home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske?  (Afstemning slut: 20 Jun 2013, 23:39)
Skriv videre, skrab updates sammen over sommeren og vend tilbage i august
- 1 (33,3%)
Start ny blog, ny start, ny stil - start august (denne gang ikke et top hold)
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning  (Læst 20523 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [8]
« Svar #30: 30 Maj 2013, 10:35 »


Kampen om Manchester


Dagen var kommet, det første lokal opgør i år, jeg ser altid frem til disse opgør.
Intensiteten i hele byen var altid høj! Ligeså denne gang! Hele Manchester summede af fodbold, blå og røde trøjer over alt, tilråb! Fra fan til fan: så som ”Aguero tørrer Varane totalt i aften” :”Falcao bomber jer synder og sammen”.
Aftenen kom, City – UTD, en af årets vigtigste kampe! En sejer ville virkelig være af stor betydning i aften! Da spillerne gik på banen var der kun en ting man kunne høre! GLORY GLORY MAN UNIIIITED!!! OOOOAAAH GLORY GLORY MAN UUUUUNIIIITED! Aldrig havde jeg hørt fansne så vilde, Falcao nærmede sig Man U tribunen, helt stille, total stilhed. Falcao trækker armen, oooooooog kaster den frem, BRRRRØØØØØLET kom uventet højt; det måtte kunne høres i hele byen, det var en imponerende optakt!

Kickoff: Hele første halveg sad vi på spillet, men det blev aldrig til de helt store chancer, hverken i vores eller deres ende. I anden halveg er det en dødbold der sender os foran, Nani tager hjørnesparket, Varane stiger til vejrs! Og boooom, aldrig har jeg set et så kraftigt hovedstød. FANTASTISK - foran 1-0. De efterfølgende minutter skete der ikke meget, det var faktisk en stille kamp indtil 93:30 - der var egentligt kun lagt 3 minutter ti, men City får et lov at tage hjørnesparket. Kompany steg til vejrs og udlignede 1-1, damn it!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [11]
« Svar #31: 31 Maj 2013, 11:53 »



Capital one cup slut for B kæden

Capital one cuppen fik en brat ende for B kæden, da de i kvartfinalen mødte et stjernespækket City mandskab.
City kom for fuld blæs, og kom efter 4 minutter foran på en dødbold IGEN, 5 minutter efter score Kún Aguero, som i øvrigt stod fuldstændig fri midt inde i feltet. Den unge Evans evnede ikke at lukke ham ned.
Nani scorede til 2-1, men kun 10 minutter efter stod den 3-1 som også blev kampens slut resultat. Skuffende for mig og fans, men bestyrelse er ligeglade.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [12]
« Svar #32: 01 Jun 2013, 16:27 »


The sun: Kampen om toppen


Navn: Andy Grey
Mail: ag@thesun.com

Velkommen til min klumme, mit navn er Andy Grey, jeg er sportsjournalist og kommentator

I morgen går to af ligaen titelaspiranter på banen, henholdsvis Chealsea(1.) og Manchester United(2.) Begge hold har været rigtig stærke gennem hele sæsonen, Chelseas deffensiv har været ligaens bedste, og Manchesters offensiv har være ligaens mest suveræne. Falcao og Rooney har til sammen scoret over 25 mål.

Chelsea:
Chelsea kan med en sejer i aften sikre sig et forspring på 7 point, de har dog over de sidste 5 kampe ikke været nær så suveræne som i starten af sæsonen, 3 uafgjorte, 1 nederlag og kun 1 sejer i de sidste 5 kampe. Chelsea har være rigtig stærke i bagkæden,  i sær Subotic har bla. været helt fantastisk denne sæson med en et snit på 7,60.  Subotic har dog døjet med nogle små skader, og vil formentligt starte på bænken mod Manchester.
I stedet vil Terry og Ivanovic formentligt styre bagkæden.

Chelsea stiller formentligt op som følger:
MM – Chech
FH – Abate
CB – Ivanovic
CB – Terry
FV – A. Cole
DMC – Lampard
DMC – Mikel
OMH – Blaszczykowski
OMC – Mata
OMV – Hazard
BO – Adrian

Manchester United:
United har været gode i den hjemlige liga på det seneste, deres offensiv har været fænomenal, Falcao og Rooney må være frygtet på Stamford Bridge. Manchester united har dog langt fra været på samme niveau i defensiven, De Gea spiller knap så godt som sidste sæson, Vidic har været skadet en del, og backsne er begge unge. Fletcher kommer til at ligge et stor stykke arbejde i at hjælpe defensive i kampen mod Chelsea hvis United skal gøre sig forhåbninger om at vinde denne kamp.

