home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dit brugernavns oprindelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Dit brugernavns oprindelse?  (Læst 8565 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Dit brugernavns oprindelse?
« : 19 Maj 2013, 03:43 »

Dit brugernavns oprindelse?


Eftersom jeg nu nærmest har skiftet navn et hav af gange, tænkte jeg, at jeg pænt kunne give en forklaring på mit forhenværende og nuværende navn. Imens kunne vi så få en sjov, lille hyggetråd i gang hvor i prøver, så godt som i kan, at forklare hvad jeres tanker, eller mangel på samme, var for jeres valg af brugernavn.

Mit forhenværende navn, OnkelMorfar var et jeg fik for et par år siden på et andet site. Deres grundlag for at give mig det, var at jeg åbenbart virkede som en hyggeonkel og en gammel bessefar. Det endte så ud i det smukke navn OnkelMorfar, som jeg valgte at tage til mig. Dog følte jeg ikke at navnet var særligt fangende, selvom andre har ment til tider at det var. Så derfor har jeg nu valgt at ændre mit navn fuldstændig. OnkelMorfar er død og opstanden fra asken er Iznogood. Ikke en pind anderledes, men glad for at være sluppet af med et navn han ikke kunne lide, fra en dum tid. Navnet Iznogood er taget fra en tegneseriefigur. En lille hidsigprop. Se det er faktisk meget mere fangende end det andet. Hehe. Udover det tog jeg navnet da jeg elskede at læse den tegneserie da jeg var lille, samt at det er et navn der både er sjovt og lidt ondt (he's no good). Det passer mig en del bedre end det andet. Wink

Det var så min lidt nørklede historie. Af hvilken grund har i andre valgt jeres navn/e? Smiley

- Iznogood/Izzy
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #1: 19 Maj 2013, 04:01 »

Jeg hed oprindeligt LFC Freak, da jeg oprettede mig herinde, men jeg var 12 år gammel, og da jeg blev bare lidt ældre gik det op for mig, hvor dumt det lød, hahaha. Men det er vel det samme som de hotmails man lavede i den alder, de er heller ikke helt gode. Opstemt Det blev så bare til -LFC-, da jeg jo så er Liverpool-fan. Ellers har jeg overvejet ChrilleNord, som er en sammentrækning af mit kælenavn og starten af mit efternavn som jeg selv synes lyder enormt fangende! Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #2: 19 Maj 2013, 04:33 »

Tja.. tilbage i 2002 fik jeg efter min konfirmation købt mig min første computer som var "kun min", et par måneder senere var en ven på besøg som viste mig spillet Americas Army, som dengang var i en version 1.2 tror jeg, fedt spil elskede det i årevis... problemet var så at man skulle have et navn, og som den klovn jeg var anede jeg ikke hvad jeg skulle kalde mig selv.. så min ven foreslog at tage noget fra en TV serie, eneste jeg kunne komme i tanke om var Charmed (på dansk Heksene fra Warren Manor), hvor dansk TV dengang var på et punkt hvor Cole aka Belthazor, var herskeren af underverdenen, så det blev så derfra mit kom, desværre var det så i brug, og vi tilføjede et diskret DK i enden, først for at vi kunne identificere hinanden (vi var 4 gutter som spillede), og senere er det blevet brugt som nationalitet, men DK startede egentlig bare ud som "Dumme Knægte", fordi det var hvad vi blev kaldt af skolens inspektør når vi lavede ballade...

Det har holdt ved lige siden, og nu bruger jeg det både til mails og andre spil.

Hvis jeg skulle kalde mig noget andet ville det nok blive mit mellemnavn, Edvard, men af frygt for at blive kaldt Edward af engelsktalende venner, holder jeg mig lige fra det, til hele den dersens twilight farce, er drevet over...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #3: 19 Maj 2013, 06:42 »

Jeg er stor fan / researcher af Nordisk Mytologi, så jeg var ikke i tvivl om at mit brugernavn skulle komme derfra. Så det var egentlig bare at sortere en masse navne fra, og dermed endte jeg på Gungner da jeg syntes at det lød en anelse sejere end diverse andre navne Tunge
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #4: 19 Maj 2013, 08:17 »

Jeg er stor AB fan. Så det var ikke så svært og finde et brugernavn. René Henriksen er efter min mening den bedst spillende midterforsvarer Danmark har haft Wink Wink.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #5: 19 Maj 2013, 10:30 »

Jeg hed oprindeligt LFC Freak, da jeg oprettede mig herinde, men jeg var 12 år gammel, og da jeg blev bare lidt ældre gik det op for mig, hvor dumt det lød, hahaha. Men det er vel det samme som de hotmails man lavede i den alder, de er heller ikke helt gode. Opstemt

Alle har et eller andet latterligt navn fra de var yngre. Mit først nick på FmF var, som I ved, Hawk1nZ hvilket selvfølgelig er en awesomisering af mit efternavn og nuværende brugernavn. Galzgor, som mit nick var før jeg skiftede til Hawkins, er hvad mobilen skriver hvis den ikke er klar over at man kan hedde Hawkins. For Gazlgor er jo så meget mere brugt jo.

