home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:59:54 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
20 Mar 2026, 19:42 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23365
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: EldonKelve
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 655038 gange)
Oester30
Ynglingespiller

Sv: Skole
« Svar #4080: 21 Feb 2009, 20:09 »

Jaa, 1,87 m er ikke langt på 10 sekunder Peace

Til sammenligning løber en 100meterløber 100 meter på ca. 10 sek - 36 km/t Wink

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

patrick J
Manager

« Svar #4081: 21 Feb 2009, 20:11 »

Mange tak, Oester30 Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #4082: 21 Feb 2009, 20:14 »

Haha så lidt  Grin

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

patrick J
Manager

« Svar #4083: 21 Feb 2009, 20:26 »

Hvor lang tid vil det så tage et tog der kører 0,230902778 m/s af køre banen igennem? igen ville en god forklaring være dejligt?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AFC
Manager

« Svar #4084: 21 Feb 2009, 23:27 »

Hey nørder! Ej, skal nok være ordenlig Smiley

Jeg går i 8. klasse og i 8. klasse skal vi lave en slags guide hvor vi er en slags guide for et turist bureau hvor man skal finde et emne om en ting i vores by, altså Haarby som er berømt eller noget. Jeg har så valgt med 2 andre et emne om Løgismose Campingplads. En campingplads som ligger lidt inde i Haarby. Det projekt skal vi så fremlægge på torsdag, men for satan vi har nerver på. For det første må vi ikke have papir med op og læse op på, men stikord. For det andet skal det være 10 minutter. Det jeg så har skrevet om er noget om selve pladsen. Jeg viser jer nu hvad jeg har skrevet. I må gerne rette mig hvis der er noget der ikke giver mening. Alt af det jeg har skrevet, er selv skrevet Smiley

Lögismose Campingplatz beiten auf viele Aktivitäten von auch Große und kleiner. 
Fahrrad  Vermietung und Spaziergang Vorschlag
Boule Bahn
Tischtennis
Internet Café
Wireless Netzwerk
Minigolf
Swimming Pool
Kind Pool
Massen auf Kinder Veranstaltung

Es ist nicht Lüge. Birthe Kjär kommen zu unsere campingplatz.
Samstag das 29.8.09 auf 18:00 Uhr Abhalten das Jahres Sommerfest.
Wir haben von 4 Jahre in Zug, bestellt Anders und Larsen a la carte und gleichzeitig invitieren Birthe Kjär zu das Jahres Festung.

Wir Freuden uns zu sehst du ans das Festung. Schalst du Lager eine Hütte, Brauchst du nicht warten mit Bestellen.   

Ins unsere Internet Café, wie liegen Ins der Keller under unsere privaten Haus, hast du immer Möglichkeit von das gucken deine Mails, Spielen, Chatten und so weiter.
Es kosten 15 Kronen vor 30 Minuten.

Ein Minigolf bahn hören sich zu am ein Campingplatz. Es ist auch ein Aktivität von Alles, aber das Alter und Gesundheit, spielen nicht keine Rolle, welschet ist ein Teil auf, warum Minigolf so populär.
So desst du bist in spielen, das Bahne steht klar. 
Preis per Person sind 20 Kronen

Wir haben Fadenlosem Netzwerk auf die Hälftigen auf der Platz. Wir Erheben ein ankuppeln Gebühr auf 150 Kronen. Es bezahlt ein Gang und es gibt dernacht frei Zugang zur das Internet.
Da das Netzwerk ist ein geschlossen/sichern Netzwerk, schalst du mitbringst deine Computer zur das Information. Wir liegen dernacht deine MAC Adressen herein in das System und du bist dernacht auf die Internet, wenn du hast aktivieret das Kode.

Ankuppeln zu dem Internet sich geht nur Alltag am 16:00 – 16:30

Wir liegen direkt aus zu Helnæs bugten. Helnæs bugten ist bekannt auf Fyn das ist ein richtige gutes fischen Wasser. Es gibt viel Meer Forelle das kommen dicht auf die Küste früh in der Morgen und auf Sonne abstieg. Wir erleben berechtigt das ein Fischer das geben Biss.

Zirkus Krone kommen zu unsere immer auf ein Gang auf das Jahre. Sie kommen zur den Platz auf 7 Uhr auf der Morgen. Du hast deshalb möglich vor der Folge auf Satz auf das Zelt und so weiter was das Zirkus enthalten. Zirkus Krone ist wirklich ein Bezug wert von das Kinder. 

Zirkus Krone kommt auf 3/8/2009.

Unsere Grillplätze liegen dicht auf der Großen Toilette Bau mitten auf dem Platz. Es gibt viel Tisch und Bänke Satz, das steht klar zu benutzen. Es gibt dahinaus über 4 Kugel Grill das kann benutzen kostenlos. Werdest du gern leihen Rösten, können sie leihen mit ein Kaution auf 50 Kronen in die Information.

Wir haben auch Solarium, das du bist Sicher auf das reisen zu Hause mit Braun Haut. Es Kosten 30 Kronen per Gang,  oder du kannst kaufen ein 10 Gang Karten für 200 Kronen. Es gibt nicht Zeit Bestellung.

