home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Dec 2024, 19:57 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23466
  2 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejyeswanthpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Spillerne varmer op "frys"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spillerne varmer op "frys"  (Læst 4006 gange)
Marcell19
Lilleputspiller
*

Spillerne varmer op "frys"
« : 23 Maj 2013, 14:41 »

Jeg har det problem at flere gange om dagen fryser mit FM når der står at "Spillerne varmer op" altså på vej ind i en kamp. Det er mega irriterende og bliver nødt til at gemme før hver kamp.

Andre der har samme problem og måske en løsning ? Så ville jeg blive utrolig glaaaaaad!

hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: Spillerne varmer op "frys"
« Svar #1: 23 Maj 2013, 14:45 »

geninstallete spillet eller simulere kampene

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 23 Maj 2013, 14:52 »

Har prøvet at geninstallere spillet, hjælper ikke Skuffet

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 23 Maj 2013, 14:57 »

Hvordan fryser spillet? Får du en fejlkode? Kan du tvinge spillet til at lukke, lukker det af sig selv, eller bliver du nød til at slukke computeren?

Er problemet opstået lige pludselig, eller har det altid været det?

Build Me Up Buttercup!

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 23 Maj 2013, 15:01 »

Hvordan fryser spillet? Får du en fejlkode? Kan du tvinge spillet til at lukke, lukker det af sig selv, eller bliver du nød til at slukke computeren?

Er problemet opstået lige pludselig, eller har det altid været det?

Problemet kom lige pludselig efter et par måneder og har stået på lige siden. bliver nødt til at "Afslutte job" for at få det lukket, det kan sagtens tage 5 min før det spillet lukker ned, og så kommer der en boks op hvor der står at spillet ikke kunne genstartes, hvorefter jeg trykker ok, og så nogle gange starter det op af sig selv igen, andre gange sker der ikke mere. Meget sjælent kommer der en fejlkode op, kan ikke lige huske hvad der står og en eller to gange har jeg været nødsaget til at slukke computeren

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 23 Maj 2013, 15:19 »

Problemet kom lige pludselig efter et par måneder og har stået på lige siden. bliver nødt til at "Afslutte job" for at få det lukket, det kan sagtens tage 5 min før det spillet lukker ned, og så kommer der en boks op hvor der står at spillet ikke kunne genstartes, hvorefter jeg trykker ok, og så nogle gange starter det op af sig selv igen, andre gange sker der ikke mere. Meget sjælent kommer der en fejlkode op, kan ikke lige huske hvad der står og en eller to gange har jeg været nødsaget til at slukke computeren

Skriv altid fejlkoder ned. Det gør arbejdet så meget nemmere, for dem der skal hjælpe dig.

Der er dog nogle ting du skal prøve. Fx at slå "Vis tilskuere" fra i selve spillet. Derudover synes jeg du som eksperiment skal forsøge at slå 3d visning fra i indstillingerne og køre med 2d eller kommentatorer i et par af kampene (det er ikke nok at du bare ændrer det i kampen. Det skal gøres i indstillingerne).

Hvis dette løser problemet, men du gerne vil spille med 3d, så forsøg at opdatere din grafikkort driver.

En tredje metode, som delvist har løst et lignende problem for mig i FM12 er følgende (guiden er skrevet ud fra Vista og nyere, fordi jeg går ud fra, at det er det du har):
Tryk Start -> Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger (i Kategori visning) -> Mappeindstillinger
Vælg her fanen "Vis" og under avancerede indstillinger kan du nu trykke Vis skjulte filer og mapper og afslut med OK

Nu skal du finde den mappe du skal slette: Brugernavn (altså dit navn) -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings
Løser det ikke noget, så prøv med mappen "Football Manager 2013" (samme sted) i stedet.

Giv lige et heads up, hvis du sidder fast i noget eller det ikke afhjælper problemet.

Build Me Up Buttercup!

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 23 Maj 2013, 15:30 »

Mange tak for hurtigt svar!

