home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 468 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 466 467 [468] 469 470 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 566480 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #7005: 03 Jun 2012, 22:07 »

Jeg står foran en skriftlig matematik eksamen imorgen, og vil i den anledning bare lige høre herinde, om der er nogle der ligger inde med nogle rigtig gode noter, som er let overskuelige, som jeg evt. kunne få?? Jeg er desværre ikke den skarpeste til matematik :-(

If you can't join them, beat them.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #7006: 03 Jun 2012, 22:11 »

Jeg står foran en skriftlig matematik eksamen imorgen, og vil i den anledning bare lige høre herinde, om der er nogle der ligger inde med nogle rigtig gode noter, som er let overskuelige, som jeg evt. kunne få?? Jeg er desværre ikke den skarpeste til matematik :-(

Jeg har en masse gode fra Mat B på Gym. Du kan bare skrive din mail i pb Smiley

Manchester United

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #7007: 03 Jun 2012, 22:16 »

Jeg har en masse gode fra Mat B på Gym. Du kan bare skrive din mail i pb Smiley

Ja, tak. Jeg er selv handelsskole elev, så noter derfra ville klart være mest optimalt Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7008: 04 Jun 2012, 12:28 »

Hey drenge.. Måske et long shot, men nogen af jer der starter inde på Niels Brock på Kultorvet efter sommer? Har gået der et år, så hvis det er, kan I kontakte mig hvis der skal vises rundt eller hvis der er noget andet I skal sættes ind i Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #7009: 04 Jun 2012, 12:35 »

Er squ ked af jeg ikke så denne besked før nu.. Jeg selv skulle også op i Mat b på HHX i dag, og havde ellers en del gode noter, jeg kunne have delt med dig  Skuffet

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #7010: 06 Jun 2012, 18:11 »

Sup dudes? Smiley

Er der ikke nogle der lige kan ligge det gyldne snit over dette? Smiley Så ville i være nogle skattebasser  Wink

FMFreaks inside you.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #7011: 12 Jun 2012, 15:15 »

Er der nogle herinde der er igang med at skrive DHO?

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7012: 13 Jun 2012, 22:37 »

Har i et forslag til en prototype til eksamen i Innovation - jeg lavet en forretningsplan omkringhandlende en fodbold detailhandel og webshop. Som det innovative i vores opgave har vi lavet et "boots test center", hvor man kan prøve at skyde på mål osv, og så via andre tekniske midler se hvilke støvler der passer bedst til én selv.

I vores markedsføringsplan har vi skrevet vi ville lave en app, så jeg kan sagtens lave et udkast til en app og smide ind i powerpointet. Men mangler bare noget mere konkret i forhold til selve fodbolddelen? Altså jeg kunne selvfølgelig have taget et lille fodboldmål med, men det kan ikke lade sig gøre nu.

:-)

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #7013: 14 Jun 2012, 20:52 »

Hej allesammen. Jeg er igang med at skrive DHO, og skal bruge en kilde omkring Molotov-Ribbentrop pagten fra 1939. Eller med andre ord, den tysk-sovjettiske ikke-angrebspagt. Jeg har fundet mig en kilde der hedder www.historiensverde n.dk, men jeg abonnerer ikke på siden. Er der en herinde der gør det, for da jeg kun skal bruge en artikel, er jeg ikke interesseret i at betale abonnement.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #7014: 19 Jun 2012, 19:26 »

Jeg skal bruge nogle tal omkring salget af bøgerne Sorte Svin og Fucking Polak, hvis der er nogle der ved hvor de kan skaffes ville det være grande.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #7015: 19 Jun 2012, 20:09 »

Jeg vil nok anbefale dig at skrive til forlagene direkte (Fucking Polak - Bogkompagniet og Sorte Svin - Turbulenz), som nok er dem der bedst kan hjælpe dig videre, hvis du altså ikke skal bruge tallene i morgen.

Build Me Up Buttercup!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #7016: 19 Jun 2012, 20:35 »

Jeg har sendt en besked til de to forlag, venter dog bare på svar. Smiley
Men det var bare hvis nogle havde nogle kilder med ca. tal. F.eks. 50.000. Jeg har fundet en fra slutningen af 2009, hvor de var tæt på 15.000 solgte bøger.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #7017: 20 Jun 2012, 10:20 »

Hey Drenge.
Jeg skal op i Dansk Eksamen imorgen (Folkeskole), og føler mig velforbedredt på nær en ting:

Jeg har trukket "At være anderledes" - Teksten er Sønnen af Martha Christensen.
Min analyse er klar ovs. men hvad der driller mig er Tema & Motiv:

jeg har sat Motiv & Tema til at være:

Motiv & Tema

a.   Motivet er en søn der har sin kæreste med hjem til mor.
b.   Temaet i novellen er at sønnen er homoseksuel, og moren har svært ved at acceptere det.

Er jeg helt ude i skoven og skide?  Forlegen

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7018: 24 Jun 2012, 13:53 »

Så skal jeg op i AT i morgen. Er der nogle, der kan fortælle mig, hvad man egentlig skal sige deroppe? Jeg skal vel ikke forklare synopsen, da de allerede har læst den?

Desuden vil lidt hjælp til den naturvidenskablige metode i idræt være kærkomment. Er det bare at opstille hypoteser og sådan noget?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #7019: 24 Jun 2012, 13:55 »

Så skal jeg op i AT i morgen. Er der nogle, der kan fortælle mig, hvad man egentlig skal sige deroppe? Jeg skal vel ikke forklare synopsen, da de allerede har læst den?

Desuden vil lidt hjælp til den naturvidenskablige metode i idræt være kærkomment. Er det bare at opstille hypoteser og sådan noget?

Løb dine delkonklusioner igennem, hvor du samtidig med du gør det forklarer hvilke metoder du har brugt til det Smiley. Og ha' styr på alle metoder der er inden for de fag du har arbejdet med. Og så husk at perspektiver til andre AT forløb, og sige "jeg har brugt de her metoder før i et andet AT forløb" osv. Så skal det nok gå Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 466 467 [468] 469 470 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010