home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 532856 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #6825: 23 Apr 2012, 20:01 »

Alt er pjæk, har ikke været syg i dette skoleår. Dog har jeg taget kørekort, så noget fravær er kommet i timer, hvor jeg ikke ville have haft noget imod at være der. Skidt jeg har så lidt fravær i OLD.

Det er jo ganske nydeligt. Men 70-80% af mit fravær ligger i Spansk og NG (B-niveau). Jeg har heller ikke været syg i dette skoleår, så det er også stort set 10% pjæk fra mig af.

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #6826: 23 Apr 2012, 20:05 »

Det er jo ganske nydeligt. Men 70-80% af mit fravær ligger i Spansk og NG (B-niveau). Jeg har heller ikke været syg i dette skoleår, så det er også stort set 10% pjæk fra mig af.
Jeg har en klar strategi og der er, at man skal gemme sit fravær til februar, marts, april og maj, der begynder det at blive hårdt. Reglen på min skole hedder ca ~10% fravær, og så er det samtale. Så det gælder det om at sigte efter de 9 stykker. Kender dog ikke procentsatsen for skriftligt fravær.

Enged
Gæst

« Svar #6827: 23 Apr 2012, 20:10 »

@Korzika
Tysk på A? But why? Skuffet

Altså officielt hedder det sig jo, at man ikke kan blive student med skriftligt fravær, men det er fis i en hornlygte. Ellers skal jeg satme til at have gang i en masse gammelt matematik. crazy
Jeg tror ikke, at der er nogen grænse for fravær, hverken fysisk eller skriftligt. Det er vist vurderingssager. De kigger på eleven som helhed. Hvis man står for sociale arrangementer plejer de også at være mere large, på samme som hvis man får gode karakterer.

Swizz CataR
Manager

« Svar #6828: 23 Apr 2012, 20:13 »

Ja dobbeltmoralsk har det altid været Smiley Tror også altid at det har været en grænse de selv har lagt Smiley Men ja, hvorfor dog tysk på A? Så kunne man ligeså godt gå til "nøddespark" et par timer om ugen. Følelsen ville være den samme...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Korzika
Gæst

« Svar #6829: 23 Apr 2012, 20:15 »

@Korzika
Tysk på A? But why? Skuffet

Altså officielt hedder det sig jo, at man ikke kan blive student med skriftligt fravær, men det er fis i en hornlygte. Ellers skal jeg satme til at have gang i en masse gammelt matematik. crazy
Jeg tror ikke, at der er nogen grænse for fravær, hverken fysisk eller skriftligt. Det er vist vurderingssager. De kigger på eleven som helhed. Hvis man står for sociale arrangementer plejer de også at være mere large, på samme som hvis man får gode karakterer.
Jeg syntes egentligt ikke tysk er så svært, og vi har en god lærer, så det er heller ikke kedeligt. Og så valgte jeg linjen, så mig og min buddy kunne gå i klasse sammen.

Enged
Gæst

« Svar #6830: 23 Apr 2012, 20:30 »

Ja dobbeltmoralsk har det altid været Smiley Tror også altid at det har været en grænse de selv har lagt Smiley Men ja, hvorfor dog tysk på A? Så kunne man ligeså godt gå til "nøddespark" et par timer om ugen. Følelsen ville være den samme...
Du er da ellers sønderjyde. Du burde da nærmest kunne tysk fra barnsben! Eller er vel næsten det samme som at sige, at jeg kan svensk. Tunge

@Korzika
Tja der er vel nogen, der er gode til det. Er det hele din klasse der har det? I min klasse var der ikke en eneste, der valgte at hæve tysk til A, og det er slet ikke muligt at have en linje, hvor det er tysk A fra start. Man kan kun hæve det fra b, hvis folk skulle have interesse i det.

Korzika
Gæst

« Svar #6831: 23 Apr 2012, 20:38 »

Du er da ellers sønderjyde. Du burde da nærmest kunne tysk fra barnsben! Eller er vel næsten det samme som at sige, at jeg kan svensk. Tunge

@Korzika
Tja der er vel nogen, der er gode til det. Er det hele din klasse der har det? I min klasse var der ikke en eneste, der valgte at hæve tysk til A, og det er slet ikke muligt at have en linje, hvor det er tysk A fra start. Man kan kun hæve det fra b, hvis folk skulle have interesse i det.
Ikke alle er lige gode naturligvis. Men niveauet er ganske højt. Specielt det mundtlige, hvor mange taler det flydende, da de har familie i Tyskland. Jeg tror grunden til, at der kan oprettes en linje med TyskA på min skole er, at der går mange indvandre på min skole med familie i Tyskland og at jeg bor i det sydlige Jylland.

