home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske?  (Afstemning slut: 20 Jun 2013, 23:39)
Skriv videre, skrab updates sammen over sommeren og vend tilbage i august
- 1 (33,3%)
Start ny blog, ny start, ny stil - start august (denne gang ikke et top hold)
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning  (Læst 20528 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [3]
« Svar #15: 27 Maj 2013, 12:00 »


Transfer


Hektisk
Jeg følte, det havde været et noget mere hektisk transfervindue end sidste sæson, alle handler var gået så smooth for præcis et år siden, men i år var det ligesom, der var mere kamp om kvalitetsspillerne. Baines var mit første transfer mål, men citys oliesheik synes Baines skulle tilbydes 1.7 millioner kr om ugen i city, og det var ikke noget jeg havde tænkt mig at gå med til, derfor endte Baines i City, desværre. Evra var solgt og jeg skulle finde en ventreback, unge Shaw som kom under mine vinger sidste vinter transfer, var stadig ikke klar til, at være fast mand. Jeg rettede blikket med Sandro en dynamisk brasser, som kunne tilføje en masse offensivt til backen. Sandro blev hentet til klubben for 120 millioner.
Hernandez var hurtigt solgt, han slog aldrig til under mine vinger, og jeg følte at jeg blev nødt til at skille mig af med ham, især når klubberne var villig til at smide ca 100 millioner for ham.
Falcao blev også hentet til klubben, en spiller der valgte med hjertet og fornuft, han valgte penge, og russer klubben Chealsea fra, og valgte at blive en del af The Devils, en beslutning han nok ikke har fortrudt. Falcao scorede i sin debut, og i sin anden kamp, blev han noteret for hattrick intet mindre end imponerende! 2 unge fremtidige stjerner er også hentet til klubben,  Bouzid og Mazzeo. Begge er lånt ud i deres første sæson for klubben, jeg følte at de havde bedre mulighed for at udvikle sig andre klubber pt.
Ud gik Fabio, Macheda og Buttner også for samlet 120 millioner.

Det sidste køb?
Det jeg troede skule være mit sidste køb dette vindu blev kæmpe talentet Deulofeu for en stor sum af 240 millioner kr, jeg var dog overbevist om, at det var et nødvendigt, men også et godt køb. Nani havde helt klart brug for en konkurrent på midtbanen. I de sidste timer skete der dog afligevel noget lidt uventet, Will Hughes agent kontaktede mig, han gjorde mig opmærksom på at Will var meget interesseret i et skifte til Man Utd, og jeg kunne hente ham for intet mindre end 54 millioner. JA TAK!

200 i timen
Jeg tog hurtigt min Porsche 911 S til Derby kort efter mit bud blev accepteret, en tur der normalt tog 2 timer, men ja, lad os bare sige jeg var der hurtigere. Den gamle vikingeby var ikke ligefrem prægende, det småregnede, og stemningen var generelt lidt trist i byen. Jeg havde aftalt med Will, og hans agent, at vi skulle mødes ved katedralen, nok noget af det eneste flotte i byen. Det var et imponerende bygningsværk, nej! Jeg skulle holde fokus, det her var ikke en mini ferie, det handlede om en vigtig signing af Will. So far, var jeg vidst den første der var i Face 2 Face kontakt med Will. Så hvidt jeg har kunne opsniffe, har børnelokkeren Wenger ikke fået færten af, MIT nye wonderkid, og han kan bare lige våge på at forsøge at få ham! Will er min!
Da Will ankom var jeg ret nervøs, han var fremtidens mand, han har et kæmpe potentiale og er Engelsk, hvilket er utroligt vigtigt for mig!
Will og hans agent kendte en god cafe i nærheden, og vi valgte at sætte os derhen for, at tage en snak. Will, og hans agent, havde allerede et forslag til en kontrakt klar, der passede mig egentligt fint, jeg var faktisk enig i forslaget, det var yderst rimligt. 30 minutter og 2 espressoer senere havde vi alle 3 sat vores underskrifter!

Ind:
Bouzid - 13 millioner
Mazzeo - 16 millioner - (hentet af ungdoms leder)
Alex Sandro 140 millioner
Falcao - 380 millioner
Will Hughes - 54 millioner
Deulofeu - 280 millioner

Ud:
Evra - 55 millioner
Hernandez - 112 millioner
Fabio - 35 millioner
Macheda - 30 millioner
Büttner - 60 millioner
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [4]
« Svar #16: 28 Maj 2013, 08:53 »


September – måneden der gik

September har været en spændene måned, vi har set et brag af nogle kampe, og top striden er allerede nu intens!

