home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 155540 gange)
Spardle
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #375: 18 Feb 2013, 17:43 »

Det vel transport osv?

Den er der, vil tro PR er en af de store syndere Wink
Regnskabsudregninge r er der også (revisorer), advokater ol. (altså folk der bliver brugt indenfor service branchen) Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #376: 18 Feb 2013, 18:06 »

Den er der, vil tro PR er en af de store syndere Wink
Regnskabsudregninge r er der også (revisorer), advokater ol. (altså folk der bliver brugt indenfor service branchen) Smiley

Ærlig talt skide irriterende. Mangler stadig at man kan styre ens økonomi mere i FM.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #377: 18 Feb 2013, 18:07 »

Ærlig talt skide irriterende. Mangler stadig at man kan styre ens økonomi mere i FM.

Hvorfor? Vil det ikke gøre fornemmelsen af at man er manager dårligere? Når det er en opgave bestyrelsen står for Wink

UlrikE
Juniorspiller
**

« Svar #378: 18 Feb 2013, 19:04 »

Ved lodtrækningen til knock-out fasen i både Champions og Europa League, tager spillet højde for placeringen i holdenes respektive grupper, så etterne ikke møde hinanden og det samme med toerne, eller vælger den bare to tilfældige hold ud?

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #379: 18 Feb 2013, 19:11 »

Ved lodtrækningen til knock-out fasen i både Champions og Europa League, tager spillet højde for placeringen i holdenes respektive grupper, så etterne ikke møde hinanden og det samme med toerne, eller vælger den bare to tilfældige hold ud?

Ret sikker på den "bare" vælger 2 forskellige hold, når udtrækningen er der, kan du se om der er seedings eller ej, hvis der ikke er, er det fordi det er tilfældigt Peace

UlrikE
Juniorspiller
**

« Svar #380: 18 Feb 2013, 19:16 »

tak for det hurtige svar. Jeg har netop vundet min gruppe og ville gerne vide hvor store mine odds for at møde Barcelona der blev toer i deres gruppe er.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #381: 18 Feb 2013, 19:25 »

Lodtrækningen følger selvfølgelig de rigtige regler, så 1'erne møder 2'erne.

UlrikE
Juniorspiller
**

« Svar #382: 18 Feb 2013, 21:07 »

Tak for de g00n det er også det jeg har kunne erfare. Jeg trak selvfølgelig Barca, så det var nok champions league for denne sæson Skuffet

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #383: 19 Feb 2013, 12:56 »

Hvorfor? Vil det ikke gøre fornemmelsen af at man er manager dårligere? Når det er en opgave bestyrelsen står for Wink

Men bestyrelsen gør det jo ikke ordentligt!  Grin

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #384: 20 Feb 2013, 00:37 »

Hey guys, har ikke åbne mit FM den seneste uge hvergang jeg prøver siger den "opdatering påkrævet" og jeg mener selv jeg har opdateret, så hvad gør jeg??

oernbro
Lilleputspiller
*

« Svar #385: 20 Feb 2013, 14:21 »

Hej alle,
Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan tilbyde kontrakter til spillere i andre klubber, hvis kontrakter udløber inden for 6 måneder.. Og når jeg sætter min sportschef på at forhandle kontrakterne, hører jeg ikke mere fra ham.. Min økonomi er fin, så det er hamrende frustrerende, ikke at kunne få bundet dygtige spillere til klubben når, jeg lige har sikret mig oprykning..
Nogen der har oplevet noget lignende?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #386: 20 Feb 2013, 14:34 »

Hvad er folks holdning til at købe et helt nyt hold over afbetaling i Manager?
Jeg kigger i diverse tråde og faldt over Tottenham tråden, hvor folk har Neymar, Falcao, Götze, og resten af spillets bedste spillere.

Synes I det er måden at spille på, eller hvad er holdningen til at man gør sådan?

Det forkerte ved metoden, er efter min mening, at du kan købe for langt større summer, end hvad der er dit transferbudget, og det er vildt urealistisk.
Det er jo ikke sådan at en klub idag stille 200 millioner til rådighed, og så køber manageren for 1 milliard, og fordeler summene ud på 48 mdr. afbetaling.

Min opfattelse er klart at klubber køber over afbetaling i den virkelige verden - men de holder sig også indenfor de ramme ledelserne stiller til rådighed.

Hvad er jeres holdning?  Synes det kunne et interessant emne at vende.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #387: 20 Feb 2013, 14:40 »

Hvad er folks holdning til at købe et helt nyt hold over afbetaling i Manager?
Jeg kigger i diverse tråde og faldt over Tottenham tråden, hvor folk har Neymar, Falcao, Götze, og resten af spillets bedste spillere.

Synes I det er måden at spille på, eller hvad er holdningen til at man gør sådan?

Det forkerte ved metoden, er efter min mening, at du kan købe for langt større summer, end hvad der er dit transferbudget, og det er vildt urealistisk.
Det er jo ikke sådan at en klub idag stille 200 millioner til rådighed, og så køber manageren for 1 milliard, og fordeler summene ud på 48 mdr. afbetaling.

Min opfattelse er klart at klubber køber over afbetaling i den virkelige verden - men de holder sig også indenfor de ramme ledelserne stiller til rådighed.

Hvad er jeres holdning?  Synes det kunne et interessant emne at vende.
Det er jo slet ikke måde at spille manager på, jo hvis du vil kører en klub i jorden "Brøndby" Jeg synes det er dumt at gøre det over 48 mdr. Det jeg gør når jeg er de små klubber, så køber jeg dem der er til salg :-)

Thomashald
Gæst

« Svar #388: 20 Feb 2013, 15:30 »

Jeg har lige været inde i Editoren og så ville jeg lige se nogen af spillernes potentiale, og så faldt jeg over at mange af de unge spillere har minus et eller andet, f.eks. -7 og jeg var ikke helt sikker på om det var en god eller skidt ting?
Så mit spørgsmål til jer er: Er det godt eller skidt nå en spiller har -7 i potentiale ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #389: 20 Feb 2013, 15:41 »

Hej alle,
Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan tilbyde kontrakter til spillere i andre klubber, hvis kontrakter udløber inden for 6 måneder.. Og når jeg sætter min sportschef på at forhandle kontrakterne, hører jeg ikke mere fra ham.. Min økonomi er fin, så det er hamrende frustrerende, ikke at kunne få bundet dygtige spillere til klubben når, jeg lige har sikret mig oprykning..
Nogen der har oplevet noget lignende?

Spiller du i England? Der kan man først tilbyde kontrakter til spillere i andre engelske klubber, når der kun er 3 måneder tilbage af deres nuværende kontrakt.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010