home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Mar 2026, 19:42 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23365
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Nyeste Bruger: EldonKelve
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 654196 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #3840: 20 Jan 2009, 20:21 »

Har tænk lidt på noget med: De unges håb til USA's nye præsident.
Hvad synes i?
Smiley
Hvad med den globale opvarmning? Og om det overhovedet er CO2 udslip der laver den Smiley
Det er bare at smide The Day After Tomorrow op på lærred, så er det 4-tal hentet Opstemt

Naah.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #3841: 20 Jan 2009, 20:26 »

Smiley
Hvad med den globale opvarmning? Og om det overhovedet er CO2 udslip der laver den Smiley
Det er bare at smide The Day After Tomorrow op på lærred, så er det 4-tal hentet Opstemt

For det første er overemnet Ungdom, og synes ikke der nogen større sammenhæng.
Og for det andet vil jeg sku også have mere end 4  Wink

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #3842: 20 Jan 2009, 20:27 »

Svært at finde fakta om tror jeg.

På min skole ville mig og min ven have om bander i Amerika - i og uden for fængslet. Skrive om delingerne mellem mexicanske, sorte og hvide i fængslerne, hvor respekt er det vigtigste. Men det kunne vi ikke finde noget fakta om. Så vi var nødt til at droppe det.

Medmindre I/du selvfølgelig snakker med tilstrækkeligt mange unge til at skrive en hel aflevering om det.

Har kigget lidt på nettet og tror du har ret

BenMusalho
Gæst

« Svar #3843: 20 Jan 2009, 20:35 »

Jeg har lige haft emne om terrorisme, og det er et fantastisk emne at tage fat på. Jeg var fuldstændig opslugt at en bog om selvmordsbombere, som jeg pløjede mig igennem. Der er to vigtige sider at se sagen fra; fra terroristernes øjne, og fra vores ditto. De kæmper for en sag, terroristerne, og det er ret "sjovt" at se det fra deres vinkel - nogle af tingene forstår jeg nærmest pludselig, hvorimod jeg førhen slet ikke kunne mig sætte mig ind i deres sted; ikke før jeg gik i dybden med dette emne.

Der bliver også blandet noget religion ind i det, og det er i det hele taget et meget stort emne, hvor det er meget nemt at finde info. Vi fik lånt 5 bøger på biblioteket, som gav os det meste af den viden, vi havde brug for. Skriv om de forskellige terrororganisatione r og deres formål (hvad de kæmper for, hvordan de kæmper osv.), hvorfor der laves terrorisme (lidt det samme som ovenstående), den 11. september 2001, og så noget af det vigtigste: hvad er terror? Dette er der stor tvivl om, da det er svært at skelne mellem terrorisme og frihedskamp. Under 2. verdenskrig; lavede danskerne terrorisme? Det kan lidt sammenlignes med Palæstina vs Israel nu, hvor historien jo ikke er den samme, men Palæstina kæmper, så vidt jeg ved, jo også for at få en stat dernede?

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #3844: 20 Jan 2009, 20:49 »

Lyder meget spændene, men synes ikke det har så meget med ungdom at gøre.

BenMusalho
Gæst

« Svar #3845: 20 Jan 2009, 20:53 »

Lyder meget spændene, men synes ikke det har så meget med ungdom at gøre.
Hov .. det havde jeg lige misset. xD crazy

patrick J
Manager

« Svar #3846: 20 Jan 2009, 20:55 »

ER der nogen som vil gøre mig en stor tjeneste?
Jeg skal skrive om et billede og det eneste information jeg har om billedet er at det stammer fra Holland, så skal jeg ellers selv finde billedet på nettet og fortælle om det.

Billedet ser således ud: 3 kvinder bukker sig mens de samler korn, det foregår på en mark, i baggrunden kan man se dyr, nogle små huse og 3 træer. Billedet ser meget gammelt ud.

EDIT: Jeg ved godt det er meget svært, når i F.eks. ikke har set billedet men er ikke hjemme pt. så kan ikke vise det, men jeg er virkelig på skideren, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #3847: 20 Jan 2009, 20:57 »

Du kan bl.a fortælle om farverne(hvad de symboliserer) ,symmetrien (tror jeg det hedder, noget med det gyldnesnit, hvad er fremhævet mere end andet osv.), om det er meget detaljeret (guldalderkunst tror jeg) eller om det er mere grumset og grimt

patrick J
Manager

« Svar #3848: 20 Jan 2009, 21:00 »

Farverne er meget lyse og det er rimelig grumset, i hvert fald det jeg har fået med hjem fra skole. Det der er fremhævet mest er de 3 kvinder i forgrunden. I højre side af billedet kan man se taget på ca. 5 huse og der står en ko foran, det er meget detaljeret med en masse små detaljer på den næsten bare mark, der er næsten ikke noget korn på marken.

alek9000
Manager

« Svar #3849: 20 Jan 2009, 21:02 »

Hvis du fortæller, hvad det hedder, kan det være, der er nogle, som forstår det bedre. Inklusiv mig Smiley

patrick J
Manager

« Svar #3850: 20 Jan 2009, 21:04 »

Hvis du fortæller, hvad det hedder, kan det være, der er nogle, som forstår det bedre. Inklusiv mig Smiley

Jeg har ikke fået at vide hvad det hedder :/ det eneste jeg har fået at vide er at det er malet i Holland.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #3851: 20 Jan 2009, 21:07 »

Jeg har ikke fået at vide hvad det hedder :/ det eneste jeg har fået at vide er at det er malet i Holland.
Det giver da ingen mening at du skal finde et billede, du ikke kender? Er du sikker på, at du ikke har fået titlen? Peace

patrick J
Manager

« Svar #3852: 20 Jan 2009, 21:09 »

Det giver da ingen mening at du skal finde et billede, du ikke kender? Er du sikker på, at du ikke har fået titlen? Peace

Ja jeg syntes også det er noget MEGET mærkeligt noget. Ja 100%

alek9000
Manager

« Svar #3853: 20 Jan 2009, 21:10 »

Hvordan ville I stave til jer/Jer? Cesc, eller Cesc' dansklærer, mener det staves med stort, jeg mener det staves med lille.

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #3854: 20 Jan 2009, 21:13 »

Hvordan ville I stave til jer/Jer? Cesc, eller Cesc' dansklærer, mener det staves med stort, jeg mener det staves med lille.

Det er jer og ikke Jer.

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010