home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Taktik-råd FM13
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Taktik-råd FM13  (Læst 114109 gange)
KingOfBarcelona
Gæst

Sv: Taktik-råd FM13
« Svar #90: 18 Dec 2012, 14:08 »

Hejsa.
Er der andre udover mig der har tager udfordringen op med Vitesse i den Hollandske liga (Hvis ja) har i så fundet en god taktik da jeg selv kæmper lidt med det?

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #91: 22 Dec 2012, 18:07 »

Hejsa.
Er der andre udover mig der har tager udfordringen op med Vitesse i den Hollandske liga (Hvis ja) har i så fundet en god taktik da jeg selv kæmper lidt med det?

Er klar over der er gået et par dage, men har du ik fundet ud af det endnu, så kig her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34575.msg1061824;topicseen#msg1061824

Smiley

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #92: 24 Dec 2012, 13:06 »

Mangler virkelig en taktik til Manchester City... Nogle der har haft succes med en god taktik til dem?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

-LFC-
Manager

« Svar #93: 24 Dec 2012, 18:26 »

Er der nogen der har haft succes med at dæmme op for indlæg?

Jeg har set et tydeligt mønster med, at det altid er en spiller der æder mine backs, går til baglinjen smider et indlæg ind i et område hvor jeg har masser af spillere, men alligevel kommer der en idiot frem til imellem dem og scorer på min sagesløse målmand. Jeg vil selv prøve at gøre noget ved det, men hvis nogen af jer har et råd, så er jeg glad. Smiley

God jul!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #94: 24 Dec 2012, 21:55 »

Er der nogen der har haft succes med at dæmme op for indlæg?

Jeg har set et tydeligt mønster med, at det altid er en spiller der æder mine backs, går til baglinjen smider et indlæg ind i et område hvor jeg har masser af spillere, men alligevel kommer der en idiot frem til imellem dem og scorer på min sagesløse målmand. Jeg vil selv prøve at gøre noget ved det, men hvis nogen af jer har et råd, så er jeg glad. Smiley

God jul!
Synes altid det hjælper at have hurtige backs- synes faktisk hurtighed (Hurtighed/acceleration) er noget af det vigtigste for en back, således backsne kan tage løb med frem og tilbage! Derudover kan det være en ulempe, at have backs til at løbe fremad ofte, hvis de ikke er hurtige nok. Når jeg spiller attack mod dårligere hold har jeg fremad løb på ofte, hvorimod jeg med min standard strategi har frem ad løb sat til nogle gange - specielt hvis backsne ikke er så hurtige - Glædelig jul Wink

-LFC-
Manager

« Svar #95: 24 Dec 2012, 22:05 »

Synes altid det hjælper at have hurtige backs- synes faktisk hurtighed (Hurtighed/acceleration) er noget af det vigtigste for en back, således backsne kan tage løb med frem og tilbage! Derudover kan det være en ulempe, at have backs til at løbe fremad ofte, hvis de ikke er hurtige nok. Når jeg spiller attack mod dårligere hold har jeg fremad løb på ofte, hvorimod jeg med min standard strategi har frem ad løb sat til nogle gange - specielt hvis backsne ikke er så hurtige - Glædelig jul Wink
Jamen jeg fatter virkeligt ingenting! Jeg er efterhånden nødt til at holde dem tilbage, for jeg har fremad løb på engang imellem mod dårligere hold. Har f.eks. lige spillet 2-2 hjemme mod Sporting med Sociedad, hvor de scorer begge mål på samme måde!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #96: 24 Dec 2012, 22:08 »

Jamen jeg fatter virkeligt ingenting! Jeg er efterhånden nødt til at holde dem tilbage, for jeg har fremad løb på engang imellem mod dårligere hold. Har f.eks. lige spillet 2-2 hjemme mod Sporting med Sociedad, hvor de scorer begge mål på samme måde!
kan godt se det kan blive en hovedpine - troede faktisk at det problem var løst med patchene - men helt sikkert det kan være en god ide ikke at lade dem løbe fremad hele tiden - gode stats i marking, pace og acceleration er ønskeligt

