home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 530931 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #7725: 14 Feb 2013, 21:13 »

Ingen grund til at blive spydig. Jeg skal ikke gøre mig til smagsdommer, men du får intet ud af at få andres opgaver.

Well. Hvis alternativet er et dumpe, så kan man da sagtens få noget ud af andres opgaver.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7726: 14 Feb 2013, 21:21 »

Well. Hvis alternativet er et dumpe, så kan man da sagtens få noget ud af andres opgaver.
Du misforstår mig. Jeg mener, at når han konkret siger, at han ikke har motivationen. Så tænker jeg på, at han snyder sig selv for at arbejde med den tekst, som han har fået og derved anvende de metoder og tekst-værktøjer, som han lærer i skolen. Det kan kun gavne at arbejde med teksten selv fremfor at vælge den letteste løsning.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #7727: 14 Feb 2013, 21:22 »

teknisk set ja, men intellektuelt får man intet ud af det, og det er vel derfor man går i skole ? for at blive klogere ? Peace

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7728: 14 Feb 2013, 21:27 »

Citat
Du misforstår mig. Jeg mener, at når han konkret siger, at han ikke har motivationen. Så tænker jeg på, at han snyder sig selv for at arbejde med den tekst, som han har fået og derved anvende de metoder og tekst-værktøjer, som han lærer i skolen. Det kan kun gavne at arbejde med teksten selv fremfor at vælge den letteste løsning.

Gavne hvem? Gavne hvad? Hvis formålet er at blive klogere, så ja - så snyder man åbenlyst sig selv, men det er næppe formålet, når man gerne vil have en opgave sendt. Så er formålet nok nærmere at game manager, se Paradise Hotel eller stene 1,5 time mere på FmFreaks... og så gavner det jo rent faktisk én at få tilsendt opgaven.

teknisk set ja, men intellektuelt får man intet ud af det, og det er vel derfor man går i skole ? for at blive klogere ? Peace

Det er i hvert fald derfor vi som samfund har skolen. Det er næppe derfor folk går i den - desværre.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #7729: 14 Feb 2013, 21:30 »

Det er i hvert fald derfor vi som samfund har skolen. Det er næppe derfor folk går i den - desværre.

du har desværre ret.. mange som er der for SU og laver intet!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7730: 14 Feb 2013, 21:30 »

Gavne hvem? Gavne hvad? Hvis formålet er at blive klogere, så ja - så snyder man åbenlyst sig selv, men det er næppe formålet, når man gerne vil have en opgave sendt. Så er formålet nok nærmere at game manager, se Paradise Hotel eller stene 1,5 time mere på FmFreaks... og så gavner det jo rent faktisk én at få tilsendt opgaven.
Nu vil du jo bare være uenig. Jeg taler selvfølgelig om skoledelen, da jeg er i skoletråden. Havde det været om Paradise eller andet, så havde jeg nok opholdt mig i børnehaven på FmFreaks, men det gør jeg ikke.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7731: 14 Feb 2013, 21:32 »

du har desværre ret.. mange som er der for SU og laver intet!

Jeg ved ikke, om det er mig, som du hentyder til, men jeg vil da glædelig sammenligne mit snit med dig og se, hvem SU'en er bedst givet ud til

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7732: 14 Feb 2013, 21:34 »

Jeg ved ikke, om det er mig, som du hentyder til, men jeg vil da glædelig sammenligne mit snit med dig og se, hvem SU'en er bedst givet ud til

Det er vel klart hvis du alligevel kopierer opgaverne fra nettet  Cool

I øvrigt må du gerne lige holde et lidt højere niveau i debatterne i fremtiden, Riis, selvom du føler dig provokeret.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7733: 14 Feb 2013, 21:34 »

Nu vil du jo bare være uenig. Jeg taler selvfølgelig om skoledelen, da jeg er i skoletråden. Havde det været om Paradise eller andet, så havde jeg nok opholdt mig i børnehaven på FmFreaks, men det gør jeg ikke.

Bestemt ikke. Jeg er enig med dig i, at man bør lave sine egne opgaver, og jeg er - som jeg skriver - også enig i dig i, at man snyder sig selv, hvis man vil være klogere. Hvis det derimod ikke er formålet, så er det ikke korrekt, at 'man intet får ud af andres opgaver', som du skriver. Det er såmænd bare det, jeg gør dig opmærksom på.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7734: 14 Feb 2013, 21:35 »

Så er vi jo enige. Jeg troede, at du mente noget andet.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #7735: 14 Feb 2013, 21:39 »

det var så ikke lige dig jeg hentydet til.., men go for it..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7736: 14 Feb 2013, 21:39 »

Det er vel klart hvis du alligevel kopierer opgaverne fra nettet  Cool

I øvrigt må du gerne lige holde et lidt højere niveau i debatterne i fremtiden, Riis, selvom du føler dig provokeret.

Hahaha, in my face  Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7737: 15 Feb 2013, 16:29 »

det var så ikke lige dig jeg hentydet til.., men go for it..

Skal jeg go for it? Så tager jeg dig fanme på ordet!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7738: 17 Feb 2013, 01:39 »

Hej freaks.

Jeg skal finde en artikel til på mandag, hvor jeg skal starte en diskussion i klassen udfra artiklen, så jeg tænkte på om nogen af jer freaks har en artikel som jeg kan fremlægge udfra?

Fordi jeg har virkelig store problemer med at finde en artikel.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #7739: 17 Feb 2013, 01:47 »

Har du noget emne, som det skal være indenfor?

Sider: 1 ... 514 515 [516] 517 518 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010