|
absalonsen
Gæst
|
|
Så skal jeg sku have hjælp (  ). Skal skrive fransk til i morgen om min ferie... Men har sku glemt hvordan jeg skriver i datid. Kan en franskmand hjælpe moi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
ARRRRRRRRRRRRGH!! min skole ligge på et gennemsnit af 8.19!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
men ligger nr.29 i KBH kommune
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Dem der går i 9. skal bare håbe på et dårligt karakter gns. landet over, så får i nemlig en nemmere prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
Dem der går i 9. skal bare håbe på et dårligt karakter gns. landet over, så får i nemlig en nemmere prøve  fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Jae.. så er jeg jo startet på gym .. hvilket vil sige at niveauet er blevet lidt højere  så vil sku gerne have lidt hjælp her i matematik  Har disse par stykker der skal reduceres: 3(2+2y-(3-x+y)4-2(x+y-3(x+1))) 4-2(a+b-3(3a-b-2)+2a) Håber der er nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 22:17 af søgaard »
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Jeg kan alt.. andet end at reducere - hader det lort 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Jeg kan alt.. andet end at reducere - hader det lort  Tjaeh  faktisk skal jeg bare regne parentserne ud.. men det er vel det samme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Køb en voyage 200.
Den kan fortælle dig at det bliver 12(2x-y-1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Køb en voyage 200.
Den kan fortælle dig at det bliver 12(2x-y-1)
går ud fra det er en form for lommeregner ? Har en der hedder Casio Algebra Fx 2.0 Plus.. Nogen der aner om den kan regne sådan nogle ting ud ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Texas instruments er det eneste, der holder.
Men når den nu hedder algebra så burde den kunne...
Men du kan jo også bare regne det i hovedet. Gang parenteser og forkort. Ikke så svært, men tager tid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Du kan også anskaffe dig Derive 6. Fantastisk program til computeren.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Texas instruments er det eneste, der holder.
Men når den nu hedder algebra så burde den kunne...
Men du kan jo også bare regne det i hovedet. Gang parenteser og forkort. Ikke så svært, men tager tid.
tjaeh  mest det der med tiden  der er en grund til jeg har valgt det på c-niveau  Du kan også anskaffe dig Derive 6. Fantastisk program til computeren.
koster det penge eller noget ? for tror måske vi får et program gennem skolen der kan gøre det her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
tjaeh  mest det der med tiden  der er en grund til jeg har valgt det på c-niveau ;)koster det penge eller noget ? for tror måske vi får et program gennem skolen der kan gøre det her  Det koster penge ja. Jeg har dog fået det igennem skolen - ligesom du måske gør ;-)
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Well  nu er det lavet  så må vi se om det er rigtigt  Det koster penge ja. Jeg har dog fået det igennem skolen - ligesom du måske gør ;-)
Okay  vi får hvert fald en cd-pakke gennem skolen med en masse programmer vi kommer til og bruge i løbet af de 3 år vi går der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|