-LFC-
Manager

« Svar #97: 24 Dec 2012, 22:09 »

kan godt se det kan blive en hovedpine - troede faktisk at det problem var løst med patchene - men helt sikkert det kan være en god ide ikke at lade dem løbe fremad hele tiden - gode stats i marking, pace og acceleration er ønskeligt
Nu har jeg sat min højreback som ikke er så god til at holde sig tilbage hele tiden, mens min venstre back er blevet på engang imellem. Samtidigt med, at jeg har sat mine fløje til at markere modstanderens fløje.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #98: 24 Dec 2012, 22:14 »

Nu har jeg sat min højreback som ikke er så god til at holde sig tilbage hele tiden, mens min venstre back er blevet på engang imellem. Samtidigt med, at jeg har sat mine fløje til at markere modstanderens fløje.
Tror det er bedst at lade backs markere fløje, da modstanderens backs jo også kan komme med frem eller i overlap! Hvis du selv er favorit kan du spille angrebsfodbold, men hvis du ikke er det skal man nok passe på - husk også at det kan være en god ide at spille flydende, hvis du er undertippet Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #99: 24 Dec 2012, 22:18 »

Tror det er bedst at lade backs markere fløje, da modstanderens backs jo også kan komme med frem eller i overlap! Hvis du selv er favorit kan du spille angrebsfodbold, men hvis du ikke er det skal man nok passe på - husk også at det kan være en god ide at spille flydende, hvis du er undertippet Smiley
Jeg er jo ikke andet end et lunkent midterhold, så jeg spiller for det meste flydende. Jeg vil dog eksperimentere lidt med en stift tilgang til tingene, når jeg er favorit. Men jeg tweaker lidt hist og her, og håber på det virker, selvom jeg simpelthen nægter at tro på, at det ikke er en bug med de evindelige indlæg. Tunge

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #100: 24 Dec 2012, 22:21 »

Jeg er jo ikke andet end et lunkent midterhold, så jeg spiller for det meste flydende. Jeg vil dog eksperimentere lidt med en stift tilgang til tingene, når jeg er favorit. Men jeg tweaker lidt hist og her, og håber på det virker, selvom jeg simpelthen nægter at tro på, at det ikke er en bug med de evindelige indlæg. Tunge
Helt kart at det har været opfattet som en bug også på SIs forum! Og det skulle være rettet crazy

-LFC-
Manager

« Svar #101: 24 Dec 2012, 22:24 »

Håhå... jeg spiller nu ude mod Villarreal, denne gang var det ikke efter et indlæg, men simpelthen direkte på indlæg... ej, men forhelvede...

EDIT: Godt jeg så kan score til 2-1, mens jeg whiner her! Opstemt

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #102: 24 Dec 2012, 22:47 »

Håhå... jeg spiller nu ude mod Villarreal, denne gang var det ikke efter et indlæg, men simpelthen direkte på indlæg... ej, men forhelvede...

EDIT: Godt jeg så kan score til 2-1, mens jeg whiner her! Opstemt
Tillykke - det går fint for mig med at dæmme op på indlæg synes jeg

-LFC-
Manager

« Svar #103: 24 Dec 2012, 22:52 »

Tillykke - det går fint for mig med at dæmme op på indlæg synes jeg
Jeg kæmper videre! Opstemt

Jeg vil vende tilbage om et par kampe, andre med input til hvordan de har dæmmet op for indlæg er jeg også meget lydhøre for!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #104: 24 Dec 2012, 23:23 »

Jeg kæmper videre! Opstemt

Jeg vil vende tilbage om et par kampe, andre med input til hvordan de har dæmmet op for indlæg er jeg også meget lydhøre for!
synes normalt at the nike defence a la Mourinho virker rigtig godt, hvorefter man ikke lukker mange mål ind - altså med mentalitet (slider går fra 1-20) på 6 og 8 hakker og backs på 10 samt 1 hak mellem hver kæde virker rigtig godt! Smiley bare husk disse indstillinger er til en standard strategi  Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010