home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske?  (Afstemning slut: 20 Jun 2013, 23:39)
Skriv videre, skrab updates sammen over sommeren og vend tilbage i august
- 1 (33,3%)
Start ny blog, ny start, ny stil - start august (denne gang ikke et top hold)
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning  (Læst 20535 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [20] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #45: 04 Jun 2013, 12:28 »

Har afgivet min stemme, og håber egentligt bare du bliver i United Smiley Men på den anden side skal du gøre det du føler mest for, og det som kan holde din motivation oppe, for jeg vil hellere du tager til England og forsætter bloggen, hvis det er det du gerne selv vil, for det er en skide god blog Smiley

Tak for rosen Smiley jeg vil ikk afsløre hvad jeg er mest til da det kan præge evt. Sidste stemmer Smiley
Men igen tak! Glad for at du følger med
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [20] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #46: 04 Jun 2013, 21:11 »

Vælger at stoppe afstemningen 3 timer før tid! Kan ikke holde mig fra spillet mere, og resultatet er afligevel det som jeg hælder mest til selv i sidste ende. Til at starte med tænkte jeg JA jeg taker beggedele, men stoppede op, og tænkte, det vil aldrig ske i virkeligheden, og det her er mit Blog game, som skal forholde sig så realistisk som muligt. Derfor afstemning.
Stemmerne er delt mere lige op en jeg havde regnet med, men størstedelen synes jeg skal blive, og kan heller ikke afvise, at jeg har brugt en masse tid på at planlægge nye taktikker til din nye sæson! Har ikke kunne klikke på den STORE flotte MEGET fristende mellemrums knap, hvilket har givet en masse tid til scouting, overvejelser og nye taktikker. GLÆD JER, FORDI NU SKAL JEG GAME FM!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [20] - Kære læser, har brug for din mening!(afstemning)
« Svar #47: 04 Jun 2013, 21:35 »


Kampen der så godt som sikrede os mesterskabet


Kampen mod Newcastle troede jeg egentligt bare skulle vindes, så Chelsea blot ikke kom tættere på os, men scenariet blev et helt andet. Chelsea spille samme dag, 4 timer før os, og tabte til Blackburn med hele 4-1, hvilket betyder vi har et forspring på 7 point nu, med 5 kampe igen. 

Kampen mod Newcastle startede ikke godt, i det 34. Minut kom Newcastle på 1-0, på en dødbold, hvor Cisse headede den ind fra tætteste stolpe.
I halvegen var resultatet forsat 1-0.
Spillerne fik en noget hidsig opsang i pausen, og fik af vide præcis hvad jeg mente om deres l**** præstation.
I anden halveg var det et helt andet hold der kom på banen, nok var det et reservespækket hold, men jeg forventer at mine spillere præsterer. I anden halveg blev jeg tvunget til at lave 2 udskiftninger, Jones og Deulofeu havde fået et slag hver. Fletcher og Bale kom på banen.

Holdet startede med at score i 48. Minut, og der fra gik det kun den rigtige vej, Bale til 1-1,  valencia som ellers havde været elendig i første halveg til 1-2, Falcao på straffe trukket af Kagawa til 3-1 og Valencia som runder afklapsningen af til 1-4. Fantastisk! Og en god hjælp til min personlige del målsætning der hedder 100 mål denne sæson. Pt har vi rundet de 80, og med 5 kampe igen skal vi blot have et snit på 2 mål pr kamp.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [21] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #48: 05 Jun 2013, 01:21 »


Vild uge!!

Denne uge bliver sindssyg, jeg tror ikke jeg får meget søvn.
Først skal vi mødes City i PL, en kamp som altid taktisk giver nogle søvnløse nætter.

Efter følgende står The Apocalypse fandeme for døren! I FA cuppen, en af årest vigtigste kampe, hvor vi gerne skulle være i stand til at gøre det samme som sidste år, nemlig slå Arsenal 2-1, den eneste forskel er at denne gang er det ikke i finalen men i semi finalen. I den anden FA Cup kamp møder Chelsea Wolves, en kamp som Chelsea overraskende taber 4-2, hvilket gerne skulle motiverer drengende endnu mere til en sejer!