EDIT:
Er jeg den eneste, der går i 2g og har et hårdt program forude??? Her er afleveringerne til næste uge.. Lig mærke til elevtimerne..

« Seneste Redigering: 23 Apr 2012, 20:41 af Korzika » Logged

Legenden
Manager

« Svar #6832: 23 Apr 2012, 20:40 »

Åh, hvor jeg dog elskede tysk på 1. og 2. år. Jeg kunne bare ikke vente med at komme på 3. år, hvor jeg havde valgt tysk A som valgfag. Fy for fanden, hvor hader jeg fortids Neymar! Det er bare det kedeligste, jeg nogensinde har oplevet, og det er der, alt mit fravær ligger.

Jeg skulle have afsluttet det på B. Der fik jeg 12/12, og de skulle ikke til eksamen i det. Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Korzika
Gæst

« Svar #6833: 23 Apr 2012, 20:44 »

Åh, hvor jeg dog elskede tysk på 1. og 2. år. Jeg kunne bare ikke vente med at komme på 3. år, hvor jeg havde valgt tysk A som valgfag. Fy for fanden, hvor hader jeg fortids Neymar! Det er bare det kedeligste, jeg nogensinde har oplevet, og det er der, alt mit fravær ligger.

Jeg skulle have afsluttet det på B. Der fik jeg 12/12, og de skulle ikke til eksamen i det. Grin
Haha, kæft hvor uheldigt! Opstemt Har det noget at gøre med, at du fik ny lærer 3g?

Legenden
Manager

« Svar #6834: 23 Apr 2012, 20:47 »

Haha, kæft hvor uheldigt! Opstemt Har det noget at gøre med, at du fik ny lærer 3g?

Nej, har haft den samme alle tre år. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Enged
Gæst

« Svar #6835: 23 Apr 2012, 20:53 »

Det er hvad jeg mangler i hele min gymnasietid. Cool Eller der kommer vist en NG mere, men så er det også helt slut.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6836: 23 Apr 2012, 20:53 »

Jeg har en klar strategi og der er, at man skal gemme sit fravær til februar, marts, april og maj, der begynder det at blive hårdt. Reglen på min skole hedder ca ~10% fravær, og så er det samtale. Så det gælder det om at sigte efter de 9 stykker. Kender dog ikke procentsatsen for skriftligt fravær.

Hvilken skole går du på? Nu går jeg på Herlev gymnasium, som ikke er det mest eksklusive eller noget, så de skal sgu bare have folk igennem. Det er også ca. 50-50 med indvandrer elever, og så danske Smiley. Det er sådan et gym hvor alle kan komme ind på..

Manchester United

Søgaard
Gæst

« Svar #6837: 23 Apr 2012, 20:56 »

Det er hvad jeg mangler i hele min gymnasietid. Cool Eller der kommer vist en NG mere, men så er det også helt slut.

Den sidste er frivillig! Det er sgu luksus at selv må bestemme om man gider at lave den Tunge

Gid jeg kunne poste afleveringer, som jeg mangler, men eftersom jeg er i gang med 2. semester, så er der lang lang tid til jeg kan ånde lettet op og skrive mit sidste projekt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6838: 23 Apr 2012, 20:57 »

Stolpestad og frivillig opgave? Are you kidding me?

Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #6839: 23 Apr 2012, 21:03 »

Hvilken skole går du på? Nu går jeg på Herlev gymnasium, som ikke er det mest eksklusive eller noget, så de skal sgu bare have folk igennem. Det er også ca. 50-50 med indvandrer elever, og så danske Smiley. Det er sådan et gym hvor alle kan komme ind på..
Uha.
Herlev... Skolen hvor de tager ALT ind for at få så mange støttekroner som muligt. Bl.a. derfor jeg ikke gad tage den skole, selv om jeg boede 5 min der fra, da jeg skulle vælge uddannelse. Tunge

Den sidste er frivillig! Det er sgu luksus at selv må bestemme om man gider at lave den Tunge

Gid jeg kunne poste afleveringer, som jeg mangler, men eftersom jeg er i gang med 2. semester, så er der lang lang tid til jeg kan ånde lettet op og skrive mit sidste projekt.
Det er fordi, det er efter indtastningen af karakterer, så ved de godt, at folk er /care.

Stolpestad og frivillig opgave? Are you kidding me?

Opstemt
Nu skriver jeg så Living With Strangers, fordi det med at analysere noveller gider jeg sgu ikke. Tunge

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010