home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 240797 gange)
AFC
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #3030: 02 Jan 2013, 21:31 »

Tømmermændene fra nytår er nok så småt forsvundet og desværre starter den hårde dagligdag for mange af os allerede i morgen eller er startet. For mit vedkommende gælder det en eksamen i Det Internationale Område på fredag og dagene op til jul og nytår er så småt gået med forberedelse til denne eksamen. PowerPointen er blevet lavet, men der er en ting, som jeg er i tvivl om.

Rækkefølgen på mit 11-dias lange PP er som følger:

Indhold
Begrundelse for valgt problemformulering
Metodeovervejelse
Redegørelse
Analyse
Vurdering

Mit spørgsmål er følgende: Vil det være en god ting at klemme en samlet konklusion ind til sidst i præsentationen og er rækkefølgen på mit PP helt hen i vejret? Eller har nogen af jer, som har været til eksamen i det gjort det anderledes og i så fald hvordan?

El Jefe
Gæst

« Svar #3031: 02 Jan 2013, 21:35 »

I morgen? Pfft. Jeg har eksamen nu.

Edit:
Du kan sagtens smide en konklusion på til sidst. Du skal bare ikke sige noget nyt, men blot opsumere. Resten ser efter min bedste overbevisning fint ud. Nu kender jeg ikke den eksamen, men mon ikke at det er det samme som alle andre alligevel.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 21:37 af El Jefe » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3032: 02 Jan 2013, 21:36 »

Ind med en konklusion og rækkefølgen ser ok ud.

AFC
Manager

« Svar #3033: 02 Jan 2013, 21:59 »

Kanon drenge. Tak for jeres svar Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #3034: 01 Maj 2013, 18:56 »

Så er det snart ved at være tid igen, og jeg vil da gerne lige være den første til at hive tråden frem igen. Egentligt var første FSA planlagt imorgen, men den blev jo som bekendt rykket. Det kan jeg vist godt prise mig lykkelig over, ville virkelig ikke have været sjovt at skulle op imorgen efter konflikten.

Personligt har jeg fået Skriftlig engelsk og mundtlig matematik, to fag hvor det kan gå begge veje for mig. Har hele tiden sagt at den eneste af de fem jeg ikke gider have er skriftlig engelsk, men ganske som forventet endte den så der....

Men egentlig er jeg bare glad for at eksaminationerne bliver gennemført....Hvad har i andre 9.klasser fået? Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #3035: 01 Maj 2013, 18:58 »

Så er det snart ved at være tid igen, og jeg vil da gerne lige være den første til at hive tråden frem igen. Egentligt var første FSA planlagt imorgen, men den blev jo som bekendt rykket. Det kan jeg vist godt prise mig lykkelig over, ville virkelig ikke have været sjovt at skulle op imorgen efter konflikten.

Personligt har jeg fået Skriftlig engelsk og mundtlig matematik, to fag hvor det kan gå begge veje for mig. Har hele tiden sagt at den eneste af de fem jeg ikke gider have er skriftlig engelsk, men ganske som forventet endte den så der....

Men egentlig er jeg bare glad for at eksaminationerne bliver gennemført....Hvad har i andre 9.klasser fået? Smiley

To af de værste velsagtens... Kristendom(mundtlig) og matematik(mundtligt)  Græder

Det er jeg sgu ikke helt glad for, det må jeg indrømme.

Neal Caffrey!

Skovby
Gæst

« Svar #3036: 01 Maj 2013, 18:59 »

Jeg har trukket mundtlig historie og skriftlig geografi.. Er ok tilfreds med det Smiley Det værste ville helt klart have været tysk!

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #3037: 01 Maj 2013, 18:59 »

Jeg har fået skriftlig Tysk og mundtlig Matematik, ville godt nok hellere have skriftlig Engelsk, men det går nok. Har det fint med fagene Smiley Havde bare håbet at jeg ikke fik mundtlig tysk og kristendom, så jeg er tilfreds Smiley

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #3038: 01 Maj 2013, 19:02 »

Jeg har trukket samfundsfag og geografi! Det er jo rigtig glad for da min parallelklasse fik biologi og mundtlig tysk Peace

FMFreaks inside you.

Anfield Road
Manager

« Svar #3039: 01 Maj 2013, 19:02 »

Jeg har trukket mundtlig historie og skriftlig geografi.. Er ok tilfreds med det Smiley Det værste ville helt klart have været tysk!
Du skal anse dig selv for heldig  crazy Den kombi ville jeg virkelig gerne have haft....  Wink

Vi har ikke kunnet trække Kristendom, så hvordan foregår den eksamen? Er det noget lig Dansk prøveform A eller hvad?  Smiley

EDIT:
Jeg har trukket samfundsfag og geografi! Det er jo rigtig glad for da min parallelklasse fik biologi og mundtlig tysk Peace
Den her lyder også fin  Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3040: 01 Maj 2013, 19:05 »

Hehe. I skal ikke være bange for eksaminerne. De er forholdsvis tilforladelige i folkeskolen, hvis man bare har lidt styr på det.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #3041: 01 Maj 2013, 19:53 »

Jeg har været heldig med min lodtrækning, og har fået skriftlig engelsk og skriftlig geografi. 2 af de lettere fag, i følge mig.

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3042: 01 Maj 2013, 21:05 »

Jeg har været heldig med min lodtrækning, og har fået skriftlig engelsk og skriftlig geografi. 2 af de lettere fag, i følge mig.

Det er en gave. De to letteste fag du kan trække, som jeg ser det. Jeg trak det samme, og jeg klager i hvert fald ikke! Wink

Enzo
Manager

« Svar #3043: 01 Maj 2013, 21:23 »

Fik selv kristendom og biologi.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #3044: 01 Maj 2013, 21:24 »

Skriftlig engelsk & mundlig mat, det kan ikke blive bedre, jeg går stærkt efter et 10 & 12 tal.

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010