home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommerferie
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er ferien bestilt?
Yes sir, billetterne er klar!
- 60 (52,6%)
Ikke endnu - men det kommer
- 15 (13,2%)
Ved ikke om jeg skal rejse til sommer :/
- 22 (19,3%)
Nej, ingen ferie i år.
- 17 (14,9%)
Antal Stemmer: 114

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Sommerferie  (Læst 86400 gange)
ronen
Førsteholdsspiller

Sv: Sommerferie
« Svar #405: 27 Mar 2012, 23:23 »

Så fik man sgu lige bestilt "sommerferie" rejse til USA Opstemt Rejser d. 6 september til Las Vegas > San Francisco > Los Angeles > Las Vegas for at tage mod Danmark og København d. 20 september Smiley Det bliver en alletiders fed tur, hvor vi lejer bil i 8 dage, og kører til SF og derfra ned langs kysten til LA. Vi lavede nogenlunde samme tur sidste år, dog byttede vi SF ud med Phoenix da vi skulle ind og se NHL.

Vi bestilte billetterne inde på SAS og vi skulle af med omkring 4500,- pr. person. Derudover har vi fundet hoteller til samtlige dage og bil så det bliver omkring 11.500-12.000 inkl. fly. Det er vel og mærke med 3 overnatninger på Cesars Palace i en weekend Opstemt

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #406: 27 Mar 2012, 23:41 »

Så fik man sgu lige bestilt "sommerferie" rejse til USA Opstemt Rejser d. 6 september til Las Vegas > San Francisco > Los Angeles > Las Vegas for at tage mod Danmark og København d. 20 september Smiley Det bliver en alletiders fed tur, hvor vi lejer bil i 8 dage, og kører til SF og derfra ned langs kysten til LA. Vi lavede nogenlunde samme tur sidste år, dog byttede vi SF ud med Phoenix da vi skulle ind og se NHL.

Vi bestilte billetterne inde på SAS og vi skulle af med omkring 4500,- pr. person. Derudover har vi fundet hoteller til samtlige dage og bil så det bliver omkring 11.500-12.000 inkl. fly. Det er vel og mærke med 3 overnatninger på Cesars Palace i en weekend Opstemt
Lyder fandme lækkert!  Thumbs Up
- USA, er desværre et af de få steder i verden, jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at besøge.
Hvis det bare er halvt så fedt som 90% af de amerikanske film opreklamerer det til, vil jeg da nosse mig sammen en dag! Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #407: 28 Mar 2012, 00:04 »

Sommerhus en uge til Vesterhavet. Ellers står den som sædvanlig på Tour de France og oceaner af øl og p0pvand.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #408: 28 Mar 2012, 00:06 »

Sommerhus en uge til Vesterhavet. Ellers står den som sædvanlig på Tour de France og oceaner af øl og p0pvand.

Min bliver også super fed. Hvis jeg ikke har et arbejde 1. Juli står den på kontanthjælp! Super fed ferie jeg får..

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #409: 28 Mar 2012, 00:18 »

Min bliver også super fed. Hvis jeg ikke har et arbejde 1. Juli står den på kontanthjælp! Super fed ferie jeg får..
Classic!

DeBuur
Manager

« Svar #410: 28 Mar 2012, 00:50 »

Ubeslutsom Mallorca 7 dage imens TdF er igang... lidt lunken IMO... men det var en deal for at kunne komme 3 uger til Provence næste år... medbringende min racercykel  Opstemt så venter Mount Ventoux.... det er ferie  Wink

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #411: 28 Mar 2012, 00:53 »

Ubeslutsom Mallorca 7 dage imens TdF er igang... lidt lunken IMO... men det var en deal for at kunne komme 3 uger til Provence næste år... medbringende min racercykel  Opstemt så venter Mount Ventoux.... det er ferie  Wink

Been there, done that. Provence er fantastisk og Mount Ventoux er.. ja, ækelt. Glæd dig til du kommer ind i skoven, du ikke kan ånde og stigningsprocenten er på 10%.

