home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 252577 gange)
Legenden
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #2625: 13 Jun 2010, 13:36 »

Ja det er folkeskolen.
I så fald har jeg virkelig ingen idé Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ben92
Gæst

« Svar #2626: 13 Jun 2010, 13:36 »

Nogen råd til mundtlig samfundsfag eksamen(1.g)?

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #2627: 13 Jun 2010, 13:51 »

Hav styr på litteraturen, brug begreberne og styr samtalen selv.

Ligesom i alle andre fag.

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #2628: 13 Jun 2010, 14:14 »

Nogen råd til mundtlig samfundsfag eksamen(1.g)?

jeg vil også sige, det vigtigste er at have styr på begreberne  og bruge dem flittigt...

fik 10 i årsprøve sidsteår (A-niv.), og jeg fik at vide, at jeg gerne måtte bruge flere begreber Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2629: 13 Jun 2010, 19:20 »

Heps! Sidder her og skal til mundtlig matematik imorgen klokken 8. Jeg går i 10. klasse.

Jeg har hørt at prøven er ligesom fysik/kemi i folkeren, men hvor lang tid er det nu man er oppe? Grin

Og ellers nogen gode råd, både til forberedelse og til når man er inde. Vil gerne op på 7. Wink

Danielsen
Manager

« Svar #2630: 13 Jun 2010, 19:24 »

Heps! Sidder her og skal til mundtlig matematik imorgen klokken 8. Jeg går i 10. klasse.
Jeg har hørt at prøven er ligesom fysik/kemi i folkeren, men hvor lang tid er det nu man er oppe? Grin

Cirka halvanden time Smiley - Alt afhængig af, hvor godt det går.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 19:26 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Ben92
Gæst

« Svar #2631: 13 Jun 2010, 19:29 »

Og ellers nogen gode råd, både til forberedelse og til når man er inde. Vil gerne op på 7. Wink
Ja, ca. halvanden time. Bare tag det med ro, det er faktisk overraskende hyggeligt. Nu ved jeg ikke om det foregår på samme måde, som da jeg var op sidste år, men her kunne man selv lave det, man ville udfra nogle tabeller og andet materiale man fik. Bare lyd som du har styr på det. Jeg havde lavet noget forkert, fandt jeg ud af senere, men de tjekkede ikke det igennem, fordi jeg lød overbevisende i min forklaring af det. Selvfølgelig var jeg ikke helt ude i skoven, men helt rigtig var det ikke, og jeg fik 12. Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2632: 13 Jun 2010, 19:35 »

Cirka halvanden time Smiley - Alt afhængig af, hvor godt det går.
Ja, ca. halvanden time. Bare tag det med ro, det er faktisk overraskende hyggeligt. Nu ved jeg ikke om det foregår på samme måde, som da jeg var op sidste år, men her kunne man selv lave det, man ville udfra nogle tabeller og andet materiale man fik. Bare lyd som du har styr på det. Jeg havde lavet noget forkert, fandt jeg ud af senere, men de tjekkede ikke det igennem, fordi jeg lød overbevisende i min forklaring af det. Selvfølgelig var jeg ikke helt ude i skoven, men helt rigtig var det ikke, og jeg fik 12. Opstemt

Tak skal i have. Thumbs Up

Husker også fysikeksamen som ret "hyggelig" da jeg først havde fundet ud af at det ikke var så slemt, så jeg håber at jeg trækker noget jeg kan forholde mig til igen. Hvor god tid har man til at gøre sine ting klar, for det er da nogen resultater man skal vise, ikke? Altså hvis man foreksempel har om noget med seertal, så kan man jo sammenligne, har man så god tid til at lave de sammenligninger, eller skal man bare fortælle hvad man ville gøre?

Det med at få ting til at lyde klogt, det tror jeg jeg er ret god til. Grin

AFC
Manager

« Svar #2633: 13 Jun 2010, 19:36 »

Nogle gode råd til dansk eksamen i morgen? Er god nok til at analysere, men er der nogle gode råd man kan gøre som kan trække op i karakteren?

Ben92
Gæst

« Svar #2634: 13 Jun 2010, 19:41 »

Tak skal i have. Thumbs Up

Husker også fysikeksamen som ret "hyggelig" da jeg først havde fundet ud af at det ikke var så slemt, så jeg håber at jeg trækker noget jeg kan forholde mig til igen. Hvor god tid har man til at gøre sine ting klar, for det er da nogen resultater man skal vise, ikke? Altså hvis man foreksempel har om noget med seertal, så kan man jo sammenligne, har man så god tid til at lave de sammenligninger, eller skal man bare fortælle hvad man ville gøre?

Det med at få ting til at lyde klogt, det tror jeg jeg er ret god til. Grin
Synes man har meget god til. Kan huske jeg noget fik med løbetider på en 100 meter, for en klasse. Kan huske jeg først regnede gennemsnittet for drengene og pigerne, og derefter hvor mange procent hurtigere drengene var. Derefter fik jeg nogle andre tal, hvor jeg vist nok tegnede et par tabeller til, eller sådan noget.. Også var der nogle andre opgaver, med nogle ligninger og grafer og sådan.. Ikke så slemt igen.. Jeg havde i hvert faldt rimelige tid, men jeg er så også rimelig god til matematik, eller jeg var.. Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #2635: 13 Jun 2010, 19:45 »

Nogle gode råd til dansk eksamen i morgen? Er god nok til at analysere, men er der nogle gode råd man kan gøre som kan trække op i karakteren?
HUSK at fortolke, det er fortolkningen, der trækker en op Wink

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager

« Svar #2636: 13 Jun 2010, 19:49 »

HUSK at fortolke, det er fortolkningen, der trækker en op Wink
Hvad mener du med at fortolke? Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2637: 13 Jun 2010, 19:52 »

Synes man har meget god til. Kan huske jeg noget fik med løbetider på en 100 meter, for en klasse. Kan huske jeg først regnede gennemsnittet for drengene og pigerne, og derefter hvor mange procent hurtigere drengene var. Derefter fik jeg nogle andre tal, hvor jeg vist nok tegnede et par tabeller til, eller sådan noget.. Også var der nogle andre opgaver, med nogle ligninger og grafer og sådan.. Ikke så slemt igen.. Jeg havde i hvert faldt rimelige tid, men jeg er så også rimelig god til matematik, eller jeg var.. Opstemt

Super, jeg tager det med mig imorgen. Så håber jeg at det forløber behageligt. Er bare pænt nervøs, eftersom jeg intet har lært i matematik i år, jeg har ikke haft den bedste lærer crazy

Hvad mener du med at fortolke? Smiley

Du er lidt på skideren hvis du i 9. klasse ikke har prøvet at fortolke en tekst. Wink

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #2638: 13 Jun 2010, 20:04 »

Hvor lang tid er det nu man har i forberedelsen til historie eksamen? (9.kl.)

:-)

Ben92
Gæst

« Svar #2639: 13 Jun 2010, 20:10 »

Hvor lang tid er det nu man har i forberedelsen til historie eksamen? (9.kl.)
40 min. havde jeg, men det er to år siden..

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010