home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 187207 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Mac-tråden
« Svar #405: 28 Apr 2011, 23:36 »

Har været ud og spender penge på sådan en svend, og fortryder det ikke et sekund. Den er den min højrehånd, og bliver brugt til alt det jeg brugte min iPhone til før, spil, programmer, nyhedslæsning osv. osv.. iPhonen bliver kun taget op af lommen i tilfælde at jeg er så heldig, at nogle gider at skrive og ringe til mig + plus små hurtige opslag på nettet, når jeg ikke har iPad 2'eren ved min side.

Jeg købte den med 32gb, hvilket jeg heller ikke fortryder - 16gb er for lidt når der kommer film, serier og musik derpå.

Anmeldelser kan du finde bunkevis af på nettet.
Jeg har en 16gb, hvilket er mere end rigeligt.
Mine film/serier, billeder og musik streamer jeg fra min NAS. Alternativt kører musikken over mit Sonos-anlæg, så harddisken er iPad'en er nærmest overflødig. Streamingen gør altså iPad'en endnu federe. Det er imponerende så godt og fedt det bare kører! Smiley

Harddisken er stærkt overvurderet - hvis du spørger mig. Skal man sidde og se en film e.lign. på en bærbarskærm, så er en iPad altså heller ikke lige så holdbar i længden, som en alm. laptop er.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #406: 01 Maj 2011, 18:18 »

den burde da være vær mands eje dog skal det da være 64GB 3G i hvid før det er klasse ikke???
jeg har selv investeret i en af ovennævnte slags samt en ny MacBook Pro... for pokker det er dyrt for sådan en omgang... 17.258kr

Opretter et WiFi hotspot med min iPhone så 3G er ikke nødvendigt for mig.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #407: 01 Maj 2011, 18:19 »

Jeg mangler virkelig et alternativ til Microsoft OneNote. Er der nogle der har fundet noget der ligner det? :-)

Evernote skulle eftersigende være fremragende, og det der minder mest om OneNote.

Du kan finde det på MAS.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2011, 18:28 af Asklepios » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #408: 01 Maj 2011, 18:23 »

Fedt. Selvfølgelig er der masser af anmeldser rundet omkring på nettet, men vil også godt have nogen andre meninger end "eksperternes" Smiley

Bruger du den til skole eller udenlukkende til tidsfordriv?

Fair nok, men tvivler på at man kan undgå at konkludere at det er den bedste tablet på markedet.

Jeg bruger den meget i sofaen foran flimmerkasse, i toget på vej til arbejde og som ekstra skærm i skolen. Den er eksempelvis perfekt at have wikipedia, eller ligende på, i en historietime, eller ordbogen.com på i tysk og engelsk, mens du skriver på computeren.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #409: 01 Maj 2011, 18:28 »

Jeg har en 16gb, hvilket er mere end rigeligt.
Mine film/serier, billeder og musik streamer jeg fra min NAS. Alternativt kører musikken over mit Sonos-anlæg, så harddisken er iPad'en er nærmest overflødig. Streamingen gør altså iPad'en endnu federe. Det er imponerende så godt og fedt det bare kører! Smiley

Harddisken er stærkt overvurderet - hvis du spørger mig. Skal man sidde og se en film e.lign. på en bærbarskærm, så er en iPad altså heller ikke lige så holdbar i længden, som en alm. laptop er.

Nu har jeg stor behov for at tage min iPad med mig rundt omkring. Derfor er en streaming løsning for mig ikke holdbart, og harddisken betyder derfor meget for mig. Ja, hvis jeg kun brugte den indenfor husets fire vægge, så var en stor harddisk overflødig. Jeg har bare brug for at se tv-serier i bilen, bussen og i toget, og der gider jeg ikke at sidde med en varm bærbar på lårene.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

wirenfeldt
Gæst

« Svar #410: 04 Maj 2011, 19:18 »

Nu har jeg stor behov for at tage min iPad med mig rundt omkring. Derfor er en streaming løsning for mig ikke holdbart, og harddisken betyder derfor meget for mig. Ja, hvis jeg kun brugte den indenfor husets fire vægge, så var en stor harddisk overflødig. Jeg har bare brug for at se tv-serier i bilen, bussen og i toget, og der gider jeg ikke at sidde med en varm bærbar på lårene.

I så fald ville jeg stadig købe iPad 16 GB og bruge lidt penge på EyeTV.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #411: 12 Maj 2011, 19:25 »

Så er det bestilt ny telefon (Iphone 4 16 gb hvid) samt Macbook pro 15" og nyt internet 

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #412: 14 Maj 2011, 00:34 »

I så fald ville jeg stadig købe iPad 16 GB og bruge lidt penge på EyeTV.
Hvis jeg havde været bosat i områder med god dækning så ja. Nu bor jeg i Vestjylland, og her er der som bekendt længere mellem 3G masterne, så gider ikke at det kun virker halvdelen af tiden. Derfor 32gb til mit behov.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

FredrikLeander
Gæst

« Svar #413: 14 Maj 2011, 16:27 »

Er der nogle der ved hvordan jeg får manager op over min dock? Når jeg spiller i window, så "gemmer" det nederste af manager sig bag docken, og det ser en smule dumt ud.
Så det ville være rart, hvis der var nogle der lige have et svar Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #414: 14 Maj 2011, 16:31 »

Jeg plejer bare at gå ind i indstillinger og gøre sådan at docken kun kommer til syne når jeg køre musen ned over den.. dette gør jeg kun når jeg spiller manager fordi jeg havde samme problem som dig Smiley

FredrikLeander
Gæst

« Svar #415: 14 Maj 2011, 16:37 »

Jeg plejer bare at gå ind i indstillinger og gøre sådan at docken kun kommer til syne når jeg køre musen ned over den.. dette gør jeg kun når jeg spiller manager fordi jeg havde samme problem som dig Smiley

Ja, det er også sådan jeg spiller nu. Men det var også bare for, at høre om der var mulighed for at gøre det på anden måde Smiley
Tingene irriterer mig, når det ikke "virker" optimalt  Wink

patrick J
Manager

« Svar #416: 19 Maj 2011, 00:04 »

Har lige købt mig en MacBook Pro, og er helt lost omkring Mac. Hvilke ting er nyttige at hente her til at starte med??

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #417: 20 Maj 2011, 22:41 »

Så har jeg fået min MacBook Pro ind af døren, men skal lige bruge lidt FM-relateret hjælp - hvordan fixer man det tyske landshold? Smiley

Btw, er man Mac-luder når man har en Mac mini, iPhone 4, MacBook Pro og en Apple TV på vej? Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #418: 20 Maj 2011, 22:44 »

Btw, er man Mac-luder når man har en Mac mini, iPhone 4, MacBook Pro og en Apple TV på vej? Wink

Man er vel ikke "Mac"-luder fordi man køber en iPhone eller et Apple TV. Wink

Lidt voldsomt med så meget på én gang, men godt at se at du kigger i den rigtige retning. Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #419: 21 Maj 2011, 09:11 »

Minien har jeg haft i ca 8 måneder, mens jeg kun har haft iPhone i ca. 1. Så inden jeg er færdig, har jeg nok brugt 1 års tid på alle mine Mac-produkter Wink

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010