home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 177279 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #900: 26 Maj 2014, 23:22 »

Hej drenge Wink)

Har lige fået en ny MacBook Pro for 3 dage siden, så den er ret ny kan I se. Dog er der allerede et problem....
Den kan ikke lade, hver gang jeg sætter den til opladning, lyser den bare grøn, men der er det der mærke oppe i hjørnet, som siger at den lader op, men det gør den ikke. Nogen som har prøvet det, og ved hvad man skal gøre?

Har skiftet opladeren og sat den i forskellige stik.....

Ingen anelse, skal selv ud at investere i en Mac - for første gang!

Der må være nogle herinde, som har erfaringer med Macbook Pro Retina (det er sikkert sådan en du har?). Jeg har kun hørt gode ting om den. Hvordan er sådan en?
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #901: 27 Maj 2014, 06:46 »

Jeg syntes, at den er sindssyg god og kan klart anbefale dig at købe den!

Men er der slet ingen som har oplevet noget lignede og ved hvad man skal gøre?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #902: 27 Maj 2014, 08:57 »

Ingen anelse, skal selv ud at investere i en Mac - for første gang!

Der må være nogle herinde, som har erfaringer med Macbook Pro Retina (det er sikkert sådan en du har?). Jeg har kun hørt gode ting om den. Hvordan er sådan en?
Jeg har haft min i et halvt år nu, og jeg er super glad for den. Den har mange funktioner, som man skal lære at kende, og jeg kender med garanti ikke halvdelen af dem endnu, men jeg har godt at sige om den. Super brugervenlig, hurtig og optimal til Football Manager, skolebrug og surfen.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #903: 29 Maj 2014, 00:32 »

nogen mac bruger der kan hjælpe mig.
Jeg kan pludselig ikke skrue op og ned for hverken lyd, lys, eller tastaturlys på genvejsknapper alle de andre virker dog fint.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #904: 29 Maj 2014, 09:46 »

nogen mac bruger der kan hjælpe mig.
Jeg kan pludselig ikke skrue op og ned for hverken lyd, lys, eller tastaturlys på genvejsknapper alle de andre virker dog fint.
Tasteturlyset kan skyldes, at der er lyst, og derfor tillader din Mac ikke, at der er lys i knapperne. Det styres af en sensor, der sidder oppe omkring kameraet, så hvis du holder hånden over det stykke og prøver at skrue op for lyset på tasteturet, så kan det være, at det virker.

Det andet ved jeg simpelthen ikke.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #905: 02 Jun 2014, 01:51 »

Nogle der ved om en Macbook air kan trække fm? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #906: 02 Jun 2014, 08:43 »

Nogle der ved om en Macbook air kan trække fm? Opstemt


Det vil jo så komme helt an på hvad der er i computeren, men som udgangspunkt kan du sagtens trække det.. Det afhænger bare af hvor stort du gør dit spil :-)
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #907: 02 Jun 2014, 09:21 »

Det vil jo så komme helt an på hvad der er i computeren, men som udgangspunkt kan du sagtens trække det.. Det afhænger bare af hvor stort du gør dit spil :-)

http://www.humac.dk/produkt/macbook-air-13-14ghzcore-i5-1

det er denne jeg har kigget på. men vil syntes det var spild af penge hvis den nu ikke kunne trække fm, da jeg også vil bruge den til det Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Totti-forever
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #908: 02 Jun 2014, 10:36 »

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Jeg købte i januar en Macbook Pro Retina 13´ og er ovenud tilfreds med den. Den kører smooth, og er en fantastisk maskine at arbejde på, desuden trækker den FM 14 yderst tilfredsstillende (Jeg bruger en del tid på FM, kan sgu ikke lade vær)

I går investerede jeg så i Civilization 5 til min Mac, da jeg egentlig havde brug for en afveksling fra FM, men oplever lidt problemer som jeg vil høre andre måske har haft?

Efter 5 min. inde i spillet begynder den at blæse helt vildt, og lyder som om den virkelig arbejder ekstrem hårdt. Kan se jeg burde kunne klare min. kravene og kører da også langt fra spillet på max (Low - Medium indstillinger) derfor undrer det mig lidt at den blæser så voldsomt op. Skal lige siges jeg udemærket godt ved at dette ikke er en gaming bærbar, men oplever bare ikke det samme i FM og troede faktisk jeg godt kunne spille CIV 5 uden nævneværdige problemer.

Er der andre som har oplevet noget lignende, og er der nogle specifikke indstillinger man kan pille ved?