United stiller formentligt op som følger
MM – De Gea
FH – Rafael
CB – Vidic
CB – Varane
FV – Sandro
MH – Nani
CM – Kagawa
CM - Fletcher
MV – Bale
BO – Falcao
BO – Ronney

Mit bud:
Mit bud på denne kamp er 1 tallet, Chelsea har været bedst denne sæson, og jeg tror på at vigtigheden af kampen vil få dem til præstere til sejer.

UPDATE: Kampen endte 0-0, i en kamp hvor ingen af holdene rigtig havde nogen større chancer.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [13]
« Svar #33: 02 Jun 2013, 01:12 »


The Sun: Gennemgang – Transfer

Vi vil i denne artikel sætte fokus på PL vinter transferen. Vi vil kåre de 3 bedste indkøb, og sætter fokus på de dyreste, så som bedste indkøb, samt de større salg. Artiklen vil indholde en række udtalelser fra forskellige managers, som vil give deres synspunkt på de forskellige transfers.

Vinduet har bestået af utroligt mange Lejeaftaler, dem undlader vi at sætte fokus på, da kun meget få af dem vil have reel indflydelse på ligaen.

I første del vil sætte fokus på spillere, vi synes der er værd at holde øje med de næste par år.


Boblerne:
1. Marco Verrati – 115 millioner
United boss Mads Wedderkopp har hentet den unge italienske midtbane ind, Veratti er spået en stor fremtid, og bliver tit
Veratti bliver ofte kaldt den nye Pirlo.
kaldt for den nye Pirlo. Wedderkopp har gjort et ekseptionelt godt køb, til den lave pris. Vi tror, at Wedderkopp formåede at hente Veratti så billigt, efter salget af Van Persie til Veratti’s nu tidligere klub PSG.

Mancini udtaler: Jeg ved ikke, om dette er payback for den gang vi snuppede Bains, men vi har længe fulgt Verrati, og Wedderkopp er kommet os i forkøbet, jeg kan kun sige jeg er skuffet over, at han ikke er endt hos os, men jeg må tage hatten af for Wedderkopp’s handle kraft.

2.Gotoku Sakai – 130 millioner
Gotoku blev angiveligt hentet til united fra Stutgard for 130 millioner. Gotoku skal kæmpe om pladsen på højre back med Rafael, og bringer noget brede til højre backen, som united længe har manglet. Af den samme årsag er vi sikre på, at så snart Gotoku vender tilbage fra den skade han pådrog sig dagen før han rejste til united, vil vi se ham spille en hel del kampe! Det siges at United har tjent over 100 millioner på Merchandise i Japan, udelukkende på denne handel.
 
Wenger udtaler: ”Da City hentede Baines, var sikker på at han var Ligaen bedste back de næste mange år! Men nu hvor Rafael har fået en konkurrent, og begge 2 besider så stort talent, ved jeg ikke hvor længe der går, før United sidder på begge ligaens klart bedste højrebacks!"

3.Gabriel Arias – 24 millioner
Den kun 16 årige spanier er blevet hentet til Arsenal fra Murcia, Gabriel er en utroligt målrettet spiller, og sammenlignes oftest med Fernando Loriente. Gabriel vil vi formentligt først se i aktion om 1 år eller 2, men bliver helt sikkert spændene at følge!

Wedderkopp udtaler: ”For en gang skyld misunder jeg Wenger, jeg har været til et par Arsenal træninger efter Gabriel ankom, han træner allerde nu med førstholdet, og ser helt klar ud til at bedside stor potentiale, en mand vores scouts helt klar vil følge! ”

I denne del vil vi sætte fokus på de bedste indkøb.

Køb:

1.Grant Holt – 5 millioner
Everton har sikret sig Norwich bomber for sølle 5 millioner, Holt er noteret for hele 20 mål i liga sammenhæng, og må betegnes som et røverkøb.

2.Kevin Mirallas – 90 millioner
Tottenham har hentet den hurtige og teknisk dygtige wing fra Everton, efter salget af Bale i sidste sæson, har Tottenham længe manglet en wing med kvalitet, Lennon har været den eneste til at tage de hurtige løb, som Tottenham er så kendt for. Mirallas er købt til at rette op på det problem. Til prisen er vi overbeviste om, at Mirallas er et rigtig fornuftigt køb.


