|
N17
|
|
Overvejede at købe en ældre imac eller mac bærbar for at prøve det af inden jeg kaster mig helt ud i det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Overvejede at købe en ældre imac eller mac bærbar for at prøve det af inden jeg kaster mig helt ud i det  Det er faktisk ikke nogen dårlig idé, ellers så hold øje med denne side http://www.eplehuset.dk/produktkategori/181_eplerov.aspxDer er de ældre modeller som vi har butikkerne, og som vi ikke er kommet af med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvordan fjerner man toolbars fra Safari?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Skulle mene du bare højreklikker på dem og trykker slet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Kan WinRAR fås til Mac OS X? Hvis ikke, hvilket program er så det bedste alternativ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Kan ik finde ud af at få WinRAR til at fungere på min mac.. Men bruger selv TheUnarchiver
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Kan ik finde ud af at få WinRAR til at fungere på min mac.. Men bruger selv TheUnarchiver
Den bruger jeg også. Har aldrig haft problemer med at pakke noget ud med den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
yes Sir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Lige endnu et simpelt spørgsmål. Men hvordan i alverden kommer man tilbage til skrivebordet, når man er inde og spille FM i fuld skærm? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Lige endnu et simpelt spørgsmål. Men hvordan i alverden kommer man tilbage til skrivebordet, når man er inde og spille FM i fuld skærm?  4 fingre på "mouse-pad" og kør ned, så kan du vælge. Evt. kør 3 fingre til højre derefter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Intet af det virker? Mystisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
CMD + Tab så kommer du ud af FM vinduet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Jeg har lige downloaded Skype, men den siger at den ikke kan oprette forbindelse til Skype pga. netværket? Hvad kan jeg gøre ved det problem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|