Efter 6 kampe indtager Chelsea første pladsen med 16 point, lige efter kommer Manchester United ligaen mest scorende hold med hele 24 mål efter 6 kampe og 14 point. På tredje pladsen har vi den anden Manchester klub med 13 point.

Månedens spiller er Falcao, Falcao er kun lige landet i Manchester united men har allerede scoret mange mål! Han har på 5 kampe i PL scoret hele 8 mål, og startede ud med et hattrick i sin PL debut! Falcao har i alle turneringer denne sæson spillet 14 kampe, scoret 18 mål og en gnm. Karakter på imponerende 8!

Kampen med flest mål blev Mancheste United – Sunderland, en kamp vi roligt kan bruge betegnelsen tenniscifre om, kampens udfald var 7-4 ved slut fløjt! Et sandt målorgie.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #17: 28 Maj 2013, 17:38 »

Dejligt at se at dit dyre indkøb allerede er en succes.
Men jeg må spørge hvorfor du valgte at tilføje endnu en udviklet stjerneangriber til når du er så stærkt besat i forvejen?
Welbeck og Chicharito kunne snildt have givet RVP og Roon kamp til stregen:)
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #18: 28 Maj 2013, 17:39 »

Dejligt at se at dit dyre indkøb allerede er en succes.
Men jeg må spørge hvorfor du valgte at tilføje endnu en udviklet stjerneangriber til når du er så stærkt besat i forvejen?
Welbeck og Chicharito kunne snildt have givet RVP og Roon kamp til stregen:)

Nu solgte han jo Chicha så det vel ikke så sært at han gerne vil have lidt mere bredde Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #19: 28 Maj 2013, 17:45 »

Nu solgte han jo Chicha så det vel ikke så sært at han gerne vil have lidt mere bredde Wink
Solgt for 112 og købt for 380?
Virker ikke som et køb for at sikre bredden Opstemt
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #20: 28 Maj 2013, 17:56 »

Kan du ikke smide et SS af Deulofeu? Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #21: 28 Maj 2013, 18:37 »

Ss kommer senere.
Grunden til jeg købte Falcao var der flere grunde til.
Først og fremmest. RVP har været uskarp, og svingende. Samme var chicha.
Chicha salget kom af at han var uskarp, og ikke passede ind i min spillestil, Chicha er hurtig, og ikke specielt stærk i luften.
Jeg spiller meget over fløjene, hvilket resulterer i mange indlæg, her er Falcao bedre end Chica, jeg vil gerne have Van persie til at gå ind og deltage i det opbyggende spil da han har teknikken til det, lidt som ronney gør for mig pt. Kan dog ikke afsløre om det er lykkedes, da det ville ødelægge bloggen lidt.

Falcao følte jeg kunne bidrage med skarphed, og styrke i luften, samt god med føderne, den idelle angriber for mig, da Nani og Bale også er god ei det hurtige pasningsspil, og her kan falcao stadig være med selvom han også har stor styrke i luften. ALTSÅ den komplette angriber som jeg lidt manglede.

Du/i vil helt sikkert forstå det bedre efter de næste par opdateringer.

Som du også skriver så kan Wellbeck give konkurrence, men jeg skal også kunne klare skader, bliver rooney eller Falcao skadet, så er jeg på skideren, da kampprogrammet er tæt pakket, med 2 cups, liga og Europæisk bold. Wellbeck er god af sin alder, men ikke i nærheden af Rooney og Falcao.

Deulofeu SS kommer som sagt lige inden længe, han har været rigtig god af sin unge alder, og jeg har store forventninger til ham Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #22: 28 Maj 2013, 18:40 »



Som det kan ses udvikler han sig løbende, grunden til snittet kun er på 7, er fordi han tit kun får 10-15 minutter, og er stadig kun med fra start mod de mindre hold, og Capital one cup.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #23: 28 Maj 2013, 18:42 »

Dehli hvad taktik bruger du til dit hold
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #24: 28 Maj 2013, 18:44 »


FORHELVED!