3.Marco Verrati – 115 millioner
Marco er også i denne kategori med, købet af ham har henrykt United fans, ligesåvel som alle andre fodbold entusiaster. Mangers i hele England udtaler, at det er et scoop for både United og ligaen. Verrati kan allerede nu, gå ind og gøre en forskel, det er vi helt sikre på!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [14]
« Svar #34: 02 Jun 2013, 13:39 »


Tenniscifre nok engang


Kampene mod Sunderland plejer, at være rene målorgier. Begge hold plejer at score en hulens masse mål!
Denne gang var det ikke anderledes, men braget startede først rigtig i 34. Minut, da S.Fletcher gør det til 1-0 i Sunderlands favør. I 45 minut gør rooney det til 1-1.
Jeg var bestemt ikke tilfreds ved halveg, og gav spillerne en ordentlig opsang. Det virkede tydeligvis på dem.
Holdet scorede hele 6 mål i anden halveg, og lukkede 1 ind, det startede med Rooney fuldførte sit hattrick efter kun 11 minutter. Her efter var Cleverly på pletten, så var det Valencias tur, og derefter Bale gange 2. Falcao lagde op til hele 4 mål!
Jeg havde lavet lidt taktiske ændringer, Falcao var stadig komplet angriber, men samtidig vores tagetmand, spillerne havde fået besked på at smide høje bolde til ham, og det virkede!
Kampen endte med det fantastiske resultat 7-2!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [15]
« Svar #35: 02 Jun 2013, 13:49 »


The Apocalypse

Hvis der er noget jeg er mere bange for end dommedag, så er det kampende mod Arsenal.
Medierne og fansne omtaler nu kampene mod Arsenal som The Apocalypse, begge hold frygter det værste, og kampene er altid utroligt eksplosive! I sær vores fans er bange for disse opgør, men ser på samme tid frem til den store rivalisering, som man vidst roligt kan sige er intensiveret over de sidste par år!

Til dagens kamp vil jeg prøve mig med vores 4-4-2 taktik, med en balanceret spillestil, og lange bolde til Falcao. Det fungerede mod sunderland, og jeg håber det også kan bære frugt mod Wengers børn.
Vi har valgt at gå på banen til
Metallica - My Apocalypse


<a href="http://www.youtube.com/v/fjcdV0NTTBc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/fjcdV0NTTBc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>




Kampen:
0:00 - Kick off
03 – Asheley young taget er farligt løb, men vidic nedlægger ham og sætter bolden i spil
17 – Nani løber, nani passere 2 mand, Nani med indlæg, Falcao til vejrs! Sczksney til undsætning, hjørne. Nani sparke, den flyver hårdt og højt ind i feltet, Vidic, VIDIC TIL VEJRS, VIIIIDIIIIIIIIC! MÅLL MÅÅÅÅL MÅÅÅL! VIDIC MED ET PRAGTFULDT HOVEDSTØD!
21 – Hjørne, Nani tager igen, Varane, VAARRAAANE, På overlæggeren! Den flader ned i feltet igen, vermalen cleare
21:33 – Nani med hjørne igen, Varaaane, på overlæggeren igen, men ned til varane igen! Sczsney på pletten igen!
31 – Varane bryder spillet flot helt oppe midten, han læser spillet helt fantastisk i dag! Fletcher til rooney, rooney med en fantastisk aflevering til Falao! Falcao fri med målmanden fra en spids vinkel, skyder han? Nej SKUD FINTE! Sczsney er sat! Falcao med fri mål. Den er inde 2-0!!!!
35 – Fletcher med en flot dybdebold til Rafael, Rafael helt til baglinjen ind over, den bliver clearet, Veratti bryder spillet ude for feltet, til Falcao, Falcao runder Vermalen, og mål, MÅÅL MÅÅÅL MÅLL! Falcao kun 4 minutter efter! Arsenal forsvaret kan ikke styre ham!
45 – Dommeren fløjter anden halveg i gang
55 – Falcao i duel med Vermalen, Falcao lander hårdt ned på skulderen, han ser ud til at lide! Læge stab på banen, det her kan være fatalt for Mancherster.
56 – Falcao står op igen, og ser ud til at kunne forsætte, for nu.
63 – Nani trækker 3 mand, Veratti helt fri, Veratti til Bale, Bale helt alene med målmanden, men forbi, han kunne da i det mindste have ramt målet. Skuffende for United fansne. Wedderkopp ryster op hovedet.
70 – Der er 20 minutter tilbage, og arsenal har stadig ikke haft et eneste skud inden for rammen! Og kun 4 skud i ALT! Mod Uniteds 11 inden for rammen og 19 i ALT!
75 – Rafael og Veratti går ud, Jones og Cleverley kommer ind.
80 – Nani ud, Deulofeu ind.
90 – Slut fløjt! Wedderkopp og hans drenge havde virkelig styr på Arsenal i dag!