Jeg kan i øvrigt informere om at jeg, før FmF og CMF dagene har heddet hhv. The Undertaker på IRC, og man skulle næsten tro at jeg var/er arrogant, for mit allerførste nick, også på IRC, var Clever. So there.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #6: 19 Maj 2013, 10:37 »

Tja. Jeg hedder Anfield de fleste steder rundt omkring på nettet, på steam f. eks. og mange andre steder. Behøver jeg sige at det er fordi jeg er Liverpool fan? Men "Anfield" var i hvert fald taget herinde, så det blev til Anfield Road. Da jeg tog det navn svævede jeg i øvrigt i den vildfarelse at det rent faktisk VAR navnet på vores stadion...

Jeg har gentagne gange overvejet at skifte navn til Ralle_FM_Freak som jeg er begyndt at kalde mig rundt om på nettet nu. Det navn blev i øvrigt til et halvt år før jeg opdagede denne side. Men jeg har besluttet at det ligger for tæt op af sidens navn til at jeg synes det er en rigtig god ide!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #7: 19 Maj 2013, 10:55 »

Mit brugernavn kommer nok som et stort chok for mange. TheX var endda så meget i tvivl, så han spurgte mig i PB. Hedder du virkelig Hansen? Jeg kunne så svare ham tilbage, at det gør jeg ja.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #8: 19 Maj 2013, 10:58 »

Vanvittigt, det skulle da ellers være et ganske sjældent navn!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #9: 19 Maj 2013, 11:00 »

Newton Heath er en forstad til Greater Manchester, og Newton Heath LYR Football Club er det navn Manchester United først blev oprettet under i 1878. Deraf mit brugernavn.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #10: 19 Maj 2013, 11:04 »

At jeg kalder mig selv Metsu1 opstod ved noget af en tilfældighed.

Jeg skulle på et tidspunkt for lang tid siden finde et log-in til et andet site (kan ikke huske hvilket), hvor jeg ikke kunne komme på noget og mens jeg sad og tænkte, kørte fjernsynet i baggrunden med en eller anden ligegyldig fodboldkamp og træneren på det ene hold hed Bruno Metsu, hvilket jeg synes, var et sjov navn, så det endte med, at jeg oprettede brugernavnet Metsu1.

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #11: 19 Maj 2013, 11:31 »

Mit brugernavn er sammensat af tre elementer

Da jeg fandt på navnet syntes jeg det var en helt fantastisk lille cocktail af gode grunde, for dels var jeg vild med naturvidenskab, hvorfor et grundstof ikke er så dum en ide, men endnu bedre var, at jeg havde/har en labrador ved navn Pluto. Det kunne jo ikke blive bedre. Oven i det har jeg altid godt kunnet lide Disney, og Pluto er min favorit blandt de klassiske figurer fra kortfilmene.

Jeg har aldrig rigtig overvejet at skifte navn, for jeg synes egentlig meget godt om det. Nogle steder på nettet kalder jeg mig ved mit efternavn, da plutonium underligt nok er taget på de fleste engelsksprogede sider, og plutonium123 eller plutonium666 (nej, jeg er ikke djævletilbeder, men kan godt lide sangen Number of the Beast!) lyder dumt Tunge

Jeg har overvejet at få ændret det første bogstav til et stort 'p', da det er det alle skriver det med, når de skriver hele mit brugernavn, men det synes jeg alligevel er for banalt, og så kan jeg faktisk bedre lide at se det stå med småt Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #12: 19 Maj 2013, 11:36 »

plutonium666 (nej, jeg er ikke djævletilbeder, men kan godt lide sangen Number of the Beast!) lyder dumt Tunge

Well, det oprindelige number of the beast er 616 - man ændrede det da det var mere mundret med 666. Så det kan du rolig tage Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #13: 19 Maj 2013, 11:38 »

Så langt er jeg sgu aldrig dykket ned i djævletilbedelsens symboler Opstemt

Men fedt nok! Er bare blevet kontaktet på andre sider (én anden side) med spørgsmålet om jeg var djævletilbeder, for så ville han melde mig til admin Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #14: 19 Maj 2013, 11:39 »

Jeg spiller selv ishockey og har nummer 19 så hvorfor ikke NHL19 crazy
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010