home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 175788 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #60: 25 Mar 2008, 14:49 »

Nu har jeg et andet problem Smiley Kan ikke få Patchen til at virke. Ligger den i programmer - Sports Interactive - Football Manager 2008 .

Jeg kan stadig ikke forstå det.. det var der jeg lagde min, og den dur godt Huh  Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #61: 25 Mar 2008, 14:54 »

hehe, først da jeg så tråden troede jeg det var en Mac Donald tråd... Blev helt skuffet Wink

Men TT: Hvad er fordelene/ulemberne ved en mac i forhold til windows? Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #62: 25 Mar 2008, 15:02 »

hehe, først da jeg så tråden troede jeg det var en Mac Donald tråd... Blev helt skuffet Wink

Men TT: Hvad er fordelene/ulemberne ved en mac i forhold til windows? Smiley

Mac er tusind gange federe.. stort set aldrig problemer(hvis du kender det hvor en windows er til reperation hver anden uge Opstemt )
Der er overhovedet ikke ligeså mange spil (der er dog en del).. Men sjældent noget med at programmer ikke svarer(ihvertfald på min Tunge ) Men meget federe Smiley  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 15:05 af BenMusalho » Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #63: 28 Mar 2008, 13:59 »

hehe, først da jeg så tråden troede jeg det var en Mac Donald tråd... Blev helt skuffet Wink

Men TT: Hvad er fordelene/ulemberne ved en mac i forhold til windows? Smiley
fordele er lang batterilevetid (op til 6 timer),et system der starter hver gang uden alle de umulige tillægsprogrammer windows starter op med, som man selv skal ind at fjerne. Og self at man ikke har fundet virus til en mac endnu, det er sgu rart ikke at tænke på det! Desuden er der ikke alle de problemer der er med fx vista fordi Microsoft skyder deres produkt på banen inden det er gennemtestet. sidst er det også rart, at apple ikke kan blive bedt om at ændre på den program pakke der følger med, set i lyset af EUs dom mod microsoft. for nogen er det også designet.

Ulemper er, at de programmer microsoft har, bliver udbudt i en, nogen gange, discount løsning, så hvis du vil køre de programmer, skal du have et program så du både skal have windows og tiger/leopard. ellers har de fjernet de fleste af de større forhindreinger, så for de fleste tror jeg egentlig bare at det er prisen der er et problem!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #64: 06 Apr 2008, 16:14 »

Hej mac freaks Smiley

Ved i hvordan man kan chatte med nogen der bruger MSN, mens man selv bruger iChat?
Håber der er nogen der kan svare hurtigt. Thumbs Up

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #65: 10 Apr 2008, 21:54 »

Hej mac freaks Thumbs Up

Har et stort problem på min MacBook. Når jeg skal skrue op og ned for lyden er jeg nød til at gå ind i "system indstillinger" - "lyd" for at skrue op og ned. Ved ikke hvad der er sket, men lige pludselig kunne jeg bare ikke bruge f3, f4 og f5 til at skrue op og ned for lyden? Ved ikke hvad der er sket!!!! Den viser at den skruer op og ned, men der sker ikke noget Huh
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #66: 11 Apr 2008, 19:16 »

Hej mac freaks Thumbs Up

Har et stort problem på min MacBook. Når jeg skal skrue op og ned for lyden er jeg nød til at gå ind i "system indstillinger" - "lyd" for at skrue op og ned. Ved ikke hvad der er sket, men lige pludselig kunne jeg bare ikke bruge f3, f4 og f5 til at skrue op og ned for lyden? Ved ikke hvad der er sket!!!! Den viser at den skruer op og ned, men der sker ikke noget Huh


Har du tjekket indstillinger på knapper i system indstillinger. Mener at have set noget med det derinde engang Smiley

Nu har jeg et problem, jeg vil ha' en iPhone. Nogle der har kendskab til de flotte sataner?
Logged

Go you Gunners!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #67: 11 Apr 2008, 19:21 »

Har du tjekket indstillinger på knapper i system indstillinger. Mener at have set noget med det derinde engang Smiley

Nu har jeg et problem, jeg vil ha' en iPhone. Nogle der har kendskab til de flotte sataner?
Min søsters kæreste har en og han har lige været i London, han købte en med til min far. Jeg er mega misundelig ticked off
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #68: 11 Apr 2008, 19:27 »

Min søsters kæreste har en og han har lige været i London, han købte en med til min far. Jeg er mega misundelig ticked off

Tarveligt.

Nogen der ved hvad det billigste man kan skaffe dem til i Dk er og hvor?
Logged

Go you Gunners!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #69: 18 Apr 2008, 23:16 »

Har du tjekket indstillinger på knapper i system indstillinger. Mener at have set noget med det derinde engang Smiley

Nu har jeg et problem, jeg vil ha' en iPhone. Nogle der har kendskab til de flotte sataner?
En fra min klasse har en. Fuck den er fed. Især et af de der små spil hvor man skal bevæge den for at få en kugle til at køre ned i et hul og sådan noget.

Det med tasterne er blevet løst Smiley
 Jeg har et lille ting, som jeg undrer mig lidt over? Jeg har kun 55,5 gb på min MB. Har den MB med færrest GB ikke 64 GB? Det tror jeg nok min har!  http://img181.imageshack.us/img181/1771/billede1kx2.png ?? Er det normalt?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #70: 27 Apr 2008, 12:48 »

Shockeret  http://www.apple.com/downloads/macosx/internet_utilities/farfinder.html Har aldrig i mit liv set eller hørt om noget så smart! Helt vildt fedt! Det dur sgu! Tunge Det har jeg, men fuck det er sejt

« Seneste Redigering: 27 Apr 2008, 16:10 af BenMusalho » Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #71: 27 Apr 2008, 16:07 »

Shockeret  http://www.apple.com/dk/downloads/dashboard/ Har aldrig i mit liv set eller hørt om noget så smart! Helt vildt fedt! Det dur sgu! Tunge



Hvad gør den widget helt præcis?
Logged

Go you Gunners!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #72: 27 Apr 2008, 16:10 »

Hvad gør den widget helt præcis?
Ups, forkert link Grin Forlegen

Her: http://www.apple.com/downloads/macosx/internet_utilities/farfinder.html Synes ihf. det er herre sejt crazy Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #73: 27 Apr 2008, 16:12 »

Ups, forkert link Grin Forlegen

Her: http://www.apple.com/downloads/macosx/internet_utilities/farfinder.html Synes ihf. det er herre sejt crazy Smiley

Ja ok, det er godt nok smart!  Shockeret Det arbejder videre på Google Docs konceptet, men tager det lige skridtet videre.
Logged

Go you Gunners!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #74: 26 Maj 2008, 17:13 »

Hvordan oploader man en mappe, har lavet en FC Porto facepack. Nu skal jeg oploade den, men den kan kun tage et billede af gangen. Nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 67 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010