Kampen mod City:
Kampen mod City ville være et hårdt opgør som altid, vi præsterer dog ikke helt som jeg ønskede, men Nani’s mål til 1-0 var helt igennem fantastisk, og bliver helt sikkert årets mål.
Nani trak fra baines på kanten, og bankede bolden ind fra en meget spidsvinkel helt ude fra SIDELINJEN! Bolden fløj ind over og knækkede ned over chanceløse Joe Hart!
Først i anden halveg kom der en ærgerlig City udligning, men guldt fortjent, flot gennemspil med Silva som hovedekreatør, og så kunne Aguero sætte den ind til 1-1 som også blev kampens slutresultat.

The Apocalypse:
Kampen blev fløjtet i gang, spændingen kunne mærkes over hele stadion, de seneste kampe havde Wedderkops og hans drenge haft godt styr på Arsenal.
Denne kamp skulle det dog være anderledes, Arsenal kommer efter 2 minutter på 1-0 på et vildt mål, bolden bliver sparket ind over helt ude fra sidelinjen, men skruer tilstrækkeligt den lige nøjagtigt skruer ind i hjørnet på målet, De Gea chanceløs. Man kunne tydeligt se på spillere, Wedderkop og fans, at de var bange for at et marridt lige var startet. Manchester holdte dog rent mål der fra, men først i 77. Minut gør den unge Veratti det til 1-1, en fantastisk præstation af den unge dynamiske midtbanespiller!  Nani har en kæmpe chance i det 90. Minut, men brænder. Forlænget spilletid!
I den forlængede spille tid skal vi hen til anden periode før Deulofeu score et fremragende mål! Der efter er Deulofeu på pletten IGEN! En kæmpe chancen magen til Nani’s men igen er Scezney for god, reposten opfanger Falcao dog, og sætter den sikkert ind til 1-3.
kampen slutter 1-3, og vi er i finalen!
JAAAAAA!
”Wenger man vinder INTET med børn, HA!”
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [22] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #49: 05 Jun 2013, 01:34 »

"lille" sjovt fact: Har nu rundet de 10.000 ord til bloggen, så er er rigeligt i vente Opstemt
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [22] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #50: 05 Jun 2013, 22:08 »


NU HAR JEG PRØVET ALT! OG KAN IKK FÅ MINE BILLEDERS STØRELSE TIL AT VÆRE SOM UPLOADED!!! BLIVER SINDSYG HVIS NOGEN KAN HJÆLPE SÅ SKRIV LIGE EN KOMMENTAR


Et fælles mål nået, FA Cup Finale, og PL mestre

Det var nogle vilde uger jeg og drengende gik igennem. Først vandt vi FA cuppen overbevisende 3-0, der efter blev vi PL mestre i Swansea med en overbevisende 3-0 sejr. Lewandowski underskrev en forhåndsaftale med os, og kommer derfor til klubben kvit og frit, med en sølle løn på 660k om ugen.

Falcao og Rooney havde bombet os gennem sæsonen, Falcao med 40 mål i alle turneringer, og Rooney topscore i ligaen. Jeg følte dog stadig at vi manglede noget bredte i offensiven, i Rooneys skadesperiode var vi hårdt ramt af træthed i angrebet, kun Welbeck kunne træde rigtig ind, og havde det til tider svært, i et tæt pakket kampprogram. Her skulle den tyske ligas topscore Lewandowski hjælpe. Det har længe været kendt at Lewandowski’s kontrakt formenligt ville løbe ud, da ham og Dortmund har haft svært ved at blive enige, Lewandowski var dog længe om at ville skrive under, og gav Dortmund rigtig mange chancer for at sikre sig den farlige angriber.

