home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 252299 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #2700: 16 Jun 2010, 14:02 »

Nu er HHX jo ikke gymnasiet Smiley Hvis der menes gymnasiet i citatet, så gælder kun gymnasiet, og ikke andre gymnasielle uddannelser som HTX og HHX. Smiley Selv mener jeg dog at det kun burde være for gymnasielle uddannelser, dermed inkluderet STX, HHX, HTX og HF, da de alle er gymnasielle uddannelser der lukker op til nogenlunde det samme Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2701: 16 Jun 2010, 14:08 »

HHX er et handelsgymnasium og dermed også et gymnasium.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2702: 16 Jun 2010, 14:12 »

Jeg betvivler skam ikke at HHX er en form for gymnasium Smiley Helt ligesom HTX på sin vis er det Smiley Men med "Gymnasium" menes blot gymnasiet og ikke de andre Wink HHX og HTX betyder jo Højere Handels Eksamen og Højere Teknisk Eksamen

Enged
Gæst

« Svar #2703: 16 Jun 2010, 14:13 »

HHX er et handelsgymnasium og dermed også et gymnasium.
Som så gør det til en gymnasiel uddannelse, men når man siger "Jeg går på gymnasiet" så mener 9/10 jo STX.

Der er kun én hue og den er rød!

Legenden
Manager

« Svar #2704: 16 Jun 2010, 14:15 »

Der er ellers en af mine venner, der har en blå. Så er der vel heller ikke kun en hue?  Kys

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2705: 16 Jun 2010, 14:23 »

Som så gør det til en gymnasiel uddannelse, men når man siger "Jeg går på gymnasiet" så mener 9/10 jo STX.

Har du beviser eller er det bare 9/10 af dine venner som mener det. Også må i bare indse at der findes mere end én slags gymnasium. Og flere forskellige huer og den blå er og bliver den rigtige efter min mening.

Denne diskution omkring kan blive ved da dem der får rød hue holder med den røde og dem der får blå inkl. mig selv holder med den blå. Og sådan vil det altid være.

Når jeg siger flere forskellige gymnasier er det fordi jeg deler dem op i:

STX - Alment gymnasium
HHX - Handelsgymnasium
HTX - Tekniskgymnasium

også er der hf, hg og andet som ikke er et gymnasium.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2010, 14:25 af bettepjevs » Logged

Enged
Gæst

« Svar #2706: 16 Jun 2010, 14:34 »

Der er ellers en af mine venner, der har en blå. Så er der vel heller ikke kun en hue?  Kys
Det er ikke en hue han har så Wink
Har du beviser eller er det bare 9/10 af dine venner som mener det. Også må i bare indse at der findes mere end én slags gymnasium. Og flere forskellige huer og den blå er og bliver den rigtige efter min mening.

Denne diskution omkring kan blive ved da dem der får rød hue holder med den røde og dem der får blå inkl. mig selv holder med den blå. Og sådan vil det altid være.

Når jeg siger flere forskellige gymnasier er det fordi jeg deler dem op i:

STX - Alment gymnasium
HHX - Handelsgymnasium
HTX - Tekniskgymnasium

også er der hf, hg og andet som ikke er et gymnasium.
Det er selvfølgelig ikke noget jeg har lavet statistik over, men det er som sådan bare jeg synes det virker.
Det vi begge siger, og Swizz går da endda slet ikke på STX, er jo at HTX og HHX er gymnasielle uddannelser, men når termet 'gymnasium' bliver brugt, så er det STX der bliver snakket om.
HF er også en gymnasiel uddannelse. Du har samme muligheder som på de andre, det kræver bare at du har haft de rigtige fag på de rigtige niveauer.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2707: 16 Jun 2010, 14:39 »

Det er ikke en hue han har så ;)Det er selvfølgelig ikke noget jeg har lavet statistik over, men det er som sådan bare jeg synes det virker.
Det vi begge siger, og Swizz går da endda slet ikke på STX, er jo at HTX og HHX er gymnasielle uddannelser, men når termet 'gymnasium' bliver brugt, så er det STX der bliver snakket om.
HF er også en gymnasiel uddannelse. Du har samme muligheder som på de andre, det kræver bare at du har haft de rigtige fag på de rigtige niveauer.

Præcis Wink

ZyXEL
Juniorspiller
**

« Svar #2708: 16 Jun 2010, 20:22 »

Så fik jeg afsluttet mine eksamener i dag med et 12-tal i dansk. Det vil sige, at min høst indtil videre ser således ud:

Projekt: 12
Geografi: 10
Engelsk: 10
Kristendom: 12
Fysik: 10
Dansk: 12

Dvs. et snit på 11. Kunne være fedt, hvis jeg nu kunne holde det når jeg har fået resten af mine skriftlige. Smiley

FCM - Min kærlighed!

Don Abramovich
Manager

« Svar #2709: 16 Jun 2010, 20:30 »

Dansk: 12
Engelsk: 12
Tysk: 10

Ved ikke med de skriftlige, men min dansklærer sagde til mig i dag, at min diktat og læseprøve var gået meget godt. Hvad det betyder finder jeg ud af d. 23., men mon ikke det bliver til 10 eller 12 Wink
« Seneste Redigering: 16 Jun 2010, 20:55 af Don Abramovich » Logged

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #2710: 16 Jun 2010, 20:35 »

Mundtlig dansk: 12
Mundtlig engelsk: 12
Geografi: 10
Skriftlig fremstilling: 12 & 10 i orden
Læseprøve: 10
Skriftlig engelsk: 10
Diktat: 7 (én fejl fra 10 - bittert!)
Matematik: Ukendt & Ukendt (Men jeg tror på minimum 10-10)

Det skal så lige siges det er FSA'er, men jeg er stadig ret godt tilfreds.. Særligt med fysik. Der var et 4-tal forventet :p

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AFC
Manager

« Svar #2711: 16 Jun 2010, 20:59 »

Jeg skal som sagt op til kristendomseksamen imorgen. Kan I fortælle mig hvordan den foregår? Jeg ved godt der er afsat 40 min. forberedelse, og så 20 min. eksamination, men hvad kan spørgsmålet generelt lyde på og får man nogle tekster med til spørgsmålet?

Culés
Lilleputspiller
*

« Svar #2712: 16 Jun 2010, 21:53 »

Yo. Hvor meget skal man gå op i en mundtlig matematik årsprøve (1.G, A-niveau)? Smiley

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #2713: 16 Jun 2010, 22:05 »

Yo. Hvor meget skal man gå op i en mundtlig matematik årsprøve (1.G, A-niveau)? Smiley

Jeg ved godt man normalt plejer at sige at de fag man ikke afslutter og specielt årsprøver er lige meget. Dog vil jeg mene at hvis du gør det godt og får feks 10, så har din lærer et ret god indtryk af at du forstår Mat og dermed give dig en gode karaktere mundligt. Specielt hvis du er en som ikke siger så meget i timerne er den vigtig. Men hvis den nu går skidt har du 2 år til at give din lærer et bedre indtryk, så den er på ingen måde alt afgørende. Så konklusionen må være: Hvis du siger meget i timerne så den knap så vigtig, hvis du er mere den stille type så er den ret så vigtig.

Robuni
Gæst

« Svar #2714: 16 Jun 2010, 22:57 »

Hej

Jeg sidder lige her og kigger notater igennem en sidste gang inden fysik eksamen imorgen, og så slog det mig..
Hvad betyder en parentes i en kemisk formel som fx Ca(OH)2?

Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010