home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 596405 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Skole
« Svar #6030: 03 Maj 2011, 16:36 »

Fatter heller ikke pointen i at tage den første med tv-kanalerne med... den var jo sindssyg hurtigt lavet og let imo crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #6031: 03 Maj 2011, 16:44 »

Fatter heller ikke pointen i at tage den første med tv-kanalerne med... den var jo sindssyg hurtigt lavet og let imo crazy
Den var meget nem, men jeg brugte sgu noget tid på at lave den, fordi der var ALT for mange film.  Sur

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #6032: 03 Maj 2011, 17:19 »

engelsk ftw

Fc United of Manchester

korzika
Gæst

« Svar #6033: 03 Maj 2011, 17:29 »

Nogle der ved hvordan, at man ændrer bredden af enkelte søjler i et søjlediagram? Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6034: 04 Maj 2011, 20:01 »

Hvis man skal analyserer en novelle, er det så ikke en klar fordel, at have en analysemodel, at gøre det udfra? Og er der så ikke en der vil gøre sig den ulejlighed, at finde den på textanalyse.dk, til mig. Har en bruger, men det er igennem min skole, og de har lige forlænget aftalen med dem, det er desværre bare ikke trådt i kraft endnu. På forhånd tak for hjælpen. Smiley

If you can't join them, beat them.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6035: 04 Maj 2011, 23:36 »

Jeg forsøger, på dette sene tidspunkt, at høre om der er en herinde der er god til tysk? Jeg skal aflevere min sidste tyskaflevering imorgen på STX, og vil gerne have den kigget igennem, da undertegnede ikke er helt vild skarp til tysk.

Er der mon en der kan give en hånd Smiley?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Enged
Gæst

« Svar #6036: 04 Maj 2011, 23:55 »

En halv time er også alt for lidt til at kunne besvare så mange spørgsmål og læse så meget tekst. Det er helt grotesk, at man ikke har længere tid til den prøve. 45 minutter eller en time ville være mere rimeligt.
Hvis læseprøverne er som da jeg gik i folkeskole, så er det altså ikke for kort tid. Meningen er nemlig ikke, at man skal læse det hele, det handler om at man skimmer, fanger hovedpointerne og så videre med næste. Derfor er det dejlig smart, at opgaverne står kronologisk, så man bare kan hoppe frem og tilbage. Jeg har aldrig læst hele teksten i nogle af de prøver jeg havde, og jeg har altid været færdig i god tid. Jeg nåede endda at gå på toilettet i sin tid og stadig være færdig.
Generelt tror jeg bare, at folk der ikke har læst andet end 'læs let' bøger har problemer, og de få der rent faktisk har læst andet end Harry Potter og Bjarne Reuter af fri vilje, har relativt let ved den prøve.
Men for at gøre et langt indlæg kort; læs spørgsmålene inden du starter på teksten, så leder du bare efter nøgleord, og så tager det no-time at blive færdig.

Chakana
Manager

« Svar #6037: 05 Maj 2011, 00:54 »

Hvordan skal linjeafstanden være, når man skriver SRO? Standard eller 1,5?

Arsenal Football Club

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #6038: 05 Maj 2011, 01:55 »

Hvordan skal linjeafstanden være, når man skriver SRO? Standard eller 1,5?
kommer jo an på hvordan i gør på dit gym, men jeg har aldrig skrevet en opgave på gym (færdig sidste år), der ikke skulle være i 1,5.

Seller95
Manager

« Svar #6039: 05 Maj 2011, 12:39 »

Andre end mig der har været oppe til Skriftlig Engelsk eksamen i dag? Smiley

Arsenal <3

LosBlancos26
Gæst

« Svar #6040: 05 Maj 2011, 13:34 »

Nope Seller95!

Synes faktisk prøven var riiimelig let.... Smiley Men ja vi se når karaktererne kommer!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #6041: 05 Maj 2011, 14:29 »

Hvis læseprøverne er som da jeg gik i folkeskole, så er det altså ikke for kort tid. Meningen er nemlig ikke, at man skal læse det hele, det handler om at man skimmer, fanger hovedpointerne og så videre med næste. Derfor er det dejlig smart, at opgaverne står kronologisk, så man bare kan hoppe frem og tilbage. Jeg har aldrig læst hele teksten i nogle af de prøver jeg havde, og jeg har altid været færdig i god tid. Jeg nåede endda at gå på toilettet i sin tid og stadig være færdig.
Generelt tror jeg bare, at folk der ikke har læst andet end 'læs let' bøger har problemer, og de få der rent faktisk har læst andet end Harry Potter og Bjarne Reuter af fri vilje, har relativt let ved den prøve.
Men for at gøre et langt indlæg kort; læs spørgsmålene inden du starter på teksten, så leder du bare efter nøgleord, og så tager det no-time at blive færdig.
Nogle af spørgsmålene var dog indrettet således, at de stod mellem linjerne eller indirekte i de forskellige tekster. Så er det altså ikke nemt at skulle skimte teksten, hvis svaret ikke står helt konkret i teksten.

Nu er det ikke fordi jeg skal virke selvrosende, men jeg vil da betragte mig selv som en hurtig læser, og jeg læser da også mange bøger i min fritid udover det skolerelevante materiale.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #6042: 05 Maj 2011, 14:45 »

Synes læseprøven var utrolig nem. Godt nok var den med Mikkel(eller hvad han hed) og hvalen rimelig irriterende, da man faktisk skulle læse hele teksten, men det gik Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6043: 05 Maj 2011, 15:02 »

Mine lærere var alle utilfredse med, at den var sådan i år. Det er klart, det er jo ikke fordi de fleste pludselig dumper, men de sagde alle, at det var den sværeste de nogensinde havde set...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #6044: 05 Maj 2011, 15:12 »

Andre end mig der har været oppe til Skriftlig Engelsk eksamen i dag? Smiley

Jeg har. Det var et træls stilemne, men jeg havde ellers let ved det andet. Smiley

Nummer to er bare den første taber.

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010