home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  1 Bruger, 483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Taktik-råd FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Taktik-råd FM13  (Læst 114196 gange)
Arsenal9
Juniorspiller
**

Sv: Taktik-råd FM13
« Svar #165: 27 Feb 2013, 19:32 »

Det var det jeg har læst Wink

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #166: 27 Feb 2013, 19:34 »

Ahh det er vel nærmere at man spiller den ene som cover, så han falder lidt dybere og netop samler de løb i dybden op..

Kan du ikke poste SS af din taktik. Både formationen og TI..

Så kan man bedre komme med lidt gode råd
Er lige blevet færdig med sæsonen, så er igang med at lave en ny taktik. Den gammel så således ud:

Den nye:

Arsenal9
Juniorspiller
**

« Svar #167: 27 Feb 2013, 22:15 »

Mine erfaringer siger, at det hjælper at stille sig dybt, det lokker dem frem og giver mere rum bag dem til den direkte stikning. Smiley

Hvilke en aflevering stil kører du så med? Smiley

Det med at du trækker dig længere tilbage gør du det inde under udråb eller er det den defensive linje? Smiley

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #168: 27 Feb 2013, 22:57 »

Ham ankermanden ser ud til at have løst mit problem.

Edit:
Update: Endte med at kun lukke 20 mål ind i PL, mens jeg samtidig fik scoret 106 mål. Så den høje forsvarslinie kan godt fungere. :-)
« Seneste Redigering: 28 Feb 2013, 18:30 af Boerre » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #169: 03 Mar 2013, 20:29 »

Hej freaks Smiley
- jeg har overvejet at starte et save med arsenal (igen) og har tænkt på at stille op i en 4-2-3-1 i en smal offensiv.
hvordan ville i i fordele rollerne på midtbanen, offensiv og angrebet? Opstemt
på forhånd tak Smiley

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #170: 03 Mar 2013, 20:46 »

Hej freaks Smiley
- jeg har overvejet at starte et save med arsenal (igen) og har tænkt på at stille op i en 4-2-3-1 i en smal offensiv.
hvordan ville i i fordele rollerne på midtbanen, offensiv og angrebet? Opstemt
på forhånd tak Smiley
Jeg vil nu nok hellere benytte en bred 4-2-3-1, da Arsenal har gode kanter og disse kan med fordel benyttes som wings.  På midtbanen kan du centralt spille med en dybtliggende playmaker på support og en avanceret playmaker på support. På den offensive midtbane synes jeg du skal spille med wings på offensiv/attack Den offensive centrale midt sættes på support, og skarpretteren oppe foran bør være offensiv. Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #171: 03 Mar 2013, 20:53 »

Jeg vil nu nok hellere benytte en bred 4-2-3-1, da Arsenal har gode kanter og disse kan med fordel benyttes som wings.  På midtbanen kan du centralt spille med en dybtliggende playmaker på support og en avanceret playmaker på support. På den offensive midtbane synes jeg du skal spille med wings på offensiv/attack Den offensive centrale midt sættes på support, og skarpretteren oppe foran bør være offensiv. Smiley

jamen syntes bare at jeg har prøvet det så mange gange med arsenal og det ikke fordi det er så godt syntes jeg også kunne jeg god tænke mig at prøve noget nyt, da jeg vil hente nogle spillere så min taktik passer til spillerne Smiley så hvis du skal give et bud på nogle roller til de offensive? Opstemt

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #172: 03 Mar 2013, 21:23 »

jamen syntes bare at jeg har prøvet det så mange gange med arsenal og det ikke fordi det er så godt syntes jeg også kunne jeg god tænke mig at prøve noget nyt, da jeg vil hente nogle spillere så min taktik passer til spillerne Smiley så hvis du skal give et bud på nogle roller til de offensive? Opstemt
vil sætte to af de offensive midtbaner til offensiv og en på support- angriberen som offensiv

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #173: 03 Mar 2013, 22:20 »

vil sætte to af de offensive midtbaner til offensiv og en på support- angriberen som offensiv
takker Smiley

H A L A   M A D R I D!

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 05 Mar 2013, 14:17 »

jeg skaber næsten ikke nogle chancer og når jeg gør så brænder mine spillere. hvis jeg gør så de ikke må skyde udefra skaber de intet, så derfor sætter jeg den bare altid på at de skal få den ind i feltet, og ændre ikke noget inde ved spillernes instrukser. men de skaber næsten ingen gode chancer og når de enlig gør, så brænder de så det er helt sindsygt. spiller med 2 fremskudte eller 1 fremskudt og en trequartista. jeg spiller i de lavere rækker så har derfor ikke penge til at forstærkningen.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 14:31 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

Vinokourov
Manager

« Svar #175: 05 Mar 2013, 14:36 »

jeg skaber næsten ikke nogle chancer og når jeg gør så brænder mine spillere. hvis jeg gør så de ikke må skyde udefra skaber de intet, så derfor sætter jeg den bare altid på at de skal få den ind i feltet, og ændre ikke noget inde ved spillernes instrukser. men de skaber næsten ingen gode chancer og når de enlig gør, så brænder de så det er helt sindsygt. spiller med 2 fremskudte eller 1 fremskudt og en trequartista. jeg spiller i de lavere rækker så har derfor ikke penge til at forstærkningen.
Det lyder som om, at du ikke får dine spillere til at løbe for hinanden. Måske du skulle give dem lidt mere frihed?
En anden ting er dine backs. De har altid været utroligt vigtige for at skabe overtal på kanterne. Er de offensive ved dig? Hvis ikke, kunne det være en idé. Bare sæt dem til at være offensive - de skal nok komme med hjem igen.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 05 Mar 2013, 14:46 »

er ikke sikker på at det vil gå godt hvis jeg gav dem mere frihed men giver det gerne et skud. backsne har jeg ikke offensive så det vil jeg også prøve.

Brøndby IF!!!!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 05 Mar 2013, 14:49 »

Tag et billede af din taktik og upload den herind, så vil jeg gerne hjælpe.

Vinokourov
Manager

« Svar #178: 05 Mar 2013, 14:59 »

er ikke sikker på at det vil gå godt hvis jeg gav dem mere frihed men giver det gerne et skud. backsne har jeg ikke offensive så det vil jeg også prøve.
Nej, du har måske ret i, at frihed ikke er godt i de lavere rækker. Men synes, du skal prøve dig med lidt mere offensive backs og så eventuelt en defensiv midtbane til at trække tilbage, såfremt backsne ikke når hjem. Det er dog min erfaring, at lige meget hvor offensive, man gør backsne, kommer de med hjem igen uden de store forsinkelser.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #179: 05 Mar 2013, 15:30 »

Spiller du 4-4-1-1, 4-4-2, 4-2-3-1 eller hvad spiller du?

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010