FORHELVEDE KAMPENE MOD ARSENAL.. DET ER ET MARIDT!!!!!!
FORHELVEDE, LORTE DOMMER, ALEX’S TAKLING VAR ALDRIG TIL RØDT!
FORHELVEDE! HVORFOR BLIVER VI KØRT OVER HVER ENESTE F**** GANG?!
FORHELVEDE, JEG HAR PRØVET MED ALT, KONTRA, OFFENSIVT, 4-4-2, 4-2-3-1, 4-2-2-2
FORHELVEDE, JEG VED IKKE HVAD FANDEN DER SKAL TIL!
FORHELVEDE, VI TABTER TIL BØRN
FORHELVEDE, JEG HÅBER WENGER SIGER OP, GÅR PÅ PENSION ELLER BLIVER DØMT FOR PEDOFOLI
FORHELVEDE!
« Seneste Redigering: 28 Maj 2013, 18:51 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #25: 28 Maj 2013, 18:51 »

Dehli hvad taktik bruger du til dit hold

Jeg køre med 3 forskellige taktikker, som jeg spiller med alt efter modstander.

4-4-2 er den mest brugte, spiller balanceret, flydene fodbold. Spillet forgår meget og kanterne, kanterne trækker ind 1/3 gange og de andre gange går de til baglinjen, her fra spiller den den endten tilbage til backen, som centrer den, ellers slår de indlæg.

4-2-3-1 Min nyeste taktik, som jeg stadig pusler med. Offensivt flydende fodbold, 2 wings, 1 trequista og 1 komplet angriber. Ronney ligger op COM, Bale og Nani som Wings, Falcao i top. Midten og forsvar er standart og sat op på næsten samme måde som i 4-4-2, 2 fulbacks, 2 cb, en dybdeliggende PM, en CM med defensiv mentalitet.

4-2-2-2 Taktikken der sikrede os mesterksabet, der spiller flydene bold, med lange bolde til kanterne som begge har farten til at løbe fra alt og alle. De ligger bolden videre til en af de 2 angribere, som sammen sikre scoringen. Det store problem ved denne taktik er det store frirum på midten. Derfor presser jeg modstanderes kanter ud på sidelinjen, og sørger for at de holder sig der ude. De må på intet tidspunkt trække ind i banen.

Det er en ganske overfladisk gennemgang, har du brug for yderligere hjælp så smid lige en besked, ellers kan du evt. tjekke Westers tactic guide ud Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [5]
« Svar #26: 28 Maj 2013, 19:34 »


Grunden til jeg købte Falcao var der flere grunde til.
Først og fremmest. RVP har været uskarp, og svingende. Samme var chicha.
Chicha salget kom af at han var uskarp, og ikke passede ind i min spillestil, Chicha er hurtig, og ikke specielt stærk i luften.
Jeg spiller meget over fløjene, hvilket resulterer i mange indlæg, her er Falcao bedre end Chica, jeg vil gerne have Van persie til at gå ind og deltage i det opbyggende spil da han har teknikken til det, lidt som ronney gør for mig pt. Kan dog ikke afsløre om det er lykkedes, da det ville ødelægge bloggen lidt.

Falcao følte jeg kunne bidrage med skarphed, og styrke i luften, samt god med føderne, den idelle angriber for mig, da Nani og Bale også er god ei det hurtige pasningsspil, og her kan falcao stadig være med selvom han også har stor styrke i luften. ALTSÅ den komplette angriber som jeg lidt manglede.

Du/i vil helt sikkert forstå det bedre efter de næste par opdateringer.

Som du også skriver så kan Wellbeck give konkurrence, men jeg skal også kunne klare skader, bliver rooney eller Falcao skadet, så er jeg på skideren, da kampprogrammet er tæt pakket, med 2 cups, liga og Europæisk bold. Wellbeck er god af sin alder, men ikke i nærheden af Rooney og Falcao.
 

Meget fint svar.
Kan godt se ideen i Falcao, hvis det er en mand på top. Der ville chicarito have problemer.
Mener dog stadig du var stærkt besat med de andre 3 og måske kunne have købt en ung potentiel stjerne i stedet Smiley

Glæder mig til din næste update, håber bl.a. dit taktiske oplæg kommer!
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [6]
« Svar #27: 28 Maj 2013, 21:30 »



Capital one cup:

Capital one cup er ikke ligefrem vild prestige fyldt, derfor vil de unge drenge få chancen i denne turnering, med enkelt ældre gutter på holdet, som skal agerer styrmænd.
Målet er Semi finale i år, det er ikke bestyrelsens mål, men mit eget personlige.

Først kamp er mod Westham er start 11’eren som følger:
MM - De Gea
HB - Rafael
CB - Varane
CB - J. Evans
VB - L. Shaw
CM - P. Jones
CM - Kagawa
OMV - Deulofeu
OMC - Powell
OMH - Van Persie
BO - Welbeck

Taktisk oplæg:
Westham er ikke verdens stærkeste hold, men deres hurtige kanter, og fysiskstærke forsvar må bestemt ikke undervurderes.
Reserverne får spille tid denne kamp, de unge får chancen, og det er i kampe som denne, at de kan gøre sig fortjent til en start plads, samt vende sig til den spille stil jeg ligger for dagen.

