home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 137555 gange)
impervious
Reserveholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #225: 14 Jan 2013, 20:48 »

hvor mange penge koster det at blive halvtids professionelle??

Brøndby IF!!!!

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #226: 14 Jan 2013, 22:43 »

hvor mange penge koster det at blive halvtids professionelle??

Så vidt jeg ved så koster det sådan set ikke penge at gå fra at være amatør til halvtidsprofessione l, men når du bliver halvtidsprofessione l skal du selvfølgelig til at betale nogle af spillerne og personalets løn.

Manchester United just arrogant, not better

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #227: 15 Jan 2013, 14:11 »

så når der står at klubben ikke har råd til at gå fra amatør til halvtids så er det fordi at de ikke har nok indkomst så de ikke vil ha penge til at betale lønninger?
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 14:44 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #228: 16 Jan 2013, 01:29 »

Jeg har brug for noget hjælp..
Hvordan er det muligt at lave en lejekontrakt på en spiller i mere end 1 år? kan man ikke lave 2 år?
og hvis man allerede har en spiller på leje er det så muligt at forlænge kontrakten?

Hjælp Thumbs Up

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 16 Jan 2013, 07:57 »

Hvordan er det muligt at lave en lejekontrakt på en spiller i mere end 1 år? kan man ikke lave 2 år?
og hvis man allerede har en spiller på leje er det så muligt at forlænge kontrakten?

Hjælp Thumbs Up

Du kan maks lave en lejekontrakt på 1 år i FM og dvs du ikke kan forlænge den hvis du fx. har lejet en spiller i 1 år. Du kan forlænge den hvis den har varet mindre, fx 6 mdr, og gerne vil forlænge den nogle mdr mere eller til sæsonen slutning.

Du kan i lejekontrakten forhandle dig frem til en til tider favorabel salgspris, som du kan udløse når som helst under lejeperioden. Fx lejer du Albiol hos Real Madrid for en sæson og i lejekontrakten indfører du en klausul på fx. 50 mil. Det beløb kan du så indløse når som helst inden lejeperioden udløber og de er forpligtiget til at acceptere det. Tit kan man få dem billigere på den måde...

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #230: 16 Jan 2013, 17:46 »

Muligheden for at leje en spiller til "end of next season" findes.
Ved bare ikke hvad der skal til for at vælge den mulighed. Den er som regel "greyed out".

Hjælp Thumbs Up

Mener man bliver spurgt sidst på sæsonen om man vil forsøge at leje spilleren en sæson mere. Er ikke helt 100% da det er sjældent jeg lejer spillere.

morten #7
Ynglingespiller

« Svar #231: 16 Jan 2013, 18:35 »

Er der mulighed for at søge på spillere der er utilfredse i deres respektive klubber ? Smiley

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #232: 16 Jan 2013, 21:45 »

OKay tak for jeres svar.. Thumbs Up

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #233: 16 Jan 2013, 22:59 »

Hvorfor kan man ikke ikke købe en spiller på afbetaling over 48 måneder mere som man kunne i det gamle..
Jeg har 3,5 mio og tilbyder det plus 6,5 over 48 måneder?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #234: 16 Jan 2013, 23:01 »

Det er fordi at du i dit transferbudget for det kommende år skal have det til rådighed som du vil komme til at betale på afbetaling de næste tolv måneder, udover det engangsbeløb du betaler.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #235: 17 Jan 2013, 00:15 »

Det er fordi at du i dit transferbudget for det kommende år skal have det til rådighed som du vil komme til at betale på afbetaling de næste tolv måneder, udover det engangsbeløb du betaler.

Okay men sådan var det da ikke i det sidste spil?

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #236: 17 Jan 2013, 23:03 »

Muligheden for at leje en spiller til "end of next season" findes.
Ved bare ikke hvad der skal til for at vælge den mulighed. Den er som regel "greyed out".

Mener man bliver spurgt sidst på sæsonen om man vil forsøge at leje spilleren en sæson mere. Er ikke helt 100% da det er sjældent jeg lejer spillere.

Det er korrekt at man i slutningen af sæsonen, får muligheden, i sin klub, til at forsøge at forlænge lejeaftalen, der vil det jo så stadig være op til "oderklubben" til spilleren og til spilleren selv, om han ønsker at fortsætte på leje.

Man kan sagtens låne til næste sæson, om end det er kun i visse lande det er tilladt. Danmark er et af de lande hvor man uden problemer, kan lave lejeaftaler på 1½ år, hvis blot spilleren er god nok, og der er økonomi til det. Spanien er et andet land hvor man sagtens kan lave to årige lejeaftaler..., England er et af de landet som ikke tillader det.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #237: 17 Jan 2013, 23:08 »

Er der mulighed for at søge på spillere der er utilfredse i deres respektive klubber ? Smiley

Under din transferliste, de spillere man kigger igennem, er der to kolonner før navn kolonnen. Nummer to, er kolonnen hvor man kan se om spillere er utilfredse, sat til leje, sat til salg osv. Tryk foroven på den kolonne (på engelsk hedder den INF), så sorterer den efter hvad der står i den kolonne, og så er det "blot" at gå ned til den der er utilfredse (Engelsk; unhappy, unh).

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #238: 18 Jan 2013, 19:41 »

jeg ved ikke hvorfor men jeg kan simpelhen ikke få min pc til at tage et billed af fm13 skærmen. jeg har prøvet alt + f9 men jeg kan ikke få et billed frem nogle steder hverken på word eller i en mappe.

Brøndby IF!!!!

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 18 Jan 2013, 19:43 »

jeg ved ikke hvorfor men jeg kan simpelhen ikke få min pc til at tage et billed af fm13 skærmen. jeg har prøvet alt + f9 men jeg kan ikke få et billed frem nogle steder hverken på word eller i en mappe.

go oldschool.. use print screen + paint Cool

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010