home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 608915 gange)
Chris
Gæst

Sv: Skole
« Svar #1485: 19 Nov 2007, 13:36 »

Haha, lortesituation, som vi vist alle har været i Wink

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #1486: 19 Nov 2007, 13:44 »

Du burde da snildt kunne finde noget på nettet Thumbs Up

Michael
Gæst

« Svar #1487: 19 Nov 2007, 14:24 »

Hej jeg siider og skal skrive et referat af Mord i mørket, skrevet af Dan Turéll. Men jeg er slet ikke gået igang med bogen og har refearatet for til imorgen så hvis der er nogen der vil skrive hvad den handler om ville det være super
Opret en bruger på studienet.dk - så kan jeg give dig en garanti for, du finder hvad du søger.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1488: 19 Nov 2007, 15:14 »

Nogen der kan finde et link til et referat jeg har kun kunne finde ting som hvad folk syntes om den og at det var en serie...men dett er jo ikke det jeg har brug for

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1489: 19 Nov 2007, 17:00 »

Nogen der kan finde et link til et referat jeg har kun kunne finde ting som hvad folk syntes om den og at det var en serie...men dett er jo ikke det jeg har brug for

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #1490: 19 Nov 2007, 19:04 »

nogen der er en haj til eng. grammatik, og har styr på finite og nonfinite clauses??

andersfa123
Gæst

« Svar #1491: 30 Nov 2007, 12:24 »

Hej alle. jeg er igang med en engelsk historie, og ville høre om i kan bygge videre på den, den skal ik være så lang.

Her er den:

Many years a go there was a boy. The boys name was Johan and he was 13 years old.  The boy was a Mongol. He cut hold control over his movements. One time he punched the father in the father’s head, so the father gets very angry and try to kill the Johan.

Johan cut do anything because he was a Mongol, so the father kills Johan.

When the mother came home she see Johan on the floor. She shouts very high, “What the hell are there happened here?”  The father looks at the mother. He looks at the mother and cry a little bit.

The mother get very angry on the father and run out of the house and over to her sister. But the sister wasn’t home.

The mother was falling down on her knees in front of the door. She started crying very much.

Badefar
Manager

« Svar #1492: 30 Nov 2007, 12:38 »

En hel del stave og grammatik fejl men det kan jo rettes

andersfa123
Gæst

« Svar #1493: 30 Nov 2007, 12:39 »

kunne du hjælpe mig ?

Badefar
Manager

« Svar #1494: 30 Nov 2007, 12:43 »

Hej alle. jeg er igang med en engelsk historie, og ville høre om i kan bygge videre på den, den skal ik være så lang.

Her er den:

Many years a go there was a boy. The boys name was Johan and he was 13 years old.  The boy was a Mongol. He could hold control over his movements. One time he punched the father in the his head, so the father was very angry and tried to kill Johan.

Johan could do anything because he was a Mongol, so the father killed Johan.

When his mother came home she saw Johan on the floor. She shouts very high, “What the hell is there happened here?”  The father looked at the mother. He looked at the mother and cry a little bit.

The mother was very angry on the father and she ran out of the house and over to her sister. But her sister wasn’t home.

The mother felled down on her knees in front of the door. She started crying very much.

andersfa123
Gæst

« Svar #1495: 30 Nov 2007, 12:46 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1496: 30 Nov 2007, 13:03 »

Så vil jeg lige give en version, med endnu flere rettelser:

Many years ago there was a boy. The boy's name was Johan and he was 13 years old.  The boy was a Mongol. He could not control his movements. One time he punched his father in the head, so the father got very angry and tried to kill Johan.

Johan couldn't anything because he was a Mongol, so the father killed Johan.

When the mother came home she saw Johan on the floor. She cried out loud, “What the hell happened here?”  The father looked at the mother. He looked at the mother and cried a little bit.

The mother got very angry with the father, and ran out of the house and over to her sister. But the sister wasn’t home.

The mother fell down on her knees in front of the door. She started crying a lot.

njandersen
Gæst

« Svar #1497: 30 Nov 2007, 14:31 »

Jep, så fik vi også datiden med Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1498: 30 Nov 2007, 15:00 »

Forresten så kan man vist ikke oversætte "han er mongol" med "he is a Mongol", idet man så mener at vedkommende er fra Mongoliet. En mongol er en person "with Down's syndrome".

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #1499: 02 Dec 2007, 13:01 »

hej freaks!

jeg har lige et lille problem med en ligning som jeg skal bruge lidt hjælp til

3/x-2=9/4

jeg vil meget gerne også se mellemregningerne så jeg er med. Håber der er en der vil bruge sin søndag på at lave lidt skolearbejde:)

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010