Det kan godt være at vores 2 angribere har været kniv skarpe denne sæson, men de havde ikke scoret de mange mål uden de mange assists, Bale og Nani har begge været helt vilde og ustyrligt gode på fløjene. Bale med 21 assists og 14 mål, som giver ham et snit på 7.43 og indbringer ham 5 titler som kampens spiller ud af 50 kampe i alt. Nani har kvitteret med hele 33! Oplæg, og 14 mål, i 48 kampe, hvilket indbringer ham 6 titler som kampens spiller.

Veratti, Fletcher, Jones og Carrik har alle 4 været gode på midten, Veratti må sige at have klaret det flot fra start, han ankom til en skadesplaget central midtbane, og sprang direkte ind, en opgave han klarede fantastisk, han gjorde opmærksom på sig selv ved at score allerede i anden kamp, og lavede 2 assist i selv samme kamp. Veratti lavede 7 mål, og 7 assist, med et snit på 7.64 i sine 22 kampe, hvor han blev kampens spiller i 4 af dem. Fletcher havde et snit på 7.48, Carrick på 7.07, hans form var ikke for prængende efter hans skade, men han var en nøglespiller indtil han blev skadet. Jones med et snit på 7.27, 3 mål og 6 oplæg.

I forsvaret har Evans udviklet sig markant, og ser helt klart ud til at kunne overtage for Vidic efter den kommende sæson, måske allerede til vinter, Varane har været fantastisk og formået at spille med et snit på 7.60 og score hele 12 mål, og lave 5 assist.
Vidic har været stabil hele sæsonen, og er blandt verdensbedste styrmænd, han har også spillet med et imponerende snit på 7.58.

De Gea har udviklet sig til at blive en af de bedste i verden på hans position, selvom min stab siger han har nået sit potentiale, mener jeg stadig han kan udvikle sig meget, han er stadig meget ung af en målmand at være, og bliver helt sikkert verdens bedste inden for et par år.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2013, 22:50 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #51: 05 Jun 2013, 22:32 »

Prøv denne kode, hvor du udskifter * med et mellemrum og fjerner #:

[center#][img*]http://i1339.photobucket.com/albums/o702/wedderkopp/banner_zps2ce3f8fd.jpg[/img][/center]

Du skal med andre ord gøre, som du plejer og så lige tilføje et mellemrum mellem "g" og "]" i [img].

Du beder desuden læserne give deres mening til kende. Jeg læser ikke blogs herinde længere, men var jeg læser af din blog ville jeg savne nogle screenshots. Det kunne være af ligastilling, nøglespillere, nyindkøb, unge talenter osv Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jun 2013, 22:34 af Chicharito » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #52: 05 Jun 2013, 22:35 »

Godt du holdt dig i skindet og blev ved den originale idé. Wink
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #53: 05 Jun 2013, 22:50 »

Prøv denne kode, hvor du udskifter * med et mellemrum og fjerner #:

[center#][img*]http://i1339.photobucket.com/albums/o702/wedderkopp/banner_zps2ce3f8fd.jpg[/img][/center]

Du skal med andre ord gøre, som du plejer og så lige tilføje et mellemrum mellem "g" og "]" i [img].

Du beder desuden læserne give deres mening til kende. Jeg læser ikke blogs herinde længere, men var jeg læser af din blog ville jeg savne nogle screenshots. Det kunne være af ligastilling, nøglespillere, nyindkøb, unge talenter osv Smiley

Tak for feedbacken, og vil prøve at bruge dit råd mht. billeder Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #54: 05 Jun 2013, 22:53 »

Godt du holdt dig i skindet og blev ved den originale idé. Wink

 Thumbs Up var efter et par dage også det jeg helst selv hældte mest til Smiley Men det var dælme svært IKKE at trygge på den forbandede mellemrumstast!!!  Grin Grin Men jeg klarede den, og nyder forsat mit spil, og nyder især at dele det med jer! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #55: 08 Jun 2013, 15:00 »


Champions League finalen:

Champions league finalen var mod Barcelona, et hold man altid vil have svært ved slå. Barcelona spillede lige op med Chelsea i semi finalen, og måtte ud i straffesparkskonkur rence for at sikre sig avancement.

