home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 532230 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Skole
« Svar #7170: 06 Okt 2012, 23:47 »

Ahem  ;)Nej mavebøjninger og armbøjninger ser man jo ikke så tit  Wink Men ja jeg tror egentlig at du har ret i at det ikke behøver være en vildt voldsom øvelse. Vi har de sidste to gange haft besøg af en en mand fra kommunen der har lavet alt muligt styrke med os, og det var også lidt med konkurrence og sådan noget. Vi elsker at vinde i min klasse  Grin Men opgaven lød : "Find to styrkeøvelser til næste gang. Og det må gerne være mere end et par armbøjninger. Så den går desværre ikke her.  Smiley

Kom bare til at tænke på idræt i de klasser jeg har haft Grin 70 % af alle kunne jo ingenting Opstemt
Det ville da også give plusser hvis du kunne argumentere for din lærer hvorfor du ikke mener at man skal gøre det for avanceret Wink

Og hold nu din kæft Neymar, eller jeg tæver dig til derby  Grin  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #7171: 08 Okt 2012, 16:22 »

Jeg er ved at skrive en redegørelse omkring USA's styreform. Jeg har skrevet om deres magtens tredeling kontra Danmarks, samt om at det er en føderation. Mangler lige at få fyret 200 ord af - en som har en idé til de sidste ord? :-)

Nummer to er bare den første taber.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7172: 08 Okt 2012, 16:27 »

Hvordan er det nu en journal skal sættes op?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7173: 08 Okt 2012, 16:47 »

Jeg sidder og skal vælge SRP-fag og emne i dag. Som altid ved jeg ikke en skid. Jeg skal have samfundsfag, da det er mit eneste studieretningsfag på A-niveau. Spørgsmålet er, om jeg skal kombinere det med engelsk eller historie. Jeg er godt klar over, at I ikke kan vælge for mig, men fordele og ulemper ved det ene frem for det andet ville være helt kanon.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #7174: 08 Okt 2012, 17:02 »

Fortæller ham allerede om dengang jeg done goofed med min SRP. Fantastisk tid.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7175: 08 Okt 2012, 17:37 »

Jeg sidder og skal vælge SRP-fag og emne i dag. Som altid ved jeg ikke en skid. Jeg skal have samfundsfag, da det er mit eneste studieretningsfag på A-niveau. Spørgsmålet er, om jeg skal kombinere det med engelsk eller historie. Jeg er godt klar over, at I ikke kan vælge for mig, men fordele og ulemper ved det ene frem for det andet ville være helt kanon.

Klassiker. Men jeg vil kombinere det med engelsk, hvis det var mig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7176: 08 Okt 2012, 17:41 »

Klassiker. Men jeg vil kombinere det med engelsk, hvis det var mig.
Det ville jeg også for 20 minutter siden, nu er jeg mere fanget af historie.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #7177: 08 Okt 2012, 17:57 »

Det ville jeg også for 20 minutter siden, nu er jeg mere fanget af historie.

Gør det, og skriv om Al-Qaeda og deres rekrutteringsmetode r osv. Super spændende emne. Fik et 7 tal for det.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7178: 08 Okt 2012, 18:01 »

Gør det, og skriv om Al-Qaeda og deres rekrutteringsmetode r osv. Super spændende emne. Fik et 7 tal for det.
Jeg er næsten sikker på, at det bliver historie nu. Men emnet ved jeg dog intet om endnu. Det er dog også mindre væsentligt, da det kan laves om. Jeg kunne godt tænke mig noget amerikansk som f.eks. borgerkrigen, noget racisme eller lignende. Så hvis der er noget, der sidder inde med en super idé så fortæl endelig om den.

Søgaard
Gæst

« Svar #7179: 08 Okt 2012, 18:06 »

Jeg er næsten sikker på, at det bliver historie nu. Men emnet ved jeg dog intet om endnu. Det er dog også mindre væsentligt, da det kan laves om. Jeg kunne godt tænke mig noget amerikansk som f.eks. borgerkrigen, noget racisme eller lignende. Så hvis der er noget, der sidder inde med en super idé så fortæl endelig om den.
De emner vil du jo også sagtens kunne skrive om med engelsk. Fagene dikterer jo nærmest kun hvilke metoder du skal bruge i din analyse. Så læs om metoderne i de forskellige fag og find dem, som du føler passer bedst til den måde du normalvis skriver på og gå ud fra det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7180: 08 Okt 2012, 18:18 »

De emner vil du jo også sagtens kunne skrive om med engelsk. Fagene dikterer jo nærmest kun hvilke metoder du skal bruge i din analyse. Så læs om metoderne i de forskellige fag og find dem, som du føler passer bedst til den måde du normalvis skriver på og gå ud fra det.
Du har ret, og her hælder jeg klart mest til engelsk. Men er du nu helt sikker på, at emnet er forholdsvis irrelevant?

Søgaard
Gæst

« Svar #7181: 08 Okt 2012, 18:25 »

Du har ret, og her hælder jeg klart mest til engelsk. Men er du nu helt sikker på, at emnet er forholdsvis irrelevant?
Når det er engelsk og historie og du tænker amerikansk historie, så er det næsten ligegyldigt. Forskellen er blot at du med engelsk højest sandsynlig skal ud at finde noget skriftligt at analysere i form af en bog, mens historie jo i højere grad vil tage udgangspunkt i en række kilder fra dengang.

Så i realiteten kan du sagtens skrive om det samme emne i begge fag, men grundet de forskellige indgangsvinkler i form af metode, så vil du jo have forskellige problemformuleringe r. Du skal jo næppe vælge i dag, så tag da en snak med dine lærere i de to fag om hvad de synes du bør vælge af historie og engelsk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7182: 08 Okt 2012, 18:29 »

Når det er engelsk og historie og du tænker amerikansk historie, så er det næsten ligegyldigt. Forskellen er blot at du med engelsk højest sandsynlig skal ud at finde noget skriftligt at analysere i form af en bog, mens historie jo i højere grad vil tage udgangspunkt i en række kilder fra dengang.

Så i realiteten kan du sagtens skrive om det samme emne i begge fag, men grundet de forskellige indgangsvinkler i form af metode, så vil du jo have forskellige problemformuleringe r. Du skal jo næppe vælge i dag, så tag da en snak med dine lærere i de to fag om hvad de synes du bør vælge af historie og engelsk.
Jeg skal vælge i dag, jeg er bare en hamrende elendig og meget lidt engageret elev. Men jeg kan godt se meningen med det hele. Jeg må tænke lidt videre, men du skal have tak for det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7183: 08 Okt 2012, 18:35 »

Nu bliver det engelsk, vi må også videre i livet.

Korzika
Gæst

« Svar #7184: 08 Okt 2012, 18:51 »

Jeg er lidt i samme dilemma som Jakob. Jeg er sikker på, at jeg vil skrive i samfundsfag, men jeg ved ikke hvilket andet fag, som jeg også gerne vil skrive i. Jeg veksler mellem historie og engelsk. Jeg er god til begge fag. Personligt hælder jeg mest til historie pga. den simple grund, at min engelsklærer er inkompetent og jeg føler ikke hun vil kunne hjælpe mig ordentligt. Hvad er jeres erfaringer? Er det vigtigt at have 2 fag, hvor der er tilknyttet 2 dygtige lærer?

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010