home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 177293 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #915: 02 Jun 2014, 18:45 »

Jeg har haft min Air i 8-9 maaneder og märker ingen forskel. Ham duden i Genius Bar mente at et normalt batteri holder til omkring 1000 opladninger... Hvis du lader en gang om dagen, saa er det cirka 3 aar... Desuden sagde han, at det er bedst, hvis man lader helt op, tager strömmen fra og lader batteriet blive tomt, inden man slutter den til strömmen igen.

Okay. Jeg tænker bare, nu til dages skal mobilbatterier klat lades ellers dør batteriet, gælder det ikke computer?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #916: 02 Jun 2014, 21:55 »

Okay. Jeg tænker bare, nu til dages skal mobilbatterier klat lades ellers dør batteriet, gælder det ikke computer?

I don't know - Duden i Genius Baren sagde helt ned og saa til ström igen  Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #917: 02 Jun 2014, 22:35 »

Jeg har haft min Air i 8-9 maaneder og märker ingen forskel. Ham duden i Genius Bar mente at et normalt batteri holder til omkring 1000 opladninger... Hvis du lader en gang om dagen, saa er det cirka 3 aar... Desuden sagde han, at det er bedst, hvis man lader helt op, tager strömmen fra og lader batteriet blive tomt, inden man slutter den til strömmen igen.
Det er noget værre vrøvl. Du skal kalibrere batteriet en gang i mellem (én gang om måneden er en god tommelfingerregel), hvilket han formentlig mener med at lade den helt op, og bruge batteriet helt.

Batteriet holder ca. 1000 cyklusser (+/-). Én cyklus er når man har brugt 100 % af batteriet, men det tæller det samme om du kører fra 100 til 0 % eller om du kører fra 100 til 50 % for derefter at lade den til 100 og bruge den til 50 % igen.
Logged

welbz is dat guy

Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #918: 09 Jun 2014, 20:21 »

Hej drenge. Jeg har haft min mac i en uge snart, og nu er trackpadden blevet meget hård at trykke på, og føles helt anderledes end før. Er der en måde at ordne den, og få den til at være normal igen? Eller er det noget med, at den bliver bedre efter noget tid? (efter hvad jeg har læst)
Logged

Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #919: 09 Jun 2014, 22:53 »

Ingen som ved det, ved nogen chance? Skuffet
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #920: 10 Jun 2014, 01:45 »

Tag den med i butikken, hvor du købte den. Der er sgu ingen grund til at have en pad, der er blevet dårlig.
Logged


Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #921: 17 Jun 2014, 12:17 »

Hej alle Mac-users!

Jeg er begivet mig ud på en - synes jeg selv i hvert fald - umulig opgave. Jeg vil have det gamle Championship Manager 01/02 til at køre på Mac. Jeg har et brændende ønske om at få lavet et spil med Roma, ligesom i de gode gamle dage! Jeg har 'hentet spillet' med uTorrent, men kender ikke det næste skridt, jeg skal tage, for at få det til at virke.

Er der nogen med kendskab til uTorrent, som kan hjælpe mig? Andre måder at få spillet til at virke på, vil selvfølgelig også blive modtaget med kyshånd!
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #922: 17 Jun 2014, 12:38 »

Hej alle Mac-users!

Jeg er begivet mig ud på en - synes jeg selv i hvert fald - umulig opgave. Jeg vil have det gamle Championship Manager 01/02 til at køre på Mac. Jeg har et brændende ønske om at få lavet et spil med Roma, ligesom i de gode gamle dage! Jeg har 'hentet spillet' med uTorrent, men kender ikke det næste skridt, jeg skal tage, for at få det til at virke.

Er der nogen med kendskab til uTorrent, som kan hjælpe mig? Andre måder at få spillet til at virke på, vil selvfølgelig også blive modtaget med kyshånd!

Hvis du har en zip-fil skal du pakke den ud først.
Dette gøres let med The Unarchiver: https://itunes.apple.com/dk/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12

Derefter skal du mounte ISO-filen som var det en CD.
Dette gøres let i Disk Utility: http://www.digitaltrends.com/computing/how-to-mount-an-iso/#!Z2gsg
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #923: 17 Jun 2014, 13:55 »

Hej!

Jeg har spillet FM på min Macbook Pro siden jeg købte den for godt halvandet år siden. Jeg har altid haft de samme ligaer med, og spillet er kørt helt uden problemer. De sidste par måneder har jeg dog haft en lille pause, men her i læseferien (!) er jeg dog startet igen. Problemet er nu, at min Mac meget hurtigt bliver MEGET varm, når jeg spiller. Som sagt, så har jeg aldrig oplevet dette før. Det virker ikke til, det tager specielt meget på CPU'en, så jeg ved ikke selv, hvad problemet er. Derudover, så har jeg bemærket den også bliver varmere end normalt (og hurtigere) også når jeg ikke spiller FM. Er der nogen, der kan greje problemet?

Bare lige for at slå fast: Jeg HAR kørt FM14 herpå helt uden problemer, så den dér ''Mac er ikke til at spille på, køb en anden computer'' holder altså ikke lige i dette tilfælde Wink
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #924: 03 Jul 2014, 23:38 »

Hej. Jeg har et problem som jeg håber I kan hjælpe med. Jeg har nogle filer som jeg gerne vil have fra min mac computer til min windowsmaskine. Har oprettet en fællesmappe på min mac, men kan ikke finde den på den anden computer. Hvordan finder jeg denne mappe så jeg kan overføre filerne?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #925: 04 Jul 2014, 00:59 »

Hej. Jeg har et problem som jeg håber I kan hjælpe med. Jeg har nogle filer som jeg gerne vil have fra min mac computer til min windowsmaskine. Har oprettet en fællesmappe på min mac, men kan ikke finde den på den anden computer. Hvordan finder jeg denne mappe så jeg kan overføre filerne?
Endte med at give op. Købte bare mere plads til min dropbox og smækkede det op i den..
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #926: 12 Aug 2014, 15:13 »

Hej alle!
Er der nogen, der har et super program (meget gerne gratis) man kan bruge mod virusser på sin mac? Min computer er fyldt med virus åbenbart og safari er nærmest ikke til at bruge mere, fordi der er reklamer, der popper frem overalt.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #927: 12 Aug 2014, 17:40 »

Hej alle!
Er der nogen, der har et super program (meget gerne gratis) man kan bruge mod virusser på sin mac? Min computer er fyldt med virus åbenbart og safari er nærmest ikke til at bruge mere, fordi der er reklamer, der popper frem overalt.

Avira kunne være en mulighed Smiley
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #928: 12 Aug 2014, 18:10 »

Jeg siger mange tak! Det fungerer rigtig godt igen :-)
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #929: 19 Aug 2014, 21:44 »

So, regner med at købe en mac imorgen. Jeg står imellem at få 128 GB flash lagring (hvad det så end gør) imod at få 256 GB flash lagring. Der er tale om en Macbook Pro Retina 13', hvor alle andre specs så vidt jeg kan se, er ens. Prisforskellen er på 1500.

Spørgsmålet derfor: Er det værd at smide 1500 kr. efter modellen til 11.599 (får studierabet, så tror det bliver lidt under 11.000) i stedet for at købe modellen til 10.099?
Logged

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 67 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010