Resultat: 3-0
« Seneste Redigering: 02 Jun 2013, 20:48 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [16]
« Svar #36: 02 Jun 2013, 15:28 »


De unge sender os videre

I 5 runde af FA cuppen mødte vi Cardiff, Cardiff er på papiret på et meget svagere hold end os, men må ikke undervurderes. Traditionen tro, er det de unge og reserverne der spiller cup bold, indtil vi når kvartfinalen, i og med det er FA cup der er snak om, en cup bestyrelsen gerne ser vi vinder, og jeg selv lige så.

Aftenens opstilling var:
MM – De Gea
FH – Jones
FC – Evans
FC – Smalling
FV – Ashton
MC – Veratti
MC – Cleverley
OMH – Valencia
OMV – Deulofeu
BO – Welbeck
BO – Kagawa 


Deulofeu startede kampen godt ud, med et flot mål efter 12 minutter, der efter slog evans til på hjørne. Herefter var det Cardiffs tur til at reducerer, så Welbeck med en flot timet aflsutning. 3-1 ved pause. Deulofeu startede anden halveg ud med at score til 4-1, Cardiff reducere igen, Deulofeu trækker et straffer og sætter det sikkert ind selv.
5-2 blev slut resultatet, en flot præstation af de unge helte!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [16]
« Svar #37: 02 Jun 2013, 20:21 »


The Sun: City viner Capital one cup

Manchester City har vunder Capital one cuppen denne kolde vinter dag på Wembley. Finalen stod mellem Southampton og Manchester City. City har gennem hele turneringen stille med deres 11 bedste, og Capital one cuppen må have været et mål for City denne sæson. Mange eksperter har undret sig over Mancinis tilgang til cuppen, da Capital one, har et ry for at være en reserve spækket cup. Alt anden lige, har Mancini og hans drenge altså vundet finalen i overbevisende stil med hele 5-1.
Man kan kun tage hatten af for Manicini’s præstation, at få spillerne til at præsterer optimalt i så lille en turnering, må være en enormt svær opgave.
Vi har dog stadig svært ved, at forstå den store energi der blev lagt i turneringen, eftersom city er kommet bagud i topstriden mod Mannchester United og Chelsea. Man U, og Chelsea har begge trukket fra City i top striden, som før lå a point med begge hold. City er pt. Bagud med 4 point, og det forventes at de vil komme endnu længere bagud den kommende tid.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [16]
« Svar #38: 02 Jun 2013, 20:24 »


FA cup – Man U Vs. Stoke

United tager i dag i mod stoke i 6. Runde af FA cuppen, Mads Wedderkopp har udtalt, at han vil give nogle af de unge chancen i dagens kamp.

Stoke har været gode på det sidste med 4 sejre i 5 kampe, men United må stadig betragtes som favoritter.
United vil formentligt sparre spillere som Vidic, Rooney, Fletcher, Bale, Nani og Rafael. Vi antager at Stoke vil stille med stærkeste hold i en 4-4-2, og forsøge at spille på omstillingerne, med lange bolde op til deres angreb, her vil især Crouch være vigtigt for dem. United stiller sandsynligvis med en 4-2-3-1 hvor vi vil se Falcao ligge helt på toppen, og Deulofeu, Kagawa samt Valenica ligge lige bag ham, og forsøge at finde plads.
På den Centrale del af banen vil Veratti og Jones helt sikker ligge og styre stor dele af spillet. I bagkæden vil det være Sandro, Evans, Varane og Sakai der skal hjælpe De Gea med at holde buret rent, og afværge de hurtige omstillinger.
Kampens opstillinger

Manchester united: 4-2-3-1
MM – De Gea
HB – Sakai
CB – Varane
CB – Evans
VB – Sandro
CM – Veratti
CM – Jones
OMH – Valencia
OMC – Kagawa
OMV- Deulofeu
BO – Falcao

Stoke: 4-4-2
MM – Begovic
HB – Shotton
CB – Shawcross
CB – Huth
VB – Wilson
HM – Gislason
CM – N’Zonzi
CM – Whitehead
VM – N’Zogbia
BO – Amenteros
BO – Crouch

Kampen sluttede 1-2 i United’s favør, Stoke gav væsenligt mere udfordring end vi havde regnet med, og bragte sig foran 1-0 ved et flot assist fra Crouch, og en sikkert placeret skud fra Amenteros. I 45. Minut gjorde Varane det til 1-1 på Hjørnespark af Nani, Deulofeu sikrede sjeren i det 88. Minut på en flot timet afslutning, og en genialt assist af Varatti.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [18] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #39: 02 Jun 2013, 21:29 »

Jeg har smidt en afstemning op, og ser gerne at du bidrager med DIN mening Smiley

Situationen er den, at jeg er blevet tilbudt at overtager england, der er 3 muligheder som jeg ser det.

