home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 554613 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #5760: 17 Feb 2011, 13:45 »

Korrekt Frederik! Men jeg får travlt med at chikanere dig....

Som 2. årselev får jeg retten over dig. Så du bukker dig bare i støvet når jeg befaler det!

:-)

LosBlancos26
Gæst

« Svar #5761: 17 Feb 2011, 13:47 »

Som 2. årselev får jeg retten over dig. Så du bukker dig bare i støvet når jeg befaler det!

Javel min herre...

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #5762: 17 Feb 2011, 13:55 »

Meget sjovt emne at tage op egentlig det med studieretinger. Jeg starter selv på Marie Kruses gymnasie her efter sommerferien, hvor jeg har valgt:
Engelsk-Samfundsfag (Sproglig studieretning)
Engelsk A
Samfundsfag B (rykker det til A)
Mediefag B
Naturvidenskabelige fag:   Naturgeografi og Biologi
2. fremmedsprog:   Tysk fortsætter A
Øvrige Valgfag: Matematik B, da det åbner en masse døre, i forhold til C

Hvad har i valgt??

Tyskeren
Juniorspiller
**

« Svar #5763: 17 Feb 2011, 14:25 »

Hey

Jeg står og skal vælge studieretning på gymnasiet og har lidt svært ved at vælge mellem spansk begynder og tysk fortsætter. Har I nogle gode argumenter, hvorfor jeg skal vælge et af dem? Selv hælder jeg mest til spansk lige nu på grund af udbredelsen, men på den anden side, så ville jeg også stå med to ''halvt færdige'' sprog. Hvad har I selv valgt, jer der går på gymnasium? Smiley
Er godt nok ved at väre nogle aar siden jeg gik i gym, men havde de samme overvejelser. For mig var det endegyldige argument det samme som du nävner med to "halvfärdige" sprog. Jeg endte med at välge tysk og tog efter gym afsted til Östrig og arbejdede som skilärer en säson - det havde jeg ikke kunnet med mit folkeskole tysk... Just my 5 cents

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #5764: 17 Feb 2011, 14:33 »

Hey

Jeg står og skal vælge studieretning på gymnasiet og har lidt svært ved at vælge mellem spansk begynder og tysk fortsætter. Har I nogle gode argumenter, hvorfor jeg skal vælge et af dem? Selv hælder jeg mest til spansk lige nu på grund af udbredelsen, men på den anden side, så ville jeg også stå med to ''halvt færdige'' sprog. Hvad har I selv valgt, jer der går på gymnasium? Smiley

Det kommer an på flere ting. Jeg skal op til eksamen i tysk på b-niveau her til sommer, og må indrømme at valget og at tage tysk nok ikke har været optimalt for mig. Jeg har ikke fået det store ud af tysk på gymnasiet, fordi der på mit tysk hold er stor niveauspredning, og derfor er undervisningen meget rodet. Jeg ville efter at have haft tysk i snart to år på gym, hellere havde haft spansk. Mine klassekammerater der har valgt spansk har fået rigtig meget ud af det, og derudover er det en god mulighed for at starte på en frisk med et nyt sprog, hvis man også tænker på karaktererne.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

fck-drengen
Gæst

« Svar #5765: 18 Feb 2011, 22:12 »

Hej, vi skal prioriterer gymnasier nu her, så ville høre om i kunne anbefale nogle gode Stx-gymnasier(Almene Gymnasier) i København.
Min første prioritet har jeg valgt, men jeg skal vælge 3, og jeg har ikke undersøgt stx så meget da mit førstevalg er HHX. Håber på et hurtigt svar  Thumbs Up

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5766: 18 Feb 2011, 22:40 »

Hvis dit førstevalg er HHX, kommer du da også på HHX? Det vil da virke grotesk hvis du ikke kommer ind på den uddannelse du vil have, hvis du har gjort det fint i folkeren.

fck-drengen
Gæst

« Svar #5767: 18 Feb 2011, 23:11 »

Hvis dit førstevalg er HHX, kommer du da også på HHX? Det vil da virke grotesk hvis du ikke kommer ind på den uddannelse du vil have, hvis du har gjort det fint i folkeren.
Vi skal lave 1. 2. og 3. prioritering.
Har aldrig hørt om folk der ikke kunne komme ind på det de ville, men man skal altså have 3 prioriteringer. Jeg er blevet erklæret egnet og det der, plus at jeg også bor tæt på det gymnasie jeg har som 1. valg, så jeg burde kunne komme ind Smiley

Enged
Gæst

« Svar #5768: 18 Feb 2011, 23:55 »

Tag dog 2 andre HHX-skoler? Smiley Det må du skam gerne.

fck-drengen
Gæst

« Svar #5769: 19 Feb 2011, 00:07 »

Tag dog 2 andre HHX-skoler? Smiley Det må du skam gerne.
Der er bare det at de ligger 1 time fra hvor jeg bor Forlegen

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5770: 19 Feb 2011, 00:23 »

Du kan jo være ligeglad. Du kommer ind på den, som er tæt på dig alligevel ;-)

Enged
Gæst

« Svar #5771: 19 Feb 2011, 00:24 »

Hvis du bor i København? Det kan da ikke passe. Der er CPH West i Ishøj, der er en i Lyngby og en i Ballerup i hvert fald. Det må vel næsten være Niels Brock du har søgt på så. De tre andre tager i hvert fald ikke en time at komme til fra København. Der er sikkert også tættere på.

fck-drengen
Gæst

« Svar #5772: 19 Feb 2011, 00:32 »

Hvis du bor i København? Det kan da ikke passe. Der er CPH West i Ishøj, der er en i Lyngby og en i Ballerup i hvert fald. Det må vel næsten være Niels Brock du har søgt på så. De tre andre tager i hvert fald ikke en time at komme til fra København. Der er sikkert også tættere på.
Det er rigtig nok der er dem du nævner... Den i Ballerup tager 55 min ifølge rejseplanen, den i Lyngby tager 40 min, og den i Ishøj er jeg ikke så meget for Wink Jeg kan sagtens skrive den i Lyngby på, men så mangler der stadig 1 Skuffet

fck-drengen
Gæst

« Svar #5773: 19 Feb 2011, 00:37 »

Du kan jo være ligeglad. Du kommer ind på den, som er tæt på dig alligevel ;-)
Det har du sikkert ret i Smiley

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #5774: 20 Feb 2011, 13:30 »

Hey, nogle der kan forklare mig lidt om hvad, der foregik i 1930'erne i Nord Ireland af kriser. Jeg mener, at det var der konflikten mellem protestanter og katolikker begyndte, men er ikke helt sikker. Kunne være dejligt hvis nogle vil supplere? Smiley

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010