Mod West Ham har jeg valgt den nyeste taktik på stammen 4-2-3-1.
Jeg valgte, at indføre taktikken som stammer helt tilbage fra min egen tid som fodbold spiller.  For 10 år siden var den revolutionerende, i dag er den noget mere brugt. Jeg har dog tilføjet lidt tweaks til den.
Først og fremmest var det vigtigt for mig, at taktikken ikke lå for langt fra første sæsons 4-2-2-2. Alt jeg har gjort er egentligt bare, at trække Rooney ned på en plads som COM. Her agerer han trequista , Rooney er både med i det offensivt opbyggende spil, men skaber også chancer for sig selv. Kanterne er normalt Bale og Nani, begge har massere af teknik og hastighed. I modsætning til den gang jeg var aktiv som fodbold spiller, så trækker de ikke til baglinjen HVER gang. De trækker der i mod 1/3 gange ind i banen, hvoraf kanterne så trækker ud mod baglinjen., derfor er det også vigtigt med 2 sambadansere som backs. Min centrale midt består af en dybdeliggende playmaker, og en CM med defensiv indstilling, de deltager i opspillet, men er ikke uansvarlige, og derfor bliver især den centrale midt med defensiv indstilling ofte tilbage når backsne er trukket med frem i angreb.

Forsvar
Til dagens kamp er det, de unge der trækker i trøjerne.
VB, er L. Shaw, den unge back har gjort det godt når han været med, og har tempoet til at passe ind i den offensive taktik. De to CB er Varane og Evans, begge er de yngste CB’s i truppen, Varane den mest erfarende af de 2.
På HB er Rafael, som har været rigtig god offensivt pga. hans hurtige samba føder. Jeg er sikker på han nok skal kunne håndterer Westhams speed.
Jones er der til at bakke Rafael og Shaw op, og presser West Hams kanter helt ud til sidelinjen.

Offensivt
Kagawa skal være playmaker, Jeg har længe arbejdet med Kagawa 2 timer efter hvert træningspas. Jeg synes, han har taget opgaven rigtig godt, og ser ham som fremtidens mand på midten for mig. På den offensive front har jeg Valgt Deulofeu på Bales plads, det er helt klar planen, at han skal presse Bale, og Nani næste sæson, det har dog allerede sat sit aftryk på Nani. Nani var utroligt svingende sidste sæson, men har faktisk været rigtig habil denne sæson, og været en stor nøgle til succes.
På COM er det den unge Powell der skal tage styringen.
På højre wing er Van Persie, han er ikke en normal winger, derfor får han også lidt ekstra frihed, og skal være backup i det opbyggende spil for Powell. Helt i top er unge Welbeck, som sidste sæson var rigtig god når han fik chancen.

Kampen:
0:15 - Allerede i 15 sekund  snyder Deulofeu 3 mand og har et BRAG på overlæggeren ude fra 20 meter, en god start for den unge spanier og resten af holdet.
5 - I 5 minut er det Igen Deulofeu der er spå spil, en god aflevering fra Kagawa og et habilt venstreben fra Deulofeu og der står 1-0 til United!
11 – i ellevte minute er DEULOFEU IGEN! På spil, med et brag på på venstre stople, et flot fladt skud.
27 – i 27’ne minut er det Westham der for første gang er på spil, de har fået tilkæmpet sig et Hjørnespark, men Varane er en klippe og header flot bolden ud af feltet, og videre op mod midten.
45+1 – Det er Deulofeu’s mål der er forskellen mellem de to hold, men Machester styre begivenhederne, og Westham har ikke haft et eneste skud!
50 – I 50’ne minut er det Jones der har et brag ude fra, men den går lige akkurat over!
55 – I 55’ne minut er Welbeck igen på pletten, men den rammer overlæggeren.
60 – I 60’ne minut er Welbeck klar igen, han får en flot aflevering af Jones, viger uden om 2 mand inde i feltet, og placere den nede i venstre hjørne, et flot mål af den unge Welbeck.
67 – 67’ne minut første skud fra West Ham,  Macheda banker den mod mål, man kan se ilden i hans øjne, han er vild for at score mod sit tidligere hold, men han rammer forbi mål.
90 – Westham med kampens sidste chance, men den går forbi.
SLUTFLØJT – United går fra banen som vindere, 2-0. Westham havde ikke eneste skud inden for rammen.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [7]
« Svar #28: 29 Maj 2013, 00:06 »


The sun: Måneden der gik

 


Navn: Andy Grey
Mail: ag@thesun.com

Oktober måned er ovre, og jeg er på pletten igen, velkommen til min anden klumme, mit navn er Andy Grey, jeg er Sportsjournalist og kommentator.


