home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1153 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 186957 gange)
AFC
Manager

Sv: Mac-tråden
« Svar #735: 15 Jan 2013, 19:24 »

Tror måske jeg har løsningen på det.
Har du prøvet at holde hjemmeknappen og låsknappen nede i 10 sekunder, på samme tid? Smiley
Det hjalp! Mange tak! Er det Apples form for reboot af iPad? Smiley

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #736: 15 Jan 2013, 19:50 »

Det hjalp! Mange tak! Er det Apples form for reboot af iPad? Smiley

Sådan er det med alle Apple produkter, iPhone, iPad, iPod, osv  Wink

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

AFC
Manager

« Svar #737: 18 Jan 2013, 20:51 »

Sådan er det med alle Apple produkter, iPhone, iPad, iPod, osv  Wink
Har jeg ikke engang lagt mærke til før. Haha. Tusind tak for hjælpen!

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #738: 18 Jan 2013, 21:05 »

Altså jeg må jo så være ærlig og sige at hvis jeg spiller f.eks. manager i et par timer så kan den godt blive en smule varm ved batteriet... Der snakker vi ca. efter 2 timers spil.

Du bør hente smcFanControl! Det er et program, hvor du kan justere på blæseren og bestemme, hvor meget den skal køle og dermed sænke temperaturen. Du skal dog være forberedt på, at den vil begynde at "larme" jo mere tryk du sætter på blæseren.
Sig til, hvis du skal have yderlig hjælp :-)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #739: 18 Jan 2013, 21:10 »

Apropos iPad - hvad bruger folk den så til? Jeg overvejer at købe en - primært til at læse på, men hvad kan den ellers bruges til i forhold til en bærbar/smartphone? Nogle argumenter for eller imod 3G?
Det er en erstatning for en bærbar, hvis du ikke har behov for større spil - Manager, Call of Duty mm.

Jeg bruger min til at læse nyheder, streame musik igennem Spotify. Se lidt film når man sidder i en flyver/bil.

Det kommer helt an på om du bruger den på farten. Min iPad er uden 3G, da jeg ikke har den på farten med den, der har jeg iPhone til at tjekke diverse ting. Ser ikke behov for at have den med i metroen :-) Når jeg er hos venner, hopper jeg bare på deres Wifi.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #740: 18 Jan 2013, 22:19 »

Du bør hente smcFanControl! Det er et program, hvor du kan justere på blæseren og bestemme, hvor meget den skal køle og dermed sænke temperaturen. Du skal dog være forberedt på, at den vil begynde at "larme" jo mere tryk du sætter på blæseren.
Sig til, hvis du skal have yderlig hjælp :-)

Du må meget gerne sende en privatbesked med info omkring smcFanControl til mig :-)!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Seller95
Manager

« Svar #741: 20 Jan 2013, 01:25 »

Skal ha' ny computer nu her, og overvejer for første gang en MacBook Pro. Jeg tænker lidt, at det dkal være en 13 tommer, hvis det er. Den skal hovedsageligt bruges til fm og bare almindeligt internetbrug.
Men jeg har ikke forstand på det, der findes jo både en MD 101 og 102 samt en ny en med Retina skærm, hvor prisen dog er væsentligt højere.. Hvad kan folk anbefale?

Arsenal <3

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #742: 20 Jan 2013, 10:17 »

Skal ha' ny computer nu her, og overvejer for første gang en MacBook Pro. Jeg tænker lidt, at det dkal være en 13 tommer, hvis det er. Den skal hovedsageligt bruges til fm og bare almindeligt internetbrug.
Men jeg har ikke forstand på det, der findes jo både en MD 101 og 102 samt en ny en med Retina skærm, hvor prisen dog er væsentligt højere.. Hvad kan folk anbefale?
Hvis du ikke har en praktisk grund at have en så lille bærbar, vil jeg klart anbefale dig en 15". Det andet er altså småt og har selv skildt mig af med min da jeg simpelthen havde svært ved at se hva der stod i fm.

Jeg har dog ingen kommentarer til computerne, men kan sige at retina skærme har nogen vanvittige flotte realistiske farver. Min søster har en MacBook 15 med alm skærm og den gør det nu altså også helt fint. Retina er bare rigtig lækkert:-)

Seller95
Manager

« Svar #743: 20 Jan 2013, 10:24 »

Tak. En af mine venner har dog en 13,3 tommer, og den synes jeg bestemt ikke er lille af udseende.. Jeg har lige set fm åbent et øjeblik, og det synes jeg nu ikke det var noget problem. Men jeg må lige se på den!

Arsenal <3

bobbefar
Gæst

« Svar #744: 20 Jan 2013, 10:45 »

Tak. En af mine venner har dog en 13,3 tommer, og den synes jeg bestemt ikke er lille af udseende.. Jeg har lige set fm åbent et øjeblik, og det synes jeg nu ikke det var noget problem. Men jeg må lige se på den!

13 tommer er intet problem. En af mine venner har også en 13 tommer, og det ligner altså ikke den er 13 tommer Smiley

Seller95
Manager

« Svar #745: 20 Jan 2013, 10:49 »

Jeg synes også bare, at 4000,- mere for en 15 tommer, er mange penge..

Arsenal <3

ptrN
Manager

« Svar #746: 20 Jan 2013, 11:06 »

Hvis du ikke har en praktisk grund at have en så lille bærbar, vil jeg klart anbefale dig en 15". Det andet er altså småt og har selv skildt mig af med min da jeg simpelthen havde svært ved at se hva der stod i fm.

Jeg har dog ingen kommentarer til computerne, men kan sige at retina skærme har nogen vanvittige flotte realistiske farver. Min søster har en MacBook 15 med alm skærm og den gør det nu altså også helt fint. Retina er bare rigtig lækkert:-)

Jeg bruger selv en 13" MacBook og den er slet ikke for lille til at spille FM, efter min mening.

welbz is dat guy

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #747: 20 Jan 2013, 11:20 »

Jeg vil anbefale dig en ganske almindelige MacBook Pro. En Retina-display er overhovedet ikke nødvendigt, hvis du ikke bruger den til grafisk arbejde.

Tag eventuelt den high-end MacBook Pro, og skift således harddisken ud med en SSD på 128GB. Dette burde være nok, hvis du ikke lagrer alt muligt på din harddisk, men i stedet eksempelvis anvender en ekstern harddisk.

Har du muligvis overvejet en MacBook Air?

Seller95
Manager

« Svar #748: 20 Jan 2013, 11:22 »

Jeg vil anbefale dig en ganske almindelige MacBook Pro. En Retina-display er overhovedet ikke nødvendigt, hvis du ikke bruger den til grafisk arbejde.

Tag eventuelt den high-end MacBook Pro, og skift således harddisken ud med en SSD på 128GB. Dette burde være nok, hvis du ikke lagrer alt muligt på din harddisk, men i stedet eksempelvis anvender en ekstern harddisk.

Har du muligvis overvejet en MacBook Air?
Min første tanke se også, at Retina displayet er ligegyldigt for mig..

Det har jeg ingen idé om, hvordan jeg gør ;-)

Nej, det har jeg ikke overvejet..

Arsenal <3

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #749: 20 Jan 2013, 11:24 »

Min første tanke se også, at Retina displayet er ligegyldigt for mig..

Det har jeg ingen idé om, hvordan jeg gør ;-)

Nej, det har jeg ikke overvejet..

Køb den fra Apples egen hjemmeside, der er mulighed for at konfigurere Mac'en, som du ønsker det :-)

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010