Wir haben viel Gemüse zu Markt Preis.
Die Bude funktioniert das ein Landstraße Bude. Es bedeutet dass der schale bezahlen Direkte in die Bude. Der Campingplatz hat nicht mit die Bude zu machen, aber wir geringer gern nach neuen Waren.

Jeg håber I vil kunne forstå det og muligvis hjælpe mig med at rette det hvis der er fejl. Og det jeg mest søger er hvordan faen jeg kan komme mig over min nervøsitet forinden fremlæggelsen, for hvordan faen skal jeg kunne huske alt det der i hovedet ved hjælp af stikord? Skuffet

Mvh AFC

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4085: 22 Feb 2009, 09:46 »

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål. Er der ikke en der har en stil om ens ferie liggende på jeres computer? Skal have afleveret stilen i morgen, men er alt for syg til at skrive den i dag. Skriv en PB evt. Smiley

På forhånd tak!

Robuni
Gæst

« Svar #4086: 22 Feb 2009, 09:58 »

Hei

Jeg skal skrive et eventyr, og jeg er helt tom for ideér, er der nogle der har gode ideér ?

EDIT : Det skal handle om en konge og dronning.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 10:10 af Robuni » Logged

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4087: 22 Feb 2009, 12:00 »

Hei

Jeg skal skrive et eventyr, og jeg er helt tom for ideér, er der nogle der har gode ideér ?

EDIT : Det skal handle om en konge og dronning.

Det burde da være relativt simpelt.
http://www.fmb.dk/scoop/aktantmodellen.htm

Benyt denne model. Det vil din lærer nok blive glad for. Læs hvad der står og indsæt så nogle personer og skriv historien. Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #4088: 22 Feb 2009, 13:36 »

Hej drenge

Nogen der ved hvordan computeren selv laver indholdsfortegnelse i word?
Mener det er noget med at lave overskriftene med stort eller sådan noget men kan ikke helt huske det.

På forhånd tak

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Zulue
Manager

« Svar #4089: 23 Feb 2009, 19:52 »

Kender I det, når man bare laver det dummeste af dumheden, hvor man sidder og tænker .. Hvordan fanden skete det?
Vi havde niendeklasses terminsprøver i sidste uge, startende med en diktat, jeg selv føler, jeg har så godt styr på som overhovedet muligt. Da jeg får den tilbage her i dag, ser det da også godt ud, alle rigtige på de to første sider, hvorefter jeg ser, at jeg har glemt en side ... En hel side med 19 - RØVNEMME - svar på, som ville have skaffet mig et sten-stensikkert 12-tal. Godt jeg skrewer up til eksamen - som så alligevel ikke betyder det store - men bare et kedeligt 7 tal og 71 rigtige ud af 90 ... Kunne have været cool at kunne køre en 90/90 rigtig hjem.

Robuni
Gæst

« Svar #4090: 23 Feb 2009, 20:03 »

Kender I det, når man bare laver det dummeste af dumheden, hvor man sidder og tænker .. Hvordan fanden skete det?
Vi havde niendeklasses terminsprøver i sidste uge, startende med en diktat, jeg selv føler, jeg har så godt styr på som overhovedet muligt. Da jeg får den tilbage her i dag, ser det da også godt ud, alle rigtige på de to første sider, hvorefter jeg ser, at jeg har glemt en side ... En hel side med 19 - RØVNEMME - svar på, som ville have skaffet mig et sten-stensikkert 12-tal. Godt jeg skrewer up til eksamen - som så alligevel ikke betyder det store - men bare et kedeligt 7 tal og 71 rigtige ud af 90 ... Kunne have været cool at kunne køre en 90/90 rigtig hjem.

Det lyder squ surt Zulue, men du må bare op på hesten igen. Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4091: 23 Feb 2009, 20:06 »

Kender I det, når man skal læse en hel bog til i morgen, og man har fået læst ca. 0 sider (.. fordi andre afleveringer har taget tiden, skal det dog siges)?

Jeg skal læse Herman Bangs "Ved Vejen" til i morgen, og jeg vil høre om der er andre, der har læst den, og som liige gider skrive et kort resume om bogen, således jeg kan nøjes med at skimte den? Vedkommende får et kærligt klap i nummeren.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4092: 23 Feb 2009, 20:07 »

SYGT, vi har lige læst den.

Kan ikke huske det, da jeg heller ikke havde læst, men noget siger mig at katrina bliver forelsket i Huus, selvom hun er gift med Bai. Huus finder katrine forvirrende, fordi hun sender forskellige signaler

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4093: 23 Feb 2009, 20:09 »

Nogle, der har skrevet en fortolkning af Lets Get Thing Sorted ?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

absalonsen
Gæst

« Svar #4094: 23 Feb 2009, 20:11 »

Tror faktisk vi læste den i folkeren - eller noget af den. I hvert fald noget af Herman Bang. Jeg kan ikke helt huske det..

Edit: http://www.litteratursiden.dk/temaer/ved-vejen-af-herman-bang-0

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010