Gungner
Gæst

« Svar #412: 28 Mar 2012, 01:03 »

Overvejer kraftigt Paris... Kan komme afsted og være der 9 dage for 720 kroner... (dette er self kun retur-billetten. Bliver lidt dyrere med hotel/vandrehjem osv).

DeBuur
Manager

« Svar #413: 28 Mar 2012, 01:06 »

Been there, done that. Provence er fantastisk og Mount Ventoux er.. ja, ækelt. Glæd dig til du kommer ind i skoven, du ikke kan ånde og stigningsprocenten er på 10%.

Var der I 2009 - uden cykel - der var 22 grader ved bunden men kun 5 grader ved toppen og flere blev blæst omkuld på deres cykler... det var episk.

Har familie der bor i Provence tæt på noget af det bedste cykelterræn man kan forestille sig.... det er sgu en drøm  Opstemt

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #414: 28 Mar 2012, 01:22 »

Var der I 2009 - uden cykel - der var 22 grader ved bunden men kun 5 grader ved toppen og flere blev blæst omkuld på deres cykler... det var episk.

Har familie der bor i Provence tæt på noget af det bedste cykelterræn man kan forestille sig.... det er sgu en drøm  Opstemt

Var der under en hedebølge i 2010, hvor der var forfærdeligt varmt. Tror der var omkring 40 grader i bunden af skoven.. det overskrider virkeligt nogle grænser!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #415: 28 Mar 2012, 05:17 »

Sommerferien nærmere sig med hastige skridt, og sjældent har jeg glædet mig så meget. Ikke blot kommer jeg hjem til Danmark efter et år i Minnesota - jeg har også alletiders sommer i sigte. Foruden en rundrejse i Californien (LA, San Diego, SF inkl. et smut til Las Vegas), venter Roskilde Festivalen for første gang i år, inden jeg så lige smutter til Paris og ser sidste etape af Tour de France. Folk der påstår jeg er forkælet har selv sagt lidt at skyde med nu. Ikke mindst eftersom jeg har tilbragt et år i USA, på min mors regning. Jeg beklager mig dog ikke. Det har været en kæmpe oplevelse, ligesom jeg er sikker på sommeren bliver!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Enged
Gæst

« Svar #416: 28 Mar 2012, 07:45 »

Held og lykke med Roskilde efter et alkoholfrit år. Tunge

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #417: 28 Mar 2012, 08:05 »

Udover min tur til USA, skal jeg også på Roskilde for . år i streg, og en måneds tid inden Roskilde smutter jeg lige til Tyskland, nærmere bestemt Rock im Park festivallen, der har det hér vanvittige program Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #418: 28 Mar 2012, 08:19 »

Det var satme ikke dårligt! Altså, også prisen.. 14 dage i USA for 12.000 kr. inkl. overnatning, bil og fly, det er satme billigt! Rigtig god tur!

Overvejer kraftigt Paris... Kan komme afsted og være der 9 dage for 720 kroner... (dette er self kun retur-billetten. Bliver lidt dyrere med hotel/vandrehjem osv).

Jeg var i Paris i 10 dage for et par år siden - Jeg kan klart anbefale www.hrs.com, hvor jeg bestilte hotel - Vi fik et dobbeltværelse (selvfølgelig ikke ret stort og kun med brus) med 9 overnatninger i sommerferien for 1.700 kr. tæt ved den nye triumfbue... Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #419: 28 Mar 2012, 08:50 »

Det var satme ikke dårligt! Altså, også prisen.. 14 dage i USA for 12.000 kr. inkl. overnatning, bil og fly, det er satme billigt! Rigtig god tur!

Jo tak Smiley Det gælder bare om at holde øje med fly-billetter, for der er altså rigtig mange penge at spare!!
Men det bliver også en sindsygt fed tur. Hvis vi er rigtig rigtig RIGTIG heldige er der NFL i San Francisco i den korte periode vi er der, hvilket kunne være super fedt at komme ind og se Smiley Sidst så vi to NHL kampe hvilket var en rigtig stor oplevelse Opstemt

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010