærer i 7. og 8. der valgte at skifte køn, og som var nede og græde ved inspektøren et par gange om ugen, fordi hun ikke havde respekt hos os elever det heller ikke meget bedre.

Jeg har da også på en måde nydt tiden, men det bliver heller ikke værst at komme rigtig i gang med skolen. Det bliver helt sikkert en del hårdere, og der vil jeg selvfølgelig savne folkeskolen. Og Hamza Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #6227: 15 Jun 2011, 19:00 »

og så gjorde det at jeg havde en klasselærer i 7. og 8. der valgte at skifte køn, og som var nede og græde ved inspektøren et par gange om ugen, fordi hun ikke havde respekt hos os elever det heller ikke meget bedre.

Grin Grin Grin

Lavezzi
Gæst

« Svar #6228: 15 Jun 2011, 19:02 »

Jeg tænker ikke niveaumæssigt, men netop det med lærer. Sære/strenge/lorte lærer slipper du ikke for i gymnasiet eller hvor du nu skal hen. Kunne nok godt have gjort det tydeligere hvad jeg mente med det. Oh well.

Altid FCK
Manager

« Svar #6229: 15 Jun 2011, 19:05 »

Jeg tænker ikke niveaumæssigt, men netop det med lærer. Sære/strenge/lorte lærer slipper du ikke for i gymnasiet eller hvor du nu skal hen. Kunne nok godt have gjort det tydeligere hvad jeg mente med det. Oh well.

Nej, desværre... Men hvad er oddsne for at jeg får en klasselærer der skifter køn en gang til? Grin

Lavezzi
Gæst

« Svar #6230: 15 Jun 2011, 19:07 »

Arg, de er nok ret små, eller det håber jeg i hvert fald for dig.

Altid FCK
Manager

« Svar #6231: 15 Jun 2011, 19:10 »

Arg, de er nok ret små, eller det håber jeg i hvert fald for dig.

Hehe Smiley Det var nu ellers en god griner, hver gang hun råbte og begyndte at græde, for så at gå ned på kontoret. Derefter kom viceinpektøren så op for at give skideballe, men normalt betød det, at vi fik tidligere fri, så det...
Der blev da også trukket på smilebåndet, da vi fik nyheden om hun skulle skifte køn Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6232: 15 Jun 2011, 19:30 »

Man kan nu heller ikke forvente at få elevernes respekt, den stod jo bare og fortalte og fortalte, der var ingen undervisning, hvor eleverne fik medindflydelse eller noget... Ikke for noget, men det er sgu lidt svært at koncentrere sig, når der står en transvestit og plaprer løs om noget man hatter hat af Tunge

Altid FCK
Manager

« Svar #6233: 15 Jun 2011, 19:38 »

Man kan nu heller ikke forvente at få elevernes respekt, den stod jo bare og fortalte og fortalte, der var ingen undervisning, hvor eleverne fik medindflydelse eller noget... Ikke for noget, men det er sgu lidt svært at koncentrere sig, når der står en transvestit og plaprer løs om noget man hatter hat af Tunge

Exactly, for at citere min engelsk sensor! Sidder med benene der er mere behåret end en tyrker der ikke har barberet sig i fem år, helt oppe i hovedet på en. Generelt bare klam, og jeg er stadig forundret over, hvor stor en mangel på kompetence de andre tre ansøgere må have haft.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6234: 15 Jun 2011, 19:54 »

Altid FCK
Manager

« Svar #6235: 15 Jun 2011, 22:11 »

Skiftet navn på facebook også, amen det er simpelthen så flot... Men "ansøg"-knappen blev da lige brugt der Wink

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #6236: 16 Jun 2011, 20:45 »

http://youtu.be/BwsheRPb6iI

Hey ya'll.
Jeg står og er ved at analysere og fortolke denne reklame. Men hvad fanden er budskabet med det?

Altså er der skjulte budskaber eller er det bare "køb-vores-fucking-leverpostej"!!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #6237: 16 Jun 2011, 20:59 »

Indtil videre har jeg skrevet:

Budskabet må være at man bliver helt SKØR med leverpostejen, for bjørnen virker til at have spist lidt for meget.

Selvom der ikke er så meget fedt i tingene, kan de godt smage godt. Skjult sundhedstip?

Men der må være mere???!

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #6238: 17 Jun 2011, 05:57 »

Ok guys, ved ikke om det her går i den gale tråd, da det er gymnasierelateret, men...

Nu står jeg på mit afsluttende år, to eksamener tilbage; den ene begynder om to timer, og jeg har fået to timers søvn, venter på at min kaffe bliver færdig, jeg har ikke flere penge, ikke flere smøger, jeg er uforberedt, og min medieproduktion er forfærdelig.

Så det jeg gerne vil sige er: Held og lykke til alle medslackere, der ikke tager alting for seriøst, men stadig har nogle ambitioner Opstemt

Nu vil jeg gå op og owne efter bedste evne; jeg kan alligevel hverken komme videre på mit snit eller dumpe nu Cool

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #6239: 17 Jun 2011, 08:13 »

Ok guys, ved ikke om det her går i den gale tråd, da det er gymnasierelateret, men...

Nu står jeg på mit afsluttende år, to eksamener tilbage; den ene begynder om to timer, og jeg har fået to timers søvn, venter på at min kaffe bliver færdig, jeg har ikke flere penge, ikke flere smøger, jeg er uforberedt, og min medieproduktion er forfærdelig.

Så det jeg gerne vil sige er: Held og lykke til alle medslackere, der ikke tager alting for seriøst, men stadig har nogle ambitioner Opstemt

Nu vil jeg gå op og owne efter bedste evne; jeg kan alligevel hverken komme videre på mit snit eller dumpe nu Cool

En alt for velkendt situation fra min egen gymnasietid Grin Rart at høre, at det gode gamle slackerånd stadig lever videre - håber det gik helt fantastisk!  Smiley

Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010