home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 109462 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #225: 07 Okt 2014, 17:46 »

Du skal da helt klart ned og brokke dig!
Det kan jo ikke være rigtig at de ikke kan holde, og der er vel samme garanti på controllerne som der er på selve konsollen.

Hvis de er købt i en fysisk butik, så er det bare og tage controllerne med derned, og hvis det er købt over nettet, så send en mail til den butik det drejer sig om.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Svartovich
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #226: 07 Okt 2014, 18:26 »

Du skal da helt klart ned og brokke dig!
Det kan jo ikke være rigtig at de ikke kan holde, og der er vel samme garanti på controllerne som der er på selve konsollen.

Hvis de er købt i en fysisk butik, så er det bare og tage controllerne med derned, og hvis det er købt over nettet, så send en mail til den butik det drejer sig om.
Tak for svaret. Jeg har købt den nyeste af controllerne på Coolshop, så jeg prøver at skrive til dem. Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #227: 09 Okt 2014, 14:48 »

Nogle der kan anbefale hvilket af disse spil som er bedst:  Need for Speed Rivals eller Driveclub   (PS4)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #228: 09 Okt 2014, 15:03 »

Driveclub ville jeg nok købe, hvis jeg skulle have et af de to.
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #229: 09 Okt 2014, 15:54 »

Tak for svaret. Jeg har købt den nyeste af controllerne på Coolshop, så jeg prøver at skrive til dem. Smiley

Det er en fabrikationsfejl på den første levering af PS4ere der kom til Danmark. Nu ved jeg ikke, hvor længe du har haft den, men det kunne tyde på, at du har fået fra første levering. Du burde blot kunne skrive til dem og få tilsendt en (eller flere, afhængigt af hvor mange der er gået i stykker) ny.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #230: 13 Okt 2014, 10:52 »

Det er en fabrikationsfejl på den første levering af PS4ere der kom til Danmark. Nu ved jeg ikke, hvor længe du har haft den, men det kunne tyde på, at du har fået fra første levering. Du burde blot kunne skrive til dem og få tilsendt en (eller flere, afhængigt af hvor mange der er gået i stykker) ny.
Så først dit svar nu, men tak for informationen! Det sidste stik der havde dette problem, blev bestilt i juni, så det burde vel næsten ikke være første levering? Uden jeg ved det altså.

Jeg har lige skrevet til Coolshop, og de vil have jeg skal returnere varen, med risiko for at betale 250,- + fragt, hvis de vurderer at det er min egen fejl.. Det gider jeg næsten ikke. Han virkede som om han aldrig havde hørt om problemet før, og det er på trods af at der er masser af klager over lige præcis dette problem på deres egen hjemmeside. Lorte service.

Det ender nok med, at jeg bestiller et stik som ikke er lavet af Sony, for alle mine venner har samme problem, og jeg gider ikke risikere at skulle købe nyt stik til mange hundrede kroner hver anden/tredje måned. :-/
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #231: 16 Okt 2014, 15:36 »

Jeg har lavet en klub i Driveclub - Denmark Elite .. Håber nogle vil joine :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #232: 02 Dec 2014, 12:30 »

Hey. Ville høre om det kun er mig der spiller CoD advanced warfare på Xbox one? Kunne være fedt hvis nogen var klar på at game på et tidspunkt Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #233: 02 Dec 2014, 12:55 »

Hey. Ville høre om det kun er mig der spiller CoD advanced warfare på Xbox one? Kunne være fedt hvis nogen var klar på at game på et tidspunkt Smiley

Sløjt, jeg har det på PS4 : )

Kom glad herfra hvis nogen nørder til det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #234: 02 Dec 2014, 13:18 »

PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4 PS4
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #235: 11 Dec 2014, 20:09 »

Er der nogle der ved om der er problemer med at købe en playstation 4 med hjem fra USA. ?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #236: 11 Dec 2014, 20:18 »

Bør ikke være nogen problemer der.
Service bør klares her. Du skal bare lige have fat i en adapter til strømforsyningen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #237: 11 Dec 2014, 20:38 »

Er der heller ingen problem hvis jeg selv tager derhen og køber den. Og hvad er sådan en adapter
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #238: 11 Dec 2014, 20:47 »

Det er sådan set bare en klods du skal sætte på som et led mellem stik og væg.

http://www.av-cables.dk/rejseadapter/uk-us-til-dk-rejseadapter-hvid.html

Sådan en her, for eksempel Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #239: 11 Dec 2014, 21:10 »

Og der er ingen problemer hvis jeg selv køber en i USA
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010