Vil prøve mig frem og vende tilbage - Håber det hjælper!

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 24 Maj 2013, 09:46 »

Skriv altid fejlkoder ned. Det gør arbejdet så meget nemmere, for dem der skal hjælpe dig.

Der er dog nogle ting du skal prøve. Fx at slå "Vis tilskuere" fra i selve spillet. Derudover synes jeg du som eksperiment skal forsøge at slå 3d visning fra i indstillingerne og køre med 2d eller kommentatorer i et par af kampene (det er ikke nok at du bare ændrer det i kampen. Det skal gøres i indstillingerne).

Hvis dette løser problemet, men du gerne vil spille med 3d, så forsøg at opdatere din grafikkort driver.

En tredje metode, som delvist har løst et lignende problem for mig i FM12 er følgende (guiden er skrevet ud fra Vista og nyere, fordi jeg går ud fra, at det er det du har):
Tryk Start -> Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger (i Kategori visning) -> Mappeindstillinger
Vælg her fanen "Vis" og under avancerede indstillinger kan du nu trykke Vis skjulte filer og mapper og afslut med OK

Nu skal du finde den mappe du skal slette: Brugernavn (altså dit navn) -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings
Løser det ikke noget, så prøv med mappen "Football Manager 2013" (samme sted) i stedet.

Giv lige et heads up, hvis du sidder fast i noget eller det ikke afhjælper problemet.
"Jeg har nu fundet mapppen efter at have fuldt "Nu skal du finde den mappe du skal slette: Brugernavn (altså dit navn) -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings"og der ligger en mappe der hedder version 1302 med en masse filer ? hvad er det helt præcist der skal slettes ?

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 24 Maj 2013, 17:57 »

"Jeg har nu fundet mapppen efter at have fuldt "Nu skal du finde den mappe du skal slette: Brugernavn (altså dit navn) -> AppData -> Roaming -> Sports Interactive -> Football Manager 2013 -> Settings"og der ligger en mappe der hedder version 1302 med en masse filer ? hvad er det helt præcist der skal slettes ?

Du skal slette mappen "Settings"

Build Me Up Buttercup!

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 25 Maj 2013, 14:25 »

Du skal slette mappen "Settings"

Nu spørg jeg måske dumt, men hvad sletter man præcist så ? går det ud over en saves eller hvordan ?

Og tak for hjælpen! fedt folk hjælper hinanden!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #10: 25 Maj 2013, 14:51 »

Nu spørg jeg måske dumt, men hvad sletter man præcist så ? går det ud over en saves eller hvordan ?

Og tak for hjælpen! fedt folk hjælper hinanden!
nej det rør ikke noget ved dine saves og det Smiley

H A L A   M A D R I D!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 25 Maj 2013, 16:55 »

nej det rør ikke noget ved dine saves og det Smiley

Korrekt. Det sætter dog dine indstillinger tilbage til standard.

Build Me Up Buttercup!

Marcell19
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 26 Maj 2013, 11:47 »

har stadig problemet efter jeg har slettet mappen "settings" Skuffet virkelig øv ... og jeg hader virkelig at spille 2D, synes ikke der er den samme charme over spillet ved 2D Skuffet

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 26 Maj 2013, 14:41 »

Jeg har haft samme problem, så jeg slettede Settings. Nu når jeg skal starte et nyt save, så kan jeg kun vælge mellem disse 2:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Xvt71970.jpg.
Hvad kan jeg gøre for at få det tilbage som før?
Jeg har prøvet og gendanne mappen settings uden det hjalp

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #14: 27 Maj 2013, 15:14 »

Jeg har haft samme problem, så jeg slettede Settings. Nu når jeg skal starte et nyt save, så kan jeg kun vælge mellem disse 2:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Xvt71970.jpg.
Hvad kan jeg gøre for at få det tilbage som før?
Jeg har prøvet og gendanne mappen settings uden det hjalp
Det ser da rigtig nok ud?

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010