home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 532738 gange)
Legenden
Manager

Sv: Skole
« Svar #6885: 16 Maj 2012, 17:28 »

Vi har ikke fået vores karakter endnu, men det gik vel fint nok Smiley Tror jeg ligger på en middelkarakter.

Mærkeligt.

Dengang jeg gik i folkeskole, der fik man karakteren printet ud med det samme.  Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #6886: 16 Maj 2012, 17:28 »

Mærkeligt.

Dengang jeg gik i folkeskole, der fik man karakteren printet ud med det samme.  Smiley
Sådan var det også sidste år, men der var noget bøvl med det, så de har lavet det om Smiley

Hala Madrid!

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #6887: 16 Maj 2012, 20:13 »

Min ven og jeg er i gang med en biologi rapport. Vi har derfor lavet en undersøgelse med fem spørgsmål om økologi og landbrug.
Vi ville være meget glade hvis i gad svare på spørgsmålene.
www.surveymonkey.co m/s/WFMXLVQ

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6888: 16 Maj 2012, 20:34 »

Udmærkede fag, hvis det stod til mig, dog ikke Dansk, som er til at stikke en lang pil efter. Men jeg skal op i følgende:

- Matematik B (EKS)
- VØ A (IPR)
- Afsætning (IPR)

Jeg håber at kunne forblive på 10 eller 12 til Matematik. Men ellers er 4 af vores karakterer kun blevet offentliggjort. Så indtil videre ligger jeg med et snit på 11  Wink

Kun 11?  Wink

Skal op i 2 ud af disse 4 fag: mediefag, samfundsfag, religion eller oldtidskundskab. Jeg vil helst op i samfundsfag og mediefag og frygter religion. Jeg har overraskende nok fået 10 i alle fagene som årskarakter, hvilket er fucker nice, da jeg lå på 7 i både religion og mediefag inden. Derudoover skal jeg op til AT-årsprøve (AT er nok det mest intetsigende, ligegyldige og hjernelamme, som jeg nogensinde har lavet på gym - udover naturvidenskab) og spansk skriftligt årsprøve.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6889: 17 Maj 2012, 17:28 »

Hello alle 3.G elever! Har i fået jeres årskarakterer endnu, og hvad har i trukket indtil videre?

Mine årskarakterer ligger med et gennemsnit på 6, som jeg er meget tilfreds med i forhold til hvor meget arbejde jeg ligger i det. Derudover har jeg trukket Dansk, Engelsk og Spansk, alle skriftlige! Håber bare for alt i verden at jeg undgår Spansk mundtligt Smiley

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6890: 17 Maj 2012, 21:53 »

Jeg har fået nogle hamrende elendige årskarakterer, og det gør virkelig ondt at se. Størstedelen af karakterne er sådan set fortjente nok. Jeg har været helt fra den de seneste par måneder, og da det samtidig er alle de fag, jeg er ringe til, jeg afslutter, havde jeg set den komme. Dog føler jeg mig uretfærdigt behandlet i enkelte fag. Det ved jeg godt, at det siger alle som regel, men jeg synes sgu ikke, at bedømmelsen i de her fag er fair. Jeg vil gerne snakke med min lærer omkring det, men jeg vil godt høre mig af herinde, om der overhovedet er en mulighed for, at karakteren kan ændres? Hvis jeg nu f.eks. havde fået 4 i skriftlig tysk, men jeg havde fået 10 i samtlige afleveringer, havde jeg jo et godt bevis, Men jeg er utilfreds mundtligt, og derfor er jeg meget i tvivl om, om karakteren kan ændres. Nogle der har erfaringer med det?

Jeg ved ikke, om jeg tager fejl på dette punkt, men jeg skal vel sammenligne mig med de andre? Jeg ved at lærere blot er mennesker, og at førstehåndsindtryk, personlighed osv kan betyde meget, og derfor kan disse ting ske, men reelt kan jeg vel ikke skaffe et bevis for, at jeg rent faktisk er bedre end ham med 7-tallet, selv om jeg kun sidder med mit 4-tal?
« Seneste Redigering: 17 Maj 2012, 21:54 af Jakob E » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6891: 17 Maj 2012, 21:55 »

Jeg har fået nogle hamrende elendige årskarakterer, og det gør virkelig ondt at se. Størstedelen af karakterne er sådan set fortjente nok. Jeg har været helt fra den de seneste par måneder, og da det samtidig er alle de fag, jeg er ringe til, jeg afslutter, havde jeg set den komme. Dog føler jeg mig uretfærdigt behandlet i enkelte fag. Det ved jeg godt, at det siger alle som regel, men jeg synes sgu ikke, at bedømmelsen i de her fag er fair. Jeg vil gerne snakke med min lærer omkring det, men jeg vil godt høre mig af herinde, om der overhovedet er en mulighed for, at karakteren kan ændres? Hvis jeg nu f.eks. havde fået 4 i skriftlig tysk, men jeg havde fået 10 i samtlige afleveringer, havde jeg jo et godt bevis, Men jeg er utilfreds mundtligt, og derfor er jeg meget i tvivl om, om karakteren kan ændres. Nogle der har erfaringer med det?

