home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 530882 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #7845: 16 Apr 2013, 00:39 »

Hendes karaktergivning er også latterlig, da det virker som om, hun bare smider to terninger for hver opgave, og ser hvad det bliver. Men det lader til, at vi skal have en snak med ledelsen så... Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #7846: 16 Apr 2013, 00:43 »

Først og fremmest. Vildt at kunne skrive så meget fra ens tlf. Wink

Det var en ting, hvis det var måske en lille ting som at hun ikke talte så godt dansk, eller hun kunne blive bedre til at lære fra sig. Selvfølgelig skal det på ingen måde gå ud over jer. Dog er grundlaget for at få en ny lærer meget tyndt, hvis det var disse parametre ledelsen skulle gå efter.
Men når du taler om en lærer der decideret går efter enkelte "svage" elever, som hun åbenbart gør, så burde ledelsen tage jer meget seriøst. Men i skal være samlet om dette og i skal sgu kunne tale for jer, ellers tager de jer selvfølgelig ikke seriøst. For de skal både passe på jer, men så sandeligt også lærerne, da det ikke ville være første gang at elever kan overdrive og skabe falske rygter om en lærer. Det skal dog siges at jeg ikke tror at det er tilfældet her, da du virker helt og aldeles sandfærdig. Smiley
Så som sagt, gå til ledelsen, ellers må i simpelthen klage, og så skal de tage den seriøst.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #7847: 16 Apr 2013, 00:50 »

Først og fremmest. Vildt at kunne skrive så meget fra ens tlf. Wink

Det var en ting, hvis det var måske en lille ting som at hun ikke talte så godt dansk, eller hun kunne blive bedre til at lære fra sig. Selvfølgelig skal det på ingen måde gå ud over jer. Dog er grundlaget for at få en ny lærer meget tyndt, hvis det var disse parametre ledelsen skulle gå efter.
Men når du taler om en lærer der decideret går efter enkelte "svage" elever, som hun åbenbart gør, så burde ledelsen tage jer meget seriøst. Men i skal være samlet om dette og i skal sgu kunne tale for jer, ellers tager de jer selvfølgelig ikke seriøst. For de skal både passe på jer, men så sandeligt også lærerne, da det ikke ville være første gang at elever kan overdrive og skabe falske rygter om en lærer. Det skal dog siges at jeg ikke tror at det er tilfældet her, da du virker helt og aldeles sandfærdig. Smiley
Så som sagt, gå til ledelsen, ellers må i simpelthen klage, og så skal de tage den seriøst.

Haha, det tog sgu også lidt tid Wink

Men tak for hjælpen! Vi føler som du siger, at vi har nogle gode argumenter, og jeg regner med, at vi vil prøve at gå til ledelsen. Så må vi jo håbe det hjælper. Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #7848: 16 Apr 2013, 00:59 »

Haha, det tog sgu også lidt tid Wink

Men tak for hjælpen! Vi føler som du siger, at vi har nogle gode argumenter, og jeg regner med, at vi vil prøve at gå til ledelsen. Så må vi jo håbe det hjælper. Smiley

Kan jeg forestille mig! Tunge

Men jeg håber så sandelig at det hjælper, da det jo ikke skal gå ud over jer at i har en inkompetent lærer. Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7849: 16 Apr 2013, 22:32 »

Hej freaks!

Jeg skal til at skrive Danskopgave (DO) her til Maj, hvor jeg har valgt Noveller. Jeg skal så finde to minimalistiske noveller fra 1990'erne og jeg tænkte på om nogen af jer har nogle gode bud på en eller to noveller jeg kan vælge?

Tak på forhånd Smiley

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #7850: 16 Apr 2013, 22:34 »

LOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOCKOU T PARRTYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYYYY

-Fri for skole!!

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Legenden
Manager

« Svar #7851: 17 Apr 2013, 01:21 »

Hvad kommer det til at betyde for jer? Skal I til at gå i skole i weekenden eller i sommerferien? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Risom
Manager

« Svar #7852: 17 Apr 2013, 09:31 »

Hvad kommer det til at betyde for jer? Skal I til at gå i skole i weekenden eller i sommerferien? Smiley

Ingen ved det helt, og der er forskellige bud. Men Antorini har udtalt, at det ikke kommer til at gå udover sommerferien, men man ved jo aldrig med den regering Tunge

Men det er jo ikke helt optimalt, når/hvis vi skal til afgangsprøver (os i 9.), det er klart. Jeg skriver hvis, da det har været fremme at droppe prøverne og istedet kun få årskarakterer...

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7853: 17 Apr 2013, 09:47 »

Ingen ved det helt, og der er forskellige bud. Men Antorini har udtalt, at det ikke kommer til at gå udover sommerferien, men man ved jo aldrig med den regering Tunge

Men det er jo ikke helt optimalt, når/hvis vi skal til afgangsprøver (os i 9.), det er klart. Jeg skriver hvis, da det har været fremme at droppe prøverne og istedet kun få årskarakterer...

Det vil være frustrerende.. Godt nok betyder afgangsprøven ikke det store, men den har da en symbolsk betydning. Derudover vil det være træls for os der skal på en videregående uddannelse næste år, for så prøver vi ikke at være til eksamen, før vi står i 1.g :/

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Anfield Road
Manager

« Svar #7854: 17 Apr 2013, 09:49 »

Fandme nej. Jeg nægter så  Tunge

Men det kommer nok til at blive lidt presset. Vi har allerede første prøve 2.Maj, så man må da håbe at der sker noget snart.

Dybest set vil jeg da rigtigt gerne have min afgangseksamen, men kigger man kun på mit karakterblad, skal jeg da ikke klage hvis de bare overfører  crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7855: 17 Apr 2013, 09:52 »

Hvornår får vi egentlig læseferie til de mundtlige prøver? Jeg kan ikke finde det nogen steder, og lærerne er jo ikke ligefrem til at få fat i, i disse tider.. Tunge

Anfield Road
Manager

« Svar #7856: 17 Apr 2013, 09:53 »

Hvornår får vi egentlig læseferie til de mundtlige prøver? Jeg kan ikke finde det nogen steder, og lærerne er jo ikke ligefrem til at få fat i, i disse tider.. Tunge
Efter sidste skoledag vel? Som ligger den 31. Maj i år  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7857: 17 Apr 2013, 09:53 »

Efter sidste skoledag vel? Som ligger den 31. Maj i år  Smiley

Okay tak Smiley

Risom
Manager

« Svar #7858: 17 Apr 2013, 10:32 »

Fandme nej. Jeg nægter så  Tunge

Men det kommer nok til at blive lidt presset. Vi har allerede første prøve 2.Maj, så man må da håbe at der sker noget snart.

Dybest set vil jeg da rigtigt gerne have min afgangseksamen, men kigger man kun på mit karakterblad, skal jeg da ikke klage hvis de bare overfører  crazy

Jeg får også et pænt snit så, men som jeg har skrevet før, er det lige så meget erfaringen, man får til prøven, som jeg synes er vigtig.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7859: 17 Apr 2013, 10:41 »

Jeg får også et pænt snit så, men som jeg har skrevet før, er det lige så meget erfaringen, man får til prøven, som jeg synes er vigtig.

Lige præcis. Jeg er fuldstændig i samme situation som jer! Karakteren jeg ville få fra årskaraktererne vil være mere end godkendte, men jeg vil ikke ha' at jeg skal stå til næste sommer i 1.g og skal til eksamen for første gang..

Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010