home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 187056 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Mac-tråden
« Svar #315: 18 Feb 2011, 10:34 »

Hej freaks.

Jeg overvejer kraftigt at købe en Macbook (den hvide) http://www.apple.com/dk/macbook/

Er der nogle af jer der har erfaringer med football manager 11 på den nævnte computer? Og hvordan kører manger på computeren?

Håber på nogle gode og ærlige svar.

Mvh.
Giv lidt flere penge, og køb en MacBook Pro, den vil du blive meget gladere for - den har nogle lækre detaljer, som gør den federe end MacBook'en ;-)

greve
Ynglingespiller

« Svar #316: 18 Feb 2011, 10:45 »

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-396852.html

Flydende metal? Det kan ikke være billigt

mikejensen
Gæst

« Svar #317: 18 Feb 2011, 16:05 »

Giv lidt flere penge, og køb en MacBook Pro, den vil du blive meget gladere for - den har nogle lækre detaljer, som gør den federe end MacBook'en ;-)

Så har jeg købt den mac jeg nævnte igår. JEg havde desværre ikke råd til at smide lidt ekstra i puljen og købe en pro, da det var penge fra min fona-ekstra-forsikring.

Så nu venter jeg bare på at min nye mac får ladt op, så jeg kan bruge den. Kan jeg egentligt godt bruge det almindelige manager til en mac?

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #318: 18 Feb 2011, 16:10 »

Så har jeg købt den mac jeg nævnte igår. JEg havde desværre ikke råd til at smide lidt ekstra i puljen og købe en pro, da det var penge fra min fona-ekstra-forsikring.

Så nu venter jeg bare på at min nye mac får ladt op, så jeg kan bruge den. Kan jeg egentligt godt bruge det almindelige manager til en mac?

det virker fint

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

mikejensen
Gæst

« Svar #319: 18 Feb 2011, 23:41 »

Nu sidder jeg her og leger lidt med min nye mac.. Men er i tvivl om jeg kan downloade sopcast til mac? -for jeg bliver jo nød til at kunne se live stream fodbold.

Har I nogle links til hvor jeg kan hente det gratis, og et sted I føler er godt?

Mvh.

Ps. Hvordan gør man mapperne på skrivebordet mindre? (synes godt nok at mine er store)
« Seneste Redigering: 18 Feb 2011, 23:57 af mikejensen » Logged

Berendt
Manager

« Svar #320: 19 Feb 2011, 00:17 »

Nu sidder jeg her og leger lidt med min nye mac.. Men er i tvivl om jeg kan downloade sopcast til mac? -for jeg bliver jo nød til at kunne se live stream fodbold.

Har I nogle links til hvor jeg kan hente det gratis, og et sted I føler er godt?

Mvh.

Ps. Hvordan gør man mapperne på skrivebordet mindre? (synes godt nok at mine er store)
Det første vil/kan jeg ikke svare på, da jeg ikke ved om det er lovligt eller ej Smiley

Med hensyn til mapperne , så højreklip på skrivebordet og tryk 'Vis oversigtsvalg' Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #321: 19 Feb 2011, 00:26 »

Mvh.

Du downloader bare den normale Windows-version, og så åbner du EXE-filen i WineBottler, og så lader du den ordne den.
Altså:
1. Create custon prefix
2. Select file (så tager du den exe-fil du har downloadet)
3. Install, og så gemmer du den i programmer.
4. Så lader du den installere, og når den normale installer popper frem installere du den som var det på en windows-pc. (husk at fjerne fluebenet i start SopCast nu)
5. Nu popper der et vindue op. I stedet for det der står, skal du vælge en som ser nogenlunde sådan her ud: SopCast.exe.
6. Så kan du bare gå ind i programmer og åbne skidtet.

mikejensen
Gæst

« Svar #322: 21 Feb 2011, 09:02 »

Kære Mac'ere.

Så er der lige en bunke spørgsmål til jer der ude. Jeg har, som nævnt tidligere i tråden, lige fået mig en mac. Det er, som de fleste nok ved, en helt anden verden end en almen PC, og derfor har jeg lidt problemer.

1) Hvor kan jeg finde den fake-fil, som kan gøre det tyske landshold tilgængeligt?
2)Hvordan kan jeg installere den nye patch? Igår prøvede jeg at installere den, men uden held. Hvor skal den lægges? Hvad skal der gøres og så videre?

Håber virkelig på noget hjælp, og nogle gode svar.
På forhånd tak.

Mvh.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #323: 23 Feb 2011, 19:08 »

1) Start med at lave "2)" først, og følg denne lille guide jeg vil prøve at lave:
- Start med at gå ind i programmer og klik på mappen "Sports Interactive"
- Så vælger du mappen "Data", og inde i den "Updates".
- Så skal du trykke på en af: "Update-1120"'erne og nummeret (1120), er anderledes alt efter hvilken patch du har.
- Når du er inde i den vælger du "DB", og efter det: "Updates"
- Inde i "Updates" vælger du den eneste der er, og efter det Inc - og så sletter du bare "Fake.Inc" filen. Smiley

Altså: Programmer/data/updates/update-1120/db/1120/inc/all og så sletter du fake. Smiley

2) Du starter med at downloade DMG-filen, og så trykker du simpelthen på DMG'en, og så installere den det for dig - såre simpelt.

