home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 531617 gange)
El Jefe
Gæst

Sv: Skole
« Svar #7455: 15 Dec 2012, 22:16 »

http://go.tv2.dk/articledag/id-51399790:superstudent-nicolai-fik-30-12taller.html?forside

Så synes jeg det er sjovt at Nicolaj fra min årgang kunne opfinde sådan en formel og sælge det til et universitet? Det burde da ikke kunne lade sig gøre... de burde jo vide alt indenfor algoritmer. Så der fik du endnu et eksempel på hvilke typer der gik på mit gymnasie Smiley Det var dog ikke ham der skrev 100 sider.
Har jeg sagt, at de burde kunne alt? Nej selvfølgelig ikke. Det er jo ikke for the lolz, at man har folk, der er ansat til at forske.
Hurra han er dygtig ham der. Jeg gik i klasse med en, der kun fik 12, i alt. Min søster gik på gymnasie med en, som gjorde det samme. Det betyder ikke, at de har skrevet 100 sider i deres SRP eller kan være et point of measurement for resten af gymnasiet. Fordi så er de to gymnasier jo bedre end det han gik på. 

Anyway.
Maksimum er 20 normal sider. Hvis han har skrevet i matematik, vil der vel også være en masse ligninger, og de fylder vel nok en del mere på en side end normal ren tekst. Jeg har hørt om opgaver på 40-50 sider, på grund af bilag og ligninger. Mon ikke at han bare er gået all in og måske er oppe på 25-30 stk normal tekst i alt og det så fyldte 100 sider?

Forresten meget fedt at der ikke findes et eneste hit på google om den sag der.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7456: 15 Dec 2012, 22:32 »

Har jeg sagt, at de burde kunne alt? Nej selvfølgelig ikke. Det er jo ikke for the lolz, at man har folk, der er ansat til at forske.
Hurra han er dygtig ham der. Jeg gik i klasse med en, der kun fik 12, i alt. Min søster gik på gymnasie med en, som gjorde det samme. Det betyder ikke, at de har skrevet 100 sider i deres SRP eller kan være et point of measurement for resten af gymnasiet. Fordi så er de to gymnasier jo bedre end det han gik på. 

Anyway.
Maksimum er 20 normal sider. Hvis han har skrevet i matematik, vil der vel også være en masse ligninger, og de fylder vel nok en del mere på en side end normal ren tekst. Jeg har hørt om opgaver på 40-50 sider, på grund af bilag og ligninger. Mon ikke at han bare er gået all in og måske er oppe på 25-30 stk normal tekst i alt og det så fyldte 100 sider?

Forresten meget fedt at der ikke findes et eneste hit på google om den sag der.
Nej, men du siger det ikke kan være muligt, da læreren har været gået på universitetet.
På vores SRP papir, stod der '' Anbefalet omfang 15-20 sider ''. Det sagde lærerene vi ikke skulle tage for tungt. Det er bare noget de mener burde være muligt at lave en fyldestgørende opgave i. Derefter forklarede hun om den elev, som havde gjort skrevet 100 sider. Men de anbefalede ikke man skrev det, af samme grund som i påpeger, at censor ikke får løn for de sider. De sagde bare at så længe det havde relevans for vores besvarelse af opgaven, skulle vi ikke tag de 20 sider for tungt. Jeg var selv 4-5 sider over det.

Kan heller ikke se hvorfor der skulle være et hit på google om det?

Legenden
Manager

« Svar #7457: 15 Dec 2012, 22:41 »

Så synes jeg bare, det er mærkeligt, at vi på vores skole fik besked på at holde os indenfor de 20 sider. Det var misforstået opgave, hvis man skrev for meget.

Jeg siger ikke, at du lyver - synes bare, det er mærkeligt, at det ikke er ens for alle. :l

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7458: 15 Dec 2012, 22:48 »

Så synes jeg bare, det er mærkeligt, at vi på vores skole fik besked på at holde os indenfor de 20 sider. Det var misforstået opgave, hvis man skrev for meget.

Jeg siger ikke, at du lyver - synes bare, det er mærkeligt, at det ikke er ens for alle. :l
Jeg synes også det virker underligt, at I får den besked, mens vi får en anden - især når de er så modsigende. Ved ikke om der er forskel på STX, HTX og HHXs krav til SRP, og det er dér forskellen ligger. Jeg kan ikke se hvad jeg skulle få ud af at lyve Smiley

El Jefe
Gæst

« Svar #7459: 15 Dec 2012, 23:00 »

Du læser det, du vil læse.
Hvordan skulle du også kunne skrive noget, der ikke har relevans, hvis man skriver over 20 sider? Så er man jo idiot.
Censor ikke får løn for det = de behøver ikke at læse mere. Det betyder at, han/hun kan sige "det var det". Så kan du have skrevet 20 siders redegørelse, og du får 00. Simple as that.

