home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 240947 gange)
Thore
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #360: 08 Jun 2006, 21:44 »

Sooooodan Thore, et værdigt medlem af Danmarks klogeste crew Wink

Hehe det skal måske være et slogan for FMFreaks  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #361: 08 Jun 2006, 21:47 »

Er det sådan noget valgfag?

Ja Opstemt

Freak
Gæst

« Svar #362: 08 Jun 2006, 21:49 »

Ja Opstemt
Var også altid glad for hjemkundsskab (ligeså glad som for mad Grin), men på min skole kan man ikke vælge det som valgfag.

Gosser
Manager

« Svar #363: 08 Jun 2006, 21:54 »

Var også altid glad for hjemkundsskab (ligeså glad som for mad Grin), men på min skole kan man ikke vælge det som valgfag.

Ja, det var nu et hygge fag Græder

Ligesom drama og billedekunst, hold kæft vi havde det sjovt Smiley

Freak
Gæst

« Svar #364: 08 Jun 2006, 21:57 »

Ja, det var nu et hygge fag Græder

Ligesom drama og billedekunst, hold kæft vi havde det sjovt Smiley
Har altid godt kunne tænke mig at have drama, men det kan man (heller) ikke ha' på min skole.
Har altid hadet billedkunst, men det var måske fordi vores lærer var en klovn.

Gosser
Manager

« Svar #365: 08 Jun 2006, 22:02 »

Har altid godt kunne tænke mig at have drama, men det kan man (heller) ikke ha' på min skole.
Har altid hadet billedkunst, men det var måske fordi vores lærer var en klovn.

Vi spolerede altid dramastykket, vi var nogle møgunger var vi Grin
Billedekunst var nu sjovt, men jeg tror det havde noget ed vores lærer at gøre! Han var simpelthen så sjov, men han måtte stoppe på skolen, da han følte sig mobbet af eleverne Ubeslutsom

Freak
Gæst

« Svar #366: 08 Jun 2006, 22:18 »

Billedekunst var nu sjovt, men jeg tror det havde noget ed vores lærer at gøre! Han var simpelthen så sjov, men han måtte stoppe på skolen, da han følte sig mobbet af eleverne Ubeslutsom
Ufedt..
Indlæg nummer hundrede!
Jeg vil gerne sige tak til mit store forbillede, som har hjulpet mig til at opnå dette.

Zone 43
Manager

« Svar #367: 09 Jun 2006, 15:10 »

Du var måske den værste Cool  Djævel

btw. scorede et 5-tal i engelsk i dag.. Sikke god jeg er til fremmed sprog Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #368: 09 Jun 2006, 17:56 »

Ufedt..
Indlæg nummer hundrede!
Jeg vil gerne sige tak til mit store forbillede, som har hjulpet mig til at opnå dette.

Benny Gall, eller mig?

Gosser
Manager

« Svar #369: 09 Jun 2006, 17:56 »

btw. scorede et 5-tal i engelsk i dag.. Sikke god jeg er til fremmed sprog Grin

Thumbs up Thumbs Up

Welling
Gæst

« Svar #370: 13 Jun 2006, 10:45 »

Jeg var oppe i mundtlig matematik i dag, og fik desværre kun et 10-tal. Og er du gal, hvor blev jeg rasende! Min lærer fattede ingenting af, hvad jeg prøvede at forklare ham.

Da vi var inde til selve eksamen, brugte jeg 100 år på, at forklare ham det. Til sidst gav ham mig da også ret, men da jeg kom ind og skulle modtage min karakter begyndte han igen, at ævle om den her løsning. Efter at have diskuteret med ham i 100 år, gav han mig endelig ret, men sagde: "Men vi vurderer alligevel kun din indsats til 10", selvom han i starten sagde at jeg kun fik 10, da jeg ikke kunne løse den - eller så simple - opgave ordentligt. Men han ville selvfølgelig ikke gå op i karakter bagefter.

Ellers nåede jeg at regne samtlige opgaver, og han så dem alle, og sagde at alle var rigtige. Jeg er stadig ganske sur over det!

United-styrer
Gæst

« Svar #371: 13 Jun 2006, 11:07 »

Jeg var også oppe i matematik. Jeg fik et nital. Havde håbet på ti, men det er okay.

Zone 43
Manager

« Svar #372: 13 Jun 2006, 11:15 »

Jeg var oppe i mundtlig matematik i dag, og fik desværre kun et 10-tal. Og er du gal, hvor blev jeg rasende! Min lærer fattede ingenting af, hvad jeg prøvede at forklare ham.

Da vi var inde til selve eksamen, brugte jeg 100 år på, at forklare ham det. Til sidst gav ham mig da også ret, men da jeg kom ind og skulle modtage min karakter begyndte han igen, at ævle om den her løsning. Efter at have diskuteret med ham i 100 år, gav han mig endelig ret, men sagde: "Men vi vurderer alligevel kun din indsats til 10", selvom han i starten sagde at jeg kun fik 10, da jeg ikke kunne løse den - eller så simple - opgave ordentligt. Men han ville selvfølgelig ikke gå op i karakter bagefter.

Ellers nåede jeg at regne samtlige opgaver, og han så dem alle, og sagde at alle var rigtige. Jeg er stadig ganske sur over det!

10 er vel også fint nok .. eller hvad Ubeslutsom

Jeg var også oppe i matematik. Jeg fik et nital. Havde håbet på ti, men det er okay.

Hvor er du bare dårlig til mat så Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #373: 13 Jun 2006, 11:20 »

Man skal sgu ikke brokke sig over 10, men det er altid pisseirriterende hvis man synes læreren er et røvhul i situationen!

Welling
Gæst

« Svar #374: 13 Jun 2006, 11:36 »

Man skal sgu ikke brokke sig over 10, men det er altid pisseirriterende hvis man synes læreren er et røvhul i situationen!

Det er jo ganske subjektivt hvorvidt man synes 10 er en god karakter eller ej. I den her situation var det langt fra tilfredsstillende, især set i lyset af min lærers manglende kompetence til, at sætte sig ind i matematik på 9. klasses niveau!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010