home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 977 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 187017 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Mac-tråden
« Svar #705: 07 Okt 2012, 13:10 »

Jeg har i et stykke tid haft svært ved at se youtube videoer på min macbook, når jeg ser en video, stopper tælleren lige pludselig og går lidt tilbage i tid, og så et par sekunder efter, stopper video og så skal jeg genindlæse siden og spole hen der til hvor jeg var nået og så gør den det igen, og igen og igen. Det er super irriterende er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #706: 08 Okt 2012, 12:42 »

Jeg har i et stykke tid haft svært ved at se youtube videoer på min macbook, når jeg ser en video, stopper tælleren lige pludselig og går lidt tilbage i tid, og så et par sekunder efter, stopper video og så skal jeg genindlæse siden og spole hen der til hvor jeg var nået og så gør den det igen, og igen og igen. Det er super irriterende er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Bruger du Safari? Så ligger problemer deri. Jeg har selv haft samme problem.

VAPPI
Lilleputspiller
*

« Svar #707: 09 Okt 2012, 10:47 »

samme her men det virker fint når jeg bruger FIREFOX

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #708: 09 Okt 2012, 11:21 »

Det sker også engang imellem på Chrome, men det er mest Safari jeg bruger Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #709: 09 Okt 2012, 12:26 »

Hej Mac-Freaks Wink

Min computer har valgt at svigte mig efter 1 år. Nu står jeg og mangler en ny, og her overvejer jeg min første Mac.

Den skal bruges til skole, se film, høre musik og naturligvis til FM.
Overvejer en Macbook Pro MD101. hvordan vil den køre FM og er det godt givet ud, hvis jeg ofrer 800 bobs oveni, for at få dobbelt op i ram, altså fra 4 GB til 8 GB?

MVH

Arsenal4Ever

VAPPI
Lilleputspiller
*

« Svar #710: 09 Okt 2012, 12:31 »

der er ingen problemer i at spille FM og heller ingen problemer med film, musik osv.

EDIT: IHF ikke på min MacBook Pro

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #711: 09 Okt 2012, 12:42 »

Nej, men hvor godt kører lige præcis den Mac? og er der stor forskel på om det er 4 eller 8 GB ram i?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #712: 09 Okt 2012, 12:52 »

Nej, men hvor godt kører lige præcis den Mac? og er der stor forskel på om det er 4 eller 8 GB ram i?
Nej det gør det ikke, køb dig en SSD-hardisk Smiley De er ret billige for tiden Smiley

VAPPI
Lilleputspiller
*

« Svar #713: 09 Okt 2012, 12:56 »

altså jeg ville sige at jo flere ram jo bedre kører spillene og filmene

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #714: 09 Okt 2012, 15:15 »

Hej Mac-Freaks Wink

Min computer har valgt at svigte mig efter 1 år. Nu står jeg og mangler en ny, og her overvejer jeg min første Mac.

Den skal bruges til skole, se film, høre musik og naturligvis til FM.
Overvejer en Macbook Pro MD101. hvordan vil den køre FM og er det godt givet ud, hvis jeg ofrer 800 bobs oveni, for at få dobbelt op i ram, altså fra 4 GB til 8 GB?

MVH

Arsenal4Ever

Det er svært at sige - du får så og så meget ud af det.. Men du vil få en mere smooth oplevelse og hvis maskinen skal multitaske, er det især en fremragende ide.. Jeg fik mere ydelse fra 4 til 8 gb end fra 8 til 16.

Så smidt blot de penge i. Især hvis det er bærbar, da man med Mac siger der er født som de købes og ikke til at opgradere. De er de nu alligevel, men det koster. Jeg ville ikke spare de penge. Bestemt

AFC
Manager

« Svar #715: 27 Okt 2012, 19:28 »

Det sker også engang imellem på Chrome, men det er mest Safari jeg bruger Smiley
Har I fundet nogen løsning på problemet? Jeg oplever stadigvæk det samme. Både i Chrome og i Safari. Mega frustrerende.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #716: 27 Okt 2012, 19:35 »

Har I fundet nogen løsning på problemet? Jeg oplever stadigvæk det samme. Både i Chrome og i Safari. Mega frustrerende.

Prøv og slet dine caches / cookies i begge browsere, jeg ved ikke om det kan være en årsag til problemet.

Safari:

Klik Safari --> Indstillinger --> Anonymitet --> Fjern cookies

I Chrome mener jeg, det er følgende:

Klik Chrome --> Slet / Fjern caches

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #717: 01 Nov 2012, 22:42 »

Kære Mac brugere.

Jeg går lidt og overvejer at investere i den nye MacBook Air med 4gb ram og 128 SSD harddisk.
Tror i denne vil kunne køre det nye FM, samt lettere billedredigering, film og musik afspilning?

Håber nogen vil hjælpe mig, da jeg er i tvivl om jeg skal smide 7.600 efter denne..

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #718: 01 Nov 2012, 22:45 »

Det kan den helt sikkert, jeg har den model fra sidste år også Air og den køre det hele uden problemer ! Billed redigering kommer lidt an på hvilke slags programmer du skal bruge men jeg køre fint photoshop på min og det køre fint Smiley

Samtidig med er det nice at have en Air , let at taget med, fylder og vejer ingenting !

JEg har ikke været andet end tilfreds !

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #719: 01 Nov 2012, 22:46 »

Det kan den helt sikkert, jeg har den model fra sidste år også Air og den køre det hele uden problemer ! Billed redigering kommer lidt an på hvilke slags programmer du skal bruge men jeg køre fint photoshop på min og det køre fint Smiley

Samtidig med er det nice at have en Air , let at taget med, fylder og vejer ingenting !

JEg har ikke været andet end tilfreds !

Godt at høre, og det bliver umiddelbart Photoshop der vil blive brugt som redigerings program.

Men lækkert at høre du har været tilfreds med den. Hvad med sådan noget som overophedning. Bliver kabinettet varmt? (har jeg hørt nogen synes)

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010