Et google hit? Nu er det ikke helt for sjov, hvis man skriver 100 siders SRP, når den skal være på 20 sider. Jeg kunne godt forestille mig, at sådan noget ville ramme nettet.
Jeg kan endda finde noget om, at min forelæser siger "altså" hele tiden. Men noget om geniet der opfandt sine egne formler og skrev en SRP på 100 sider? Intet.
Imponerende.

Neymar og jeg gik på hver vores ungdomsuddannelse, og vi fik den samme besked som ham.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7460: 15 Dec 2012, 23:08 »

Vi har også fået beskeden om 15-20 side. Du kan få lov til at skrive mere, men så skal du have love, og det skal have stor relevans for din opgave.

Ikke at jeg tror på, at du lyver, men jeg tror derimod, at den historie du har hørt er en and.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7461: 15 Dec 2012, 23:09 »

Du læser det, du vil læse.
Hvordan skulle du også kunne skrive noget, der ikke har relevans, hvis man skriver over 20 sider? Så er man jo idiot.
Censor ikke får løn for det = de behøver ikke at læse mere. Det betyder at, han/hun kan sige "det var det". Så kan du have skrevet 20 siders redegørelse, og du får 00. Simple as that.

Et google hit? Nu er det ikke helt for sjov, hvis man skriver 100 siders SRP, når den skal være på 20 sider. Jeg kunne godt forestille mig, at sådan noget ville ramme nettet.
Jeg kan endda finde noget om, at min forelæser siger "altså" hele tiden. Men noget om geniet der opfandt sine egne formler og skrev en SRP på 100 sider? Intet.
Imponerende.

Neymar og jeg gik på hver vores ungdomsuddannelse, og vi fik den samme besked som ham.
Det kan godt være man er idiot, hvis man skriver noget uden relevans. Men det er set før, sagde de.
Jeg skrev selv over 20 sider, og det trak ikke ned, så vi fik ikke den besked. Så bare fordi censorer i princippet kan stoppe, så der også undtagelser.

Nu kan det være at censor fandt det spændende, nu når han selv opfandt formler, siden han gennemgik den hele. Hvor skulle jeg vide fra hvad censor tænkte?

Jeg kan ikke se hvem der skulle ligge et hit op på google omkring det? Skulle censor ringe til EB og fortælle om det tilfælde?

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7462: 15 Dec 2012, 23:12 »

Vi har også fået beskeden om 15-20 side. Du kan få lov til at skrive mere, men så skal du have love, og det skal have stor relevans for din opgave.

Ikke at jeg tror på, at du lyver, men jeg tror derimod, at den historie du har hørt er en and.
Jeg har jo ikke selv set opgaven og/eller hans karakter, så det ikke noget jeg kan skrive under på. Men når udmeldelsen kommer fra en lærer der så opgaven, og ikke eleven selv, kan jeg ikke se hvorfor hun skulle lyve omkring det Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7463: 16 Dec 2012, 22:22 »

Nååå. Nu nærmer dagen sig. Er der nogle, som er presset?

Legenden
Manager

« Svar #7464: 16 Dec 2012, 22:26 »

Glæder mig til at se Jakob skrive herinde kl. 3 i nat, om at han er nået halvvejs nu Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7465: 16 Dec 2012, 22:29 »

Glæder mig til at se Jakob skrive herinde kl. 3 i nat, om at han er nået halvvejs nu Grin
Det er også det, som jeg glæder mig til. funny

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7466: 16 Dec 2012, 22:44 »

I ved ikke, hvor hjernedød en opgave jeg skriver.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7467: 16 Dec 2012, 23:02 »

I ved ikke, hvor hjernedød en opgave jeg skriver.
Så hvor langt er du?

Legenden
Manager

« Svar #7468: 16 Dec 2012, 23:19 »

Det er den vildeste indledning, han har fået lavet so far!

Amarildo
Lilleputspiller
*

« Svar #7469: 16 Dec 2012, 23:29 »

Endelig kan jeg med stolthed udtale, at jeg nu har færdiggjort min SRP.. Juleferie, ja tak!

Sider: 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010