Oktober måned har været spændene, det er måneden, hvor der har været både opture og nedtur for holdene, og i sær en kamp har været særlig følelsesladet, for både spillere og supporter!

Jeg har denne måned valgt, at sætte fokus på Chelsea, og kampen mellem Arsenal og Manchester United.
 
Chelsea:
Chelsea er pt. Nummer 1 i ligaen, med en målscore på 17+ De er front med 5 point, forfulgt af de 2 Manchester klubber. 
Demba Ba har været deres klart bedste, med et snit på 7.98, har han scoret 9 mål på 12 kampe. 
Mata og Hazard, har også været nogle nøglespillere for Rafael Benitez, de har scoret 15 mål til sammen i alle turneringer.
I forsvaret har købet af Subotic været særdeles godt, han har snit på hele 7,88, en sand klippe i forsvaret. 

Chelsea’s svagheder:
Chelsea har en rigtig stærk trup, min eneste bekymring kunne være at deres nøglespillere bliver skadet, jeg er i tvivl om hvor hvidt de kan undvære Mata, Subotic, Hazard og Demba Ba. En enkelt skade i offensiven kan de formentlig klare, men 2 bliver nok for meget for dem. Kan Chelsea holde sig skadesfri, bliver de allerede nu, svære at vippe ned fra 1. Pladsen.

Arsenal – Manchester United
Mads Wedderkopp har hele sin karrier for united haft det svært i mod Arsenal, de tabte i første omgang 6-0, hvor efter de vandt 2-1 i FA Cuppen, senest fik de et ordenligt smæk over fingrene, de tabte med hele 4-1.
Wedderkopp var tydligt rørt, og var næsten ved at fælde en tåre efter kampen.
Kampen mellem Wenger og Wedderkopp er tydligt intensiveret, og det bliver rigtig spændene at se hvad der skal ske næste gang de 2 hold mødes.
Det sidder helt klart i Manchester spillerne, at målscoren samlet er +8 til arsenal efter 4 kampe.

Wedderkopp har flere gange udtalt at man ikke vinder noget med børn, og jeg er tildels enig, men Wenger har vist at man kan slå United med børn.
Selvom Arsenal har været suveræne mod Man U, så har de generelt været ustabile, de har efterhånden fået ry som favoritdræbere.  De slår de store navne, men taber til helt små hold så som Wigan og Stoke.

Enjoy!
Andy over and out.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [8]
« Svar #29: 29 Maj 2013, 23:36 »


The sun: Spiller i rampelyset - El Tigre


Radamel Falcao García Zárate (10 Februar 1986), kendt som Falcao, eller El Tigre som er spansk for Tigeren.
Falcao er kendt for, at være blandt verdens mest målfarlige angribere, han startede sin professionelle karrier I en alder af 13 år, ja du læste rigtig, 13 år.

Falcao spillede sin første professionelle kamp for Lanceros en lille columbiansk B klub.
Her spillede Falcao 8 kampe, inden han blev købt af River Plate, for den beskedne sum af ca 750.000 danske kroner. 
Her spillede den unge Falcao 90 kampe, og scorede 34 mål, inden han blev købt af FC Porto, for ca 40 millioner.

Falcao spillede sig hurtigt ind i varmen hos Porto, her spillede han sin første CHL kamp, og allerede i sin 6. kamp scorede han et mål i rival kampen mod Sporting, målet var til 1-0 og sikrede Porto sejren.
Den samme sæson, blev Falcao nummer 2 på topscore listen i Portogal med 25 mål, kun overgået af Cardozo med 26. Falcao, og Porto, vandt også den portugisiske cup selv samme år. 
Et godt år for den unge Falcao som sluttede med hele 34 mål i alle turneringer.

Falcao skiftede i 2011-2012 til Athletico Madrid for 100 millioner, her slog Falcao for alvor igennem, og blev gennem årende kendt som UEFA cups konge.
Han spillede 64 kampe, og scorede 41 mål.

I sæson 13-14 ankom Falcao til Oldtrafford.
Falcao er spået til at vinde den gyldne støvle denne sæson, og vippe Rooney af pinden som indehaver af den gyldne støvle, Man Utd har pt. Det som mange regner for verdens farligste angreb, bestående af Falcao og Rooney.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010