Jeg ved ikke, om jeg tager fejl på dette punkt, men jeg skal vel sammenligne mig med de andre? Jeg ved at lærere blot er mennesker, og at førstehåndsindtryk, personlighed osv kan betyde meget, og derfor kan disse ting ske, men reelt kan jeg vel ikke skaffe et bevis for, at jeg rent faktisk er bedre end ham med 7-tallet, selv om jeg kun sidder med mit 4-tal?

Jeg har også fået 7 i idræt i årskarakter, hvilket jeg synes er meget under det niveau jeg præsterer på i idræt. Er en af de klart bedste, og jeg har det ligesom dig, at jeg føler mig uretfærdigt behandlet i netop det fag, og vil også snakke med min lærer omkring det. Tror dog ikke at man kan få ændret ved den, desværre..

Manchester United

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #6892: 17 Maj 2012, 22:00 »

Hej, ville bare lige hurtigt evt. hører, hvad er det såkaldte EU flyttecirkus? - Har desværre ikke kunne finde noget om, hvorfor man gør det? Hvad skal det gør godt for, er det pga. uenighed om hovedkvarteret? Har kun kunne finde at man skærer ned på det, så man rejser 11 gange til Strasbourg i stedet for 12.

Skal bruges til en opgave om EU - ''You don't say?!''

Tak på forhånd. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6893: 17 Maj 2012, 22:02 »

Okay, det lyder trist.

Jeg er havnet et sted, hvor pigerne bliver favoriseret som sindssyg. Det er forfærdeligt at kigge på. Det ville bare være vigtigt for mig at få hævet en karakter eller to, hvis det var muligt, for skidt det er det.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6894: 17 Maj 2012, 22:04 »

Okay, det lyder trist.

Jeg er havnet et sted, hvor pigerne bliver favoriseret som sindssyg. Det er forfærdeligt at kigge på. Det ville bare være vigtigt for mig at få hævet en karakter eller to, hvis det var muligt, for skidt det er det.

Går du i 3.G? Men ja, ofte bliver pigerne favoriseret synes jeg. Hvis en dreng fra min klasse lige har sagt noget i timen, laver de ofte den "Det var også det jeg ville sige", eller "Jeg synes det samme som han sagde". Det er til at brække sig over, og piger som intet siger får 10 i Oldtidskunskab f.eks.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6895: 17 Maj 2012, 22:09 »

Går du i 3.G? Men ja, ofte bliver pigerne favoriseret synes jeg. Hvis en dreng fra min klasse lige har sagt noget i timen, laver de ofte den "Det var også det jeg ville sige", eller "Jeg synes det samme som han sagde". Det er til at brække sig over, og piger som intet siger får 10 i Oldtidskunskab f.eks.
Nope, jeg afslutter 2.g nu her. Men det er meget rammende. De er meget gode til at gentage læreren hos os, og så har vi en pige i vores klasse, der er så forfærdelig dårlig til engelsk. Ja, hun kan faktisk knap nok sige sit eget navn. Hun fik da selvfølgelig 12 for at prøve at sige en helt masse på The Julekalender manér.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6896: 17 Maj 2012, 22:12 »

Nope, jeg afslutter 2.g nu her. Men det er meget rammende. De er meget gode til at gentage læreren hos os, og så har vi en pige i vores klasse, der er så forfærdelig dårlig til engelsk. Ja, hun kan faktisk knap nok sige sit eget navn. Hun fik da selvfølgelig 12 for at prøve at sige en helt masse på The Julekalender manér.

Yep know the feeling. Det er super irriterende. Men sådan føler jeg ofte at det er rundt omkring på de forskellige skoler.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6897: 17 Maj 2012, 22:17 »

Ja, sådan er det nok bare. Men jeg tror nu, jeg alligevel vil prøve at brokke mig lidt. Jeg kan kun vinde på det.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6898: 17 Maj 2012, 22:23 »

Ja, sådan er det nok bare. Men jeg tror nu, jeg alligevel vil prøve at brokke mig lidt. Jeg kan kun vinde på det.

Medmindre du får den samme lærer næste år, og han/hun så har et virkelig dårligt indtryk af dig. Men jeg kan kun vinde, da jeg ikke skal til eksamen i faget, og er færdig om halvanden måned.

Manchester United

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #6899: 17 Maj 2012, 22:46 »

Hvis jeg er utilfreds med mine karaktere, plejer jeg nu bare at konfrontere lærerne med det. Du skal bare have argumenterne klar. Men det plejer sku ikke rigtigt at hjælpe desværre. De er pisse arrogante hvad det angår.

Så det hjælper nok ikke at klage nu, men giv det da et forsøg. Du skulle nok have klaget ved de sidste standpunktkaraktere, så lærerne havde ligget mere mærke til dig.

:-)

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010