- Håber du kan bruge det. Smiley

ptrN
Manager

« Svar #324: 23 Feb 2011, 19:58 »

Hej drenge.

Jeg har gået i et stykke tid og ønsket mig en Macbook Pro, og nu er jeg blevet enig med mig selv om, at nu skal det være! Jeg er førstegangsbruger af Apple's produkter, foruden Iphone, og ville her lige stille nogle spørgsmål.

Jeg ved at der for tiden er snakke om en ny version af den nuværende Macbook Pro. Er der noget konkret på denne front?

Der er jo en del forskellige valgmuligheder, størrelsesmæssigt, og derfor vil jeg gerne bede jer Mac-dudes, om at anbefale mig produktet jeg skal købe.

Mine krav til produktet er:
- Jeg skal primært bruge den til min uddannelse. jeg læser til bygningsingeniør på Aalborg Universitet, og derfor skal der gerne kunne køre programmer som Maple(og andre matematik-programmer) samt nogle visuelle programmer.
- En af grundene til min interesse er en høj batteritid. Jeg vil gerne have denne er så høj som muligt(forstå mig ret).
- Jeg er usikker å om hvorvidt jeg skal gå efter 13'' eller 15''. Kom gerne med jeres erfaringer(gerne med henblik på studieforbrug).
- Den skal som sådan ikke bruges til spil, men den må gerne kunne trække Football Manager ganske fornuftgit(uden at ydeevnen er i bund, og at spillet er langsomt).

Jeg håber at i ud fra ovenstående kriterier kan anbefale mig et produkt, således jeg ikke køber et produkt der hverken er overkill, eller underkill(lololol).

På forhånd tak
Peter

welbz is dat guy

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #325: 23 Feb 2011, 20:11 »

Hej Peter!

Jeg vil klart anbefale 13", da du skal slæbe den med på studie hver dag.

Der er ingen der ved hvornår der kommer nye modeller, kun få personer i USA. Men rygterne er meget heftige omkring det, så tror måske snart der kommer noget nyt :-)

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #326: 23 Feb 2011, 20:13 »

Går også og overvejer 13"eren, men nogen der kan forklare mig forskellen på den processor der sidder i den, og så de to andre der er i henholdsvis 15"eren og 17"eren? Er der nogen stor forskel på dem, og er det værd at give ekstra penge for når den mest skal bruges på studiet og til lidt manager i ny og næ? Smiley

ptrN
Manager

« Svar #327: 23 Feb 2011, 20:19 »

Hej Peter!

Jeg vil klart anbefale 13", da du skal slæbe den med på studie hver dag.

Der er ingen der ved hvornår der kommer nye modeller, kun få personer i USA. Men rygterne er meget heftige omkring det, så tror måske snart der kommer noget nyt :-)
Overvejer også kraftigt 13''-modellen.

Hvis man ser på de 2 muligheder der er af 13'' lige nu(hvis man ser bort fra den nye udgave der kommer), er der jo:

Hvor stor forskel er der på de 2 rent perfomancemæssigt? Ville det være "spild" at købe den billigste af de to, altså ville jeg blive skuffet over ikke at have ofret de flere penge, på den gode af de 2?

Desuden hvordan er det med 13'' og FM, skærmstørrelsen har den nogen effekt på hvor FM ses, her tænker jeg på scrollbars osv.

Og så vil jeg meget gerne have svar på RVM's spørgsmål, da det meget godt opsummerer de tanker jeg har.

welbz is dat guy

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #328: 23 Feb 2011, 20:20 »

Går også og overvejer 13"eren, men nogen der kan forklare mig forskellen på den processor der sidder i den, og så de to andre der er i henholdsvis 15"eren og 17"eren? Er der nogen stor forskel på dem, og er det værd at give ekstra penge for når den mest skal bruges på studiet og til lidt manager i ny og næ? Smiley
Så tag 13'eren, den er perfekt til studie og Manager ;-)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #329: 23 Feb 2011, 20:21 »

Overvejer også kraftigt 13''-modellen.

Hvis man ser på de 2 muligheder der er af 13'' lige nu(hvis man ser bort fra den nye udgave der kommer), er der jo:

Hvor stor forskel er der på de 2 rent perfomancemæssigt? Ville det være "spild" at købe den billigste af de to, altså ville jeg blive skuffet over ikke at have ofret de flere penge, på den gode af de 2?

Desuden hvordan er det med 13'' og FM, skærmstørrelsen har den nogen effekt på hvor FM ses, her tænker jeg på scrollbars osv.

Og så vil jeg meget gerne have svar på RVM's spørgsmål, da det meget godt opsummerer de tanker jeg har.
Jeg har selv den 'lille' model, og den passer fint til mit behov - iTunes, billeder, film, Manager osv.

Det er ikke meget mere du får for de ekstra penge ;-)

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010