|
marcusdyhr
|
|
det kan det heller ikke ericsson
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Det var faktisk et helt udemærket forslag det der  Det kommer med i min konklusion!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Nogle der kan forklare mig, hvad ordet kulturmæssig helt præsict betyder? Det er vel ikke noget som præger kulturen?
Tak på forhånd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
i hvilken sammenhæng?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
skal det være i en sammenhæng? Åltså kan det ikke bare være generalt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
skal det være i en sammenhæng? Åltså kan det ikke bare være generalt?
Det kommer an på i hvilken sammenhæng det står. ex. Hvad betyder det kulturmæssigt at de bor i huler i bjergene. Så har det noget at gøre med hvordan deres kultur er påvirket af deres levested.
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Det er fordi vi skal finde fag begreber i samfundsfag, og jeg spurgte min lærer om kulturmæssig var et fag begreb, han sagde ja.
Sammenhænget har og gøre med én selv og éns baggrund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Ronaldo
|
|
Hej.
Jeg er ved at analysere teksten "Den fede mand" af Karen Blixen. Jeg bruger berettermodellen. Men der er en af punkterne jeg ikke helt forstår. Det er uddybning. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal lede efter i teksten. Nogen der kan hjælpe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Ronaldo
|
|
Hvordan perspektivere man fra en tekst til en anden? Er rimelig lost. Hjælp tak?! Jeg skal perspektivere fra teksten "Den fede mand" til teksterne "De blå øjne" og nogle kapitler fra Babettes Gæstebud. Nogen der kan give eksempler på hvordan man gør? Enten med de tekster jeg har eller nogle andre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Hvordan perspektivere man fra en tekst til en anden? Er rimelig lost. Hjælp tak?! Jeg skal perspektivere fra teksten "Den fede mand" til teksterne "De blå øjne" og nogle kapitler fra Babettes Gæstebud. Nogen der kan give eksempler på hvordan man gør? Enten med de tekster jeg har eller nogle andre.
Du kan f.eks. kigge på nogle af begivenheder i de forskellige tekster og perspektivere dem!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Ronaldo
|
|
Du kan f.eks. kigge på nogle af begivenheder i de forskellige tekster og perspektivere dem!
Kan du forklare lidt bedre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Kig efter ligheder mellem teksterne. Samme problemstillinger, samme person karakteristika, samtids tekster osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
Jeg skal lave et oplæg til eksamen torsdag i næste uge, i international handel, om et produkt hvor jeg skal beskrive forskellige ting omkring markedsføring af produktet i italien m.m.. nogen ideér til et produkt? jeg er selv helt lost..
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Jeg skal lave et oplæg til eksamen torsdag i næste uge, i international handel, om et produkt hvor jeg skal beskrive forskellige ting omkring markedsføring af produktet i italien m.m.. nogen ideér til et produkt? jeg er selv helt lost..
Pasta eller Pizza 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
det skal jo være et produkt fra danmark, som man markedsfører i italien, altså eksport.. kan man stadig bruge pasta eller pizza? har nemlig overvejet de to også, men jeg er sku helt lost.
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|