Det er desuden denne her Mac: http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MACBPME864DKA/macbook-pro-13-3-retina-skarm-128-gb-flash-me864
Logged

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #909: 02 Jun 2014, 12:07 »

http://www.humac.dk/produkt/macbook-air-13-14ghzcore-i5-1

det er denne jeg har kigget på. men vil syntes det var spild af penge hvis den nu ikke kunne trække fm, da jeg også vil bruge den til det Smiley

Den burde du fint kunne spille FM med :-)
Jeg ved dog ikke hvor mange detaljer og hvor hurtigt det vil foregå i 3D, men selve spillet burde ikke være noget problem.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2014, 12:09 af runelarsen » Logged


runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #910: 02 Jun 2014, 12:12 »

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Jeg købte i januar en Macbook Pro Retina 13´ og er ovenud tilfreds med den. Den kører smooth, og er en fantastisk maskine at arbejde på, desuden trækker den FM 14 yderst tilfredsstillende (Jeg bruger en del tid på FM, kan sgu ikke lade vær)

I går investerede jeg så i Civilization 5 til min Mac, da jeg egentlig havde brug for en afveksling fra FM, men oplever lidt problemer som jeg vil høre andre måske har haft?

Efter 5 min. inde i spillet begynder den at blæse helt vildt, og lyder som om den virkelig arbejder ekstrem hårdt. Kan se jeg burde kunne klare min. kravene og kører da også langt fra spillet på max (Low - Medium indstillinger) derfor undrer det mig lidt at den blæser så voldsomt op. Skal lige siges jeg udemærket godt ved at dette ikke er en gaming bærbar, men oplever bare ikke det samme i FM og troede faktisk jeg godt kunne spille CIV 5 uden nævneværdige problemer.

Er der andre som har oplevet noget lignende, og er der nogle specifikke indstillinger man kan pille ved?

Det er desuden denne her Mac: http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MACBPME864DKA/macbook-pro-13-3-retina-skarm-128-gb-flash-me864

Jeg har en kammerat hvis computer gør det samme. Så vidt jeg har forstået er det meningen at den skal blæse så meget simpelthen for at forebygge overophedning. Hvis det virkelig genere burde du kunne hente et program som gør dig i stand til at styre blæseren. Jeg ville dog ikke gøre det, da det er med god grund den starter blæseren :-)
Logged


Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #911: 02 Jun 2014, 14:15 »

http://www.humac.dk/produkt/macbook-air-13-14ghzcore-i5-1

det er denne jeg har kigget på. men vil syntes det var spild af penge hvis den nu ikke kunne trække fm, da jeg også vil bruge den til det Smiley

Jeg spiller FM14 paa den samme maskine - jeg har bare mere harddisk i min. Du kan sagtens spille FM14 og det gaar temmelig hurtigt. Dog forsvinder batteriert meget hurtigt, naar man spiller FM paa den (Har ikke testet med andre spil). Var i Apple Store i Genius Bar og faa den testet, og batteriet er der ikke ngoet i vejen med. Han lavede forskellige test og bl.a. spillede jeg lidt FM14 i Genius Baren. Her var det tydeligt, at det er FM der sluger batteriet. Han mente at det havde med grafikken at göre, da Air ikke har et dedikeret grafikkort/grafikchip, men körer det hele over processoren. Dermed arbejder processoren mere og sluger derfor ström meget hurtigt. Hvis jeg spiller FM ligger batteritiden kun paa 2-3 timer, hvis maskinen er fuldt opladet fra start...
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #912: 02 Jun 2014, 15:05 »

Jeg spiller FM14 paa den samme maskine - jeg har bare mere harddisk i min. Du kan sagtens spille FM14 og det gaar temmelig hurtigt. Dog forsvinder batteriert meget hurtigt, naar man spiller FM paa den (Har ikke testet med andre spil). Var i Apple Store i Genius Bar og faa den testet, og batteriet er der ikke ngoet i vejen med. Han lavede forskellige test og bl.a. spillede jeg lidt FM14 i Genius Baren. Her var det tydeligt, at det er FM der sluger batteriet. Han mente at det havde med grafikken at göre, da Air ikke har et dedikeret grafikkort/grafikchip, men körer det hele over processoren. Dermed arbejder processoren mere og sluger derfor ström meget hurtigt. Hvis jeg spiller FM ligger batteritiden kun paa 2-3 timer, hvis maskinen er fuldt opladet fra start...

Vil det så ødelægge batteriet hvis den skal til opladning hele tiden? :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Totti-forever
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #913: 02 Jun 2014, 15:26 »

Jeg har en kammerat hvis computer gør det samme. Så vidt jeg har forstået er det meningen at den skal blæse så meget simpelthen for at forebygge overophedning. Hvis det virkelig genere burde du kunne hente et program som gør dig i stand til at styre blæseren. Jeg ville dog ikke gøre det, da det er med god grund den starter blæseren :-)

Men er det ikke risikabelt i forhold til din Mac? Altså tænker på om den ikke tager "skade" ....
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #914: 02 Jun 2014, 17:12 »

Vil det så ødelægge batteriet hvis den skal til opladning hele tiden? :-)

Jeg har haft min Air i 8-9 maaneder og märker ingen forskel. Ham duden i Genius Bar mente at et normalt batteri holder til omkring 1000 opladninger... Hvis du lader en gang om dagen, saa er det cirka 3 aar... Desuden sagde han, at det er bedst, hvis man lader helt op, tager strömmen fra og lader batteriet blive tomt, inden man slutter den til strömmen igen.
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 67 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010