home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 240315 gange)
Gosser
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #60: 08 Maj 2006, 16:27 »

Ja, det var så endnu en fejl...  Ubeslutsom

Btw, sagde du ikke i gennemgik den med læreren? Huh

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #61: 08 Maj 2006, 16:34 »

Sikker på at Ganske vidst skulle rettes til ganske VIST? Tror altså bar den skulle blive som den stod?

Og var jeg den eneste der ikke kunne finde en eneste rettelse i de 3 sidste linier Rullende Øjne

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Gosser
Manager

« Svar #62: 08 Maj 2006, 16:37 »

Sikker på at Ganske vidst skulle rettes til ganske VIST? Tror altså bar den skulle blive som den stod?

Og var jeg den eneste der ikke kunne finde en eneste rettelse i de 3 sidste linier Rullende Øjne

Stod der ikke "vist", og det skulle man så rette til "vidst"? Huh

Nej, det var du ikke Peace

Zone 43
Manager

« Svar #63: 08 Maj 2006, 16:37 »

Jeg missede min engelsk stil/retstavning pga. den bus jeg skulle med ikke kunne køre  ticked off

Tilgengæld klarede jeg min Danske diktat rimelig godt, synes jeg selv Smiley

I morgen hedder den Mat og Onsdag et eller andet med Dansk også er der dømt WEEKEND Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #64: 08 Maj 2006, 16:38 »

Stod der ikke "vist", og det skulle man så rette til "vidst"? Huh

Nej, det var du ikke Peace

Nej der stod "vidst", men lod den bare stå, for ellers lyder det da som om det er blevet "vist" af en person?
Datid af vise

Jeg hader når der er sårn 3 linier. For man ved bar man har overset noget:D Hehe

Gosser
Manager

« Svar #65: 08 Maj 2006, 16:40 »

Nej der stod "vidst", men lod den bare stå, for ellers lyder det da som om det er blevet "vist" af en person?
Datid af vise

Jeg hader når der er sårn 3 linier. For man ved bar man har overset noget Opstemt Hehe

Tja, ellers er det bare for at få en til at tro at man har glemt noget? Rullende Øjne

Hmm.. Kan ikke forstå det med vist/vidst, for jeg rettede den vidst nok, men jeg rettede det til "vi[b]d[/]st" Peace

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #66: 08 Maj 2006, 16:42 »

Jah det er det nok(:

Heh. ER næsten sikker på den stod VIDST ?

Sys den virkede længere end den plejer? Sys ikk man havde så lang tid til at rette i som sædvanlig?

Gosser
Manager

« Svar #67: 08 Maj 2006, 16:43 »

Jah det er det nok(:

Sys den virkede længere end den plejer? Sys ikk man havde så lang tid til at rette i som sædvanlig?

Jeg sad nu og læste den igennem mange gange, og kiggede de fleste ord i ordbogen Grin

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 08 Maj 2006, 16:44 »

Har fundet nedestående bid fra Politikens eletroniske ordbod, og jeg har tilladt mig at markere den interessante passage :-)

ganske1 [ZgansgS] adj. 1. (ældre): som omfatter det hele af noget = HEL d den ganske dag ·  det ganske land ! ¯ omdannet af nedertysk el. tysk ganz 'hel, fuldstændig'

ganske2 [ZgansgS] adv. 1. i allerhøjeste grad = FULDSTÆNDIG, FULDKOMMEN, HELT, ALDELES d jeg er ganske enig med dig ·  det var noget ganske andet ·  hun står ganske alene med problemet ·  sagen er ganske enkel ·  det ser ganske enkelt ud · i meget høj grad = SÆRDELES d der er kun ganske få pladser tilbage ·  det ser ganske godt ud ·  hun er ganske dejlig ·  han har det ganske fortræffeligt ·  det er ganske vist at historien er sand · i nogenlunde høj grad = TEMMELIG, NOGENLUNDE, RIMELIG d han har det ganske godt ·  han tjener ganske mange penge · ganske vist ..., men udtryk for at noget forholder sig på en bestemt måde, men at man også ser tingene på en anden måde d ganske vist havde han fået løn, men han havde jo en del ekstra udgifter i denne uge ·  du kan ganske vist ikke gøre for det, men det er ærgerligt alligevel ! ¯ afl. af ganske1

mvh,
mathias

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #69: 08 Maj 2006, 16:45 »

Jeg er ret sikker på at ganske vidst skal rettes til ganske vist. En af mine venner fik lov til at se den sidste opgave, den ret selv tekst, og der sagde han at han ikke havde nogen fejl, også spurgte jeg om han havde rettet den, og det havde han. Smiley

Karla
Ynglingespiller

« Svar #70: 08 Maj 2006, 16:45 »

Jah det er det nok(:

Jeg er HELT enig. Normalt sidder jeg og glor i de sidste 20 minutter, men denne gang havde jeg pisse travlt hele prøven igennem. Jeg tror det var fordi man skulle skrive det hele i de der "ekstraopgaver"  Ubeslutsom

KF
Landsholdsspiller

« Svar #71: 08 Maj 2006, 16:53 »

Pyha, diktat... Godt man er færdig med det. Der findes ikke noget mere kedeligt.

Jeg får at vide, om jeg skal op til eksamen på torsdag, men jeg skal under alle omstændigheder op til firs årsprøver - mundtlige og skriftlige.

Det bliver ikke sjovt =).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 08 Maj 2006, 16:57 »

Pyha, diktat... Godt man er færdig med det. Der findes ikke noget mere kedeligt.

Jeg får at vide, om jeg skal op til eksamen på torsdag, men jeg skal under alle omstændigheder op til firs årsprøver - mundtlige og skriftlige.

Det bliver ikke sjovt =).

1.g?

Hvis ja, hvordan er det så eksamen fungerer? Gymnasiereformen har jo gjort min viden forældet :-)

mvh,
mathias

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #73: 08 Maj 2006, 16:58 »

Jeg er HELT enig. Normalt sidder jeg og glor i de sidste 20 minutter, men denne gang havde jeg pisse travlt hele prøven igennem. Jeg tror det var fordi man skulle skrive det hele i de der "ekstraopgaver"  Ubeslutsom

Men i hvert fald rart den er overstået ! Heh. Nogen der ved hvornår vi får den tilbage?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #74: 08 Maj 2006, 17:00 »

1.g?

Hvis ja, hvordan er det så eksamen fungerer? Gymnasiereformen har jo gjort min viden forældet :-)

mvh,
mathias

Jeg er ikke hippie! - 1. års HH :-).

Anyway, vi har stortset intet fået at vide om det endnu. Vores ultra-forvirrede matematiklærer snakkede om noget med at trække et emne i matematikbogen, men skulle undre mig, hvis han har ret :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010