Til kampen havde jeg tænkt mig at benytte en flad 4-4-2 for at gøre pladsen på midten mindre.
Barcelona kom med fuldblæs som altid, i deres 4-1-2-2-1, og spillede boldbesiddende fodbold. Barcelona kom bedst fra start da Messi blev spillet fri af Pedro i feltet. 1-0 til Barcelona i det 48. Minut. I pausen fik spillerne en ordentlig opsang, og det virkede. Spillerne kom ud, og gav den alt hvad den kunne trække. Vi havde flere skud på stolpe og overlæggeren, men først i det 77 minut kunne Falcao sætte den ind til 1-1. I 78 minut kunne den tidligere Barceloina spiller Deulofeu, som blev indstiftede i 65. Minut gør det til 2-1, som også blev kampens endelige resultat. 4 trofæer på en sæson, og et nyt navn til mig. The Great Dane.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2013, 17:12 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #56: 08 Jun 2013, 16:21 »


Officelt: Manechester united bestyrelsen øger sponsor indtægter med 100 millioner


I dag indkaldte David Gill til pressemøde, på pressemødet blev der præsenteret hele 14 nye, forbedret sponsoraftaler.

Den største procentvise stigning lå på 78% hvilket var gældende for hele 5 af sponsorarterne.
Det længste af sponsorarterne lå på 7 år, og var det mest indbringende kroner-øremæssigt, sponsorartet beløber sig af små 90 millioner om året.

Uniteds samlede sponsor indtægter er nu på 400 millioner om året.

På selv samme pressemøde, kunne David Gill informerer om, at man har givet Wedderkopp næsten frie hænder på transfermarkedet, med en svimlende transfersum af 700 millioner.

Da en jounalist spurgte: ”Hvordan kan i tillade jer at stille så mange midler til rådighed, er det ikke uansvarligt?”

Svarede Gill: ”Overhovedet ikke det mindste, Mads har gennem 2 sæsoner, og 4 transfer vinduer lavet nogle handler af højeste kaliber. Transfer markedet er de senere år blevet dyrt at begå sig på, og derfor føler vi at i omegnen af 700 millioner er godt passende.”
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #57: 08 Jun 2013, 16:25 »

Til kampen havde jeg tænkt mig at benytte en flad 4-4-2 for at gøre pladsen på midten mindre.
Barcelona kom med fuldblæs som altid, i deres 4-1-2-2-1, og spillede boldbesiddende fodbold. Barcelona kom bedst fra start da Messi blev spillet fri af Pedro i feltet. 1-0 til Barcelona i det 48. Minut. I pausen fik spillerne en ordentlig opsang, og det virkede. Spillerne kom ud, og gav den alt hvad den kunne trække. Vi havde flere skud på stolpe og overlæggeren, men først i det 77 minut kunne Falcao sætte den ind til 1-0. I 78 minut kunne den tidligere Barceloina spiller Deulofeu, som blev indstiftede i 65. Minut gør det til 2-1, som også blev kampens endelige resultat. 4 trofæer på en sæson, og et nyt navn til mig. The Great Dane.
Lille detalje Smiley
Men ellers lækkert med øget sponsorindtægter.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [23] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #58: 08 Jun 2013, 17:12 »

Lille detalje Smiley
Men ellers lækkert med øget sponsorindtægter.
godt du er vågen! Wink
og ja det er lækkert! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [25] - Kære læser - giv gerne din mening til kende
« Svar #59: 08 Jun 2013, 23:19 »


Rooney forsat den mest målfarlige spiller i Europa

I dag kunne UEFA offentliggøre at Rooney forsat er den mest målfarlige europæer, Zlatan modtog samme antal point som Rooney men skulle bruge 10 kampe mere på det, end i Rooneys tilfælde, Lloriente kom ind på en 3 plads. Rooney scoerede 28 mål i europæisksammenhæng og blev tildelt 58 point for det.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010