1. Jeg har længe været sur over at der ikke bliver produceret nok Engelske talenter, det kan jeg præge ved at sige ja, men realismen vil ikke være den samme, da jeg vil forblive i UTD

2. Jeg siger nej, og realismen forbliver den samme

3. Jeg siger op i UTD, og bliver England manager som det eneste.

Hvad er du mest til?
« Seneste Redigering: 02 Jun 2013, 21:36 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [18] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #40: 02 Jun 2013, 22:36 »

Bare rolig folkens, jeg lader afstemningen køre 3 dage i alt, har riligt med opdateringer til de næste 3 dage.
Stem endlig! har brug for alt den hjælp jeg kan få fra mine dejlige læsere! Wink

håber i forsat vil nyde bloggen uanset udfald om 2 dage og halvanden time Peace

Forsat god aften Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [18] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #41: 03 Jun 2013, 13:25 »


Chancen for at trække fra i titelkampen.


Det var 32. Spillerunde, og vi mødte Chelsea ligaens 2’ere.
Vi havde pt. Opnået et forspring på 4 point, og kunne med en sejer i dag øge det til 7, og dermed næsten sikres os titlen. Jeg ville spille flydende, kontrollerende angrebsfodbold. Vi stillede med en 4-2-3-1.
Jeg var sikker på Chelsea ville stille med en 4-1-2-2-1, en taktik jeg selv er tilhænger af, men som jeg samtidig ikke synes bør bruges af Chelseas mandskab.
Begge mandskaber var nok mærket af champions league kampen 3 dage før, her kom vi bedst ud med 1-1 på Sociadad’s hjemmebane, Chelsea der i mod havde tabt 3-0 på Alliancearena mod Bayern. Jeg håbede de var mærket af den lussing de tog i mod fra Bayern.

Kampen:
Kampen på Old Trafford var god, den var eksplosiv, og begge hold skabte chancer. Vi var de først i anden halveg blev der scoret på en af de mange chancer, Nani til 1-0, stolpe, stolpe, ind!
Kort efter scorede chelsea til 1-1 på hjørne, og kampen var igen lige. I det 78 minut scorede Hazard til 1-2, forfærdeligt! Vi var kommet bagud! Den ellers før så fantastiske stemning dalede lidt, og spillerne så ud til at have tabt modet, men i 88 minut skete det fantastiske! Nani på hjørne, Varane stiger til vejrs som så mange gange før, og BANG! 2-2, forløsning! Varane! Varane! VARAAAAAANEEEE!!! Han sikrede os et vigtigt point, og vi var derved stadig foran med 4 i ligaen!.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [19] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #42: 04 Jun 2013, 01:23 »


Champions League


UEFA Update: Champions League so far

CHL har budt på nogle eksplosive kampe, og årets helt store overraskelse er Real Sociedad. 

Turnerings træ:



Finale favoritter efter lodtrækningen til Semi finalerne er helt klart Manchetser United, alt i mens Chelsea – Barcelona er en kamp der både kan blive fugl og fisk. Chelsea er ubesejret i 18 kampe, og Barcelona har haft en meget svingende sæson, af den årsag har vi Chelsea som favoritter, til Odds: 2.0

Man Utd møder i deres kamp Galatasaray, Galatasaray er nået utroligt langt, men har også haft en nem lodtrækning, de mødte i første omgang Leverkusen, og derefter Celtic. Vi regner med at  semi finalen bliver sidste stop for dem.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [20] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #43: 04 Jun 2013, 11:18 »

Så er det sidste dag i har mulighed for at præge bloggen, med jeres stemme!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dida
Gæst
 
Sv: Glory Glory Man United [20] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #44: 04 Jun 2013, 11:33 »

Har afgivet min stemme, og håber egentligt bare du bliver i United Smiley Men på den anden side skal du gøre det du føler mest for, og det som kan holde din motivation oppe, for jeg vil hellere du tager til England og forsætter bloggen, hvis det er det du gerne